توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]صندلی اداری که ما همه روز پشت کامپیوتر قرار می دهیم برای راحتی ساخته شده است. اما این راحتی برای هر فرد یکسان نیست. کارکنان به طور متوسط ۴۷ ساعت در هفته کار می کنند. در حقیقت، ۳۹ درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که بیش از ۵۰ ساعت در هفته کار می کنند. این امر نشان می دهد که تقریبا ۴۰ درصد از کارکنان به مقدار ۲۵۰۰ ساعت در هر سال کار می کنند. پس کارکنان به طور مستمر بر روی صندلی های خود می نشینند و خراب شدن آن می تواند نتیجه استفاده بسیار زیاد باشد. اما در زمان هایی نیاز به خرید صندلی اداری جدید و نو است.
صندلی های ارزان قیمت می توانند به بسیاری از اختلالات اسکلتی عضلانی (MSDs)، آسیب های ناشی از سوء تغذیه (RSI) و اختلالات ترومای تجمعی (CTDs) کمک کنند. در مجموع، این آسیب ها سالانه حدود ۱۳۰ میلیون مراقبت های بهداشتی را شامل می شود که شامل حضور در بیمارستان و موارد اورژانسی است.
بنابراین چگونه می دانید زمان خرید صندلی های اداری جدید فرا رسیده است ؟ این راهنما به شما در تصمیم گیری درست کمک می کند:
به بدن خود گوش دهید ، اگر درد دارید، به تغییر نیاز دارید: “بدن ما برای موقعیت های پایدار برای دوره های طولانی طراحی نشده است. درد ساده ترین راه برای گفتن این است که صندلی شما مناسب نیست،” به گفته متخصصین “یک صندلی اداری ارگونومیک می تواند راحتی را فراهم کند، اما اگر آن را هر چند سال جایگزین شود، همچنین می تواند مشکلات بدنی را به حداقل برساند.”
صندلی دفتر خود را هر ۵ سال تعویض کنید: استفاده روزانه و زیاد از صندلی سبب ایجاد ساییدگی و پارگی می شود که در طول زمان باعث آسیب بیشتر شما می شود. دکتر مت تاینبرگ، مددکار معروف پزشکی می گوید: “صندلی های اداری باید به طور معمول در یک دوره پنج ساله جایگزین شوند.” این کمک می کند تا حمایت بالشتک و ساختاری را به اندازه کافی قوی نگه دارید تا بدن شما را به چالش های خطرناک برای سلامتی نکشاند.

حتما بخوانید: قیمت صندلی اداری و نکاتی مهم درباره آن

به چشمانتان اعتماد کنید: اگر صندلی اداری شما کمی به خراب شدن نزدیک است یا بیش از چند سال از کارکنان قبلی به جدید منتقل شده است، زمان برای تغییر فرا رسده است. وضعیت صندلی شما به طور مستقیم بر روی خود شما تاثیر می گذارد. استقرار استراتژیک نشستن برای جلوگیری از درد بدنی مهم است ولی زمانی می رسد که نه تنها با نشستن بلکه تنها با دیدن می تواند خرابی های ظاهری صندلی را مشاهده کرد. شاخص هایی که ممکن است به یک صندلی جدید و متفاوت نیاز داشته باشید عبارتند از:
آسیب فیزیکی به صندلی
از بین رفتن مواد ساخت
مسائل مرتبط با موقعیت درست نشستن
شکایت از درد فیزیکی
کوچک بودن یا نبودن پشتیبانی کمری: اگر شما درد کمر را به هر نوعی تجربه می کنید و صندلی شما پشتیبانی خوبی از کمر را فراهم نمی کند و یا هیچ پشتی راحتی وجود ندارد، وقت آن است که یک صندلی اداری جدید پیدا کنید. یک مطالعه ریسک ارگونومیک دانشگاه ایالتی آیووا خاطر نشان کرد: “زمانی که هیچ پشتیبانی مناسب کمری وجود ندارد و پشت به سمت جلو حرکت می کند، ماهیچه های پشتی سعی می کنند ناحیه کمری خارج از آن را به منحنی طبیعی فشار بر روی دیسک ها کاهش دهند، یعنی تحویل خون به بافتی نخاعی. اعمال مداوم نیروی انقباض منجر به درد خستگی عضلانی، دیسک های استرس زا و اعصاب می شود. ”
آیا موقعیت درست نشستن را تسهیل نمی کند: طبق نظر انجمن کایروپراکتیک آمریکا، وضعیت خوب نشسته شامل موارد زیر است:
پای خود را روی زمین نگه دارید (کف پا صاف بر روی زمین باشد)
شکاف کوچک بین پشت زانوی خود و جلوی صندلی را نگه دارید
زانوهای شما باید در زیر میز و موازی با کف باشد
پشت صندلی خود را تنظیم کنید تا کمر شما را پشتیبانی کند
اجتناب از نشستن در همان موقعیت برای مدت زمان طولانی

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی اداری

اگر دچار خستگی گردن، پشت و کمر، مچ دست و ران ها هستید، صندلی شما مشکل اساسی است. اکثر ما هنوز در تمام روز نشسته ایم، اما اگر گزینه های ایستاده ای وجود داشته باشد، باید آنها را امتحان کنید. تغییر در حالت معمول شما نه تنها باعث افزایش وضعیت بهتر می شود، بلکه می تواند تمرکز را بر روی وظیفه ای که در دست شما است، افزایش دهد. بسیاری از گزینه های مختلف صندلی اداری در دسترس هستند، بنابراین می توانید یکی از بهترین های آن را برای شرکت خود خریداری کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت انواع صندلی اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید