توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

تغییرات در فضای اداری چیست و چگونه باید اتفاق بیوفتد؟ راهنمای ایجاد تغییرات در فضای اداری حاوی چه نکاتی است؟ برای ایجاد تغییرات در فضای اداری به چه اطلاعات دقیقی نیاز داریم؟

شکی نیست که شرکت ها در سراسر جهان در حال تغییر هستند. آنها در حال ایجاد فضایی با همکاری و تعامل بیشتر هستند. فرهنگ اداری سنتی در حال از بین رفتن است، در سویی دیگر فضای مدرن پیشرو است. برای برخی این به معنی ایجاد تغییرات در فضای اداری باز (پلن باز) و مبلمان اداری سیار است. با این حال، این حتی می تواند شامل فضای اداری که شامل سالن های بازی به مانند منطقه آشپزخانه و منطقه استراحت باشد. آیا این مناطق به محل کار شما کمک می کند یا مانع آن می شود؟

نکات مهم در ایجاد تغییرات در فضای اداری

  • منطقه استراحت

برای ایجاد تغییرات در فضای اداری به کارکنان خود اجازه دهید که به استراحت بپردازند نه تنها برای آنها سود مند است، بلکه برای شما هم مفید خواهد بود. ممکن است به نظر برسد که یک منطقه اختصاص داده شده برای انجام کار نداشته باشد.

پس از همه، چه کسی باید به یک آشپزخانه و تلویزیون نیاز داشته باشد؟

برای تغییرات در فضای اداری اکثر کارکنان تمایل دارند تا زمانی که به استراحت می پردازند، از دسترسی بیشتری برخوردار باشند و به معنای واقعی استراحت کنند.

  • منطقه آشپزخانه

داشتن یک آشپزخانه کامل به این معنی است که کارکنان می توانند در رفاه نسبی در شرکت باشند در نتیجه تغییرات در فضای اداری می تواند اتفاق بیوفتد.

آنها می توانند غذا های سریع را آماده کنند، قبل از بازگشت به کار، غذا مناسب خود را بخورند، این به آنها کمک می کند تا از لحاظ فیزیکی و ذهنی آماده تر شوند و سریعتر کارهای روزانه خود را انجام دهند.

روزهایی هستند که فقط یخچال و مایکروویو کافی بودند. امکانات بیشتری را ارائه می دهید، برای کارکنان راحت تر است در کنار کار برای فراهم کردن انرژی لازم نیز منطقه آشپزخانه وجود داشته باشد.

  • ارتقای فرهنگ اداری

شما می خواهید که کارکنان شما فضای اداری را به مانند خانه خود بدانند. آنها کارآیی بیشتری خواهند داشت و در موعد مقرر که نیاز دارید کار خود را انجام می دهند.

مطمئنا انتخاب مبلمان مناسب قطعا اهمیت دارد، اما اگر بخواهید با زمان هماهنگی داشته باشید، نیاز به تغییرات در فضای اداری کامل دارید. بخشی از این است که شامل اتاق استراحت و آشپزخانه ای کامل است.

عزیزان و همراهان گرامی و ارجمند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید