توسط: تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

خرید صندلی اداری گران چگونه است؟ به چه نوع از صندلی اداری گران قیمت می‌گویند؟ آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا برخی از صندلی‌ اداری گران‌ تر از بقیه صندلی‌ها هستند؟ از دوام گرفته تا ویژگی‌های ارگونومیک، عوامل مختلفی وجود دارد که بر هزینه صندلی اداری تأثیر می‌گذارد. اگر در جستجوی خرید صندلی‌ اداری هستید، ممکن است وسوسه شوید ارزان‌ترین گزینه را بخرید. با این حال، لازم به ذکر است که صندلی‌ اداری گران‌ تر می‌توانند گزینه‌های سفارشی‌سازی و ویژگی‌های ارگونومیک بیشتری را به شما ارائه دهند. به همین خاطر است که ما فکر می‌کنیم تعدادی از این صندلی‌های اداری با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند،می‌توانند ارزنده باشند. البته این نکته را فراموش نکنیم که شخصی‌سازی بهترین و مهمترین ویژگی یک صندلی اداری است.

در این مقاله، دلایلی را که ممکن است بخواهید یک صندلی اداری گران قیمت را انتخاب کنید را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

صندلی‌های کاری گران قیمت دفتر
خرید صندلی‌ اداری گران قیمت دفتر

نکات خرید صندلی اداری گران

برای خرید صندلی اداری گران بهتر است ابتدا انواع صندلی اداری گران را بشناسید و سپس دست به انتخاب و خرید بزنید.

 صندلی راحتی

همانطور که هنگام خواب راحتی را در اولویت خود قرار می‌دهید، باید راحتی و درست قرار گرفتن بدن خود را در روز کاری جزو اولویت‌ها قرار دهید – به ویژه اگر شخصی باشید که ساعت‌ها روی صندلی اداری می‌نشینید. صندلی اداری گران قیمت و مدرن معمولاً دارای پشتی خوب و کفی راحت هستند تا فردی که از آن استفاده می‌کند راحتی در نشستن و راحتی در تکیه‌گاه را داشته باشد.

تحقیق و توسعه

بهترین صندلی‌های اداری پس از سال‌ها تلاش و تحقیق و توسعه به سمت طراحی ارگونومی بیشتر رفته‌اند. این صندلی‌های اداری اگرچه گران قیمت‌تر هستند اما محصول نهایی از کیفیت کاری بالاتری برخوردار است که می‌تواند بر کارایی فردی و سازمانی افراد سازمان موثر باشد. صندلی اداری ارگونومیک متناسب با وضعیت بدن ساطع شده است. بدن در بهترین شرایط در آن قرار می‌گیرد. افراد احساس راحتی دارند. درد و احساس خستگی در آن‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

کیفیت ساخت

قطعاً انتخاب شما در صندلی اداری، یک صندلی نیست که پایه‌های لرزانی داشته باشد. یا دوام کافی نداشته باشد. از این رو کیفیت محصول دریافتی از اهیمت بالایی برخوردار است. شما هزینه‌ی بالایی در خرید صندلی متحمل می‌شوید. هزینه‌ی خرید هر صندلی با توجه به نوع انتخابی صندلی اداری برای هر سازمانی یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

قیمت صندلی اداری گران

قیمت صندلی اداری بسته به مواد مورد استفاده در ساخت متغیر است. چوب، استیل، آهن، فوم، پوشش رویه و… هر کدام می‌تواند بر قیمت نهایی موثر باشد. البته پیش از انتخاب نوع مواد اولیه صندلی می‌بایست کاربری آن را در نظر بگیرید. کاربری صندلی و میزان ساعاتی که کاربر در آن زمان صرف می‌کند می‌تواند بر انتخاب نوع مواد اولیه صندلی موثر باشد.

صندلی‌های ارگونومیک به طور خاص طراحی شده‌اند که از ۱۰ تا ۱۵ سال دوام می‌آورند، به همین دلیل قیمت آن‌ها بسیار بیشتر از سایر صندلی‌های موجود در بازار است. در نقطه‌ی مقابل برای کاهش هزینه‌ها، صندلی‌های اداری با بودجه کم از پلاستیک ارزان ساخته می‌شوند. آن‌ها مکانیزم‌های شل و ول دارند، تقریباً فاقد بالشتک هستند و تنظیمات بسیار کمی دارند.

تنظیمات

افراد می‌خواهند توانایی تنظیم صندلی‌های خود را راحتی داشته باشند. با صندلی‌های اداری با کیفیت بالاتر، شما می‌توانید این کار را انجام دهید. قیمت برخی از صندلی‌های ارگونومیک بیشتر است زیرا امکان تنظیم بیشتر را فراهم می‌کند. هرچه صندلی تنظیمات بیشتری داشته باشد، گران‌تر خواهد بود. با استفاده از این صندلی‌های گران قیمت اداری، می‌توانید ارتفاع صندلی، پشت، عمق، کشش و پشتیبانی کمر را آزادانه تنظیم کنید، بنابراین متناسب با تنظیمات بدن و نشستن شماست. یکی از دلائل قیمت بالا موضوع تنظیمات است. هر مقدار که تنظیمات صندلی بیشتر باشد قطعات بیشتری برای ساخت نیاز دارد، پس قیمت تولیدی بالاتر است. پشتیبانی و ضمانت نیز می‌تواند بر قیمت نهایی موثر باشد و آن را دچار نوسان کند.

صندلی‌های اداری ارزان‌تر با یک یا دو تنظیم استاندارد ارائه می‌شوند. همچنین شما به عنوان کاربر نمی‌توانید ویژگی‌ها را اضافه کنید تا سطح پشتیبانی مورد نیاز خود را بدست آورید.

صندلی‌های کاری گران قیمت دفتر
صندلی‌ اداری گران قیمت همیشه خوب نیست

ضمانت صندلی اداری گران

در هنگام خرید صندلی اداری می‌بایست به ضمانتی تولید کننده توجه کنید. قطعاً هر صندلی با توجه به کاربری استهلاک دارد. اما آیا شما می‌بایست بابت هر استهلاک هزینه خرید صندلی جدید را مرتکب شوید؟ صندلی‌ها عموماً دارای ضمانت هستند اما صندلی‌های گران قیمت‌تر معمولا ضمانت‌های چندین و چندساله دارند. از این رو شما اگر به فکر خرید صندلی اداری هستید می‌بایست، به ضمانت آن نیز توجه کنید. ضمانت می‌تواند به شما در انتخاب درست‌تر کمک کند.

صندلی اداری گران و خاص

هر کس شایسته یک صندلی کار اداری است که به تنهایی متناسب با نیازهای آن‌ها طراحی شده است. خوشبختانه با وجود برخی طراحی‌ها در صندلی‌های اداری، گزینه‌های سفارشی‌سازی بی‌شمار هستند. صندلی‌های اداری گران قیمت بسیار قابل تنظیم هستند. این صندلی‌ها قیمت بیشتری دارند زیرا در انبوهی از رنگ‌ها، پایه‌ها، اتمام قاب و گزینه‌های سبک پشتی موجود هستند. علاوه بر این، آن‌ها به معنای واقعی چندین و چند پارچه، وینیل، چرم و روکش پارچه‌ای برای انتخاب دارند.

پیشنهاد ما

آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ آیا می خواهید نسبت به خرید صندلی کارشناسی اقدام کنید؟

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر، مبلمان اداری، صندلی اداری گران قیمت و صندلی کارشناسی دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید