توسط: تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات، نیازمندی های کسب و کار نیز تغییر می کنند. بیشتر و بیشتر متوجه می شویم که تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های تلفن همراه، به جای اینکه از تلفن های دسکتاپ و رایانه های قدیمی، کارایی بیشتری را در کار ما انجام می دهند، بیشتر است. این، حداقل، در مقاله اخیر از NPR مطرح شده است، و در آن، یک سوال دیگر طرح شده با عنوان: آیا این تغییر به سمت کسب و کار با تلفن همراه به این معنی است که ما دیگر نیاز به یک میز اداری نداریم؟ نگران نباشید، نه، این کار را نمی کند اما این بدان معناست که طراحان و فروشندگان مبلمان اداری باید هنگام انتخاب مبلمان سنتی، گزینه های جدیدی را مورد توجه قرار دهند.

ابتدا تمام تکنولوژی هایی را که به صورت منظم استفاده می کنید را در نظر بگیرید و میز را می توان به جای آنها قرار داد؛ به طور فزاینده، میزها را برای پورت های USB مجهز کنیم و با روش های هوشمندانه پنهان کردن یا ذخیره سازی سیم ها، به طوری که نگاه ناپیدا باشند. میز اداری نیز می تواند بسیار ساده باشد؛ هنگامی که لازم نیست که یک رایانه رومیزی را در اختیار داشته باشید، میز شما می تواند فضای کمتری را در اتاق شما بگذارد و دیگر وسایل لازم برای جا به جا را فراهم می کند.

نو آوری دیگری که باید در نظر بگیریم، میزهایی است که قابل تنظیم هستند. بعضی از میزها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند که میز ایستاده نام دارد و به کاربر اجازه می دهد تا در هنگام نشستن یا در حال ایستادن کار کنند، که می تواند استایل کارکنان را در طول روز به سرعت تغییر دهد. میزها با طول های قابل تنظیم نیز راه خود را در بازار پیدا کرده اند و برای جلسات همکاری گروهی مناسب هستند؛ در حالی که با هم کار می کنید، میز را گسترش دهید.

طراحی دفتر مدرن می تواند زیبا، کارآمد و نوآورانه باشد. برای ادامه کار با دنیای کسب و کار سریع، با تماس با شرکت بینو BAYNO برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید