توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، چه کاری می‌توانید انجام دهید تا کارکنان شما در محیط کار احساس راحتی کنند؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که کارآیی لازم را دارند یا خیر؟ ما در این نوشتار دو بخشی، به ۵ نکتۀ مهم برای ایجاد یک فضای اداری کارآمد –هم از لحاظ  فیزیکی و هم روانی – اشاره کرده‌ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

 

۱-  دمای فضا را کنترل کنید

شایع‌ترین گلایه‌های کارکنان، در مورد میزان دمای محیط است. بدیهی است که ساختار بدنی و خلق و خوی همه افراد با یکدیگر تفاوت دارد. بنابراین گرما، سرما و مقدار رطوبت در فضای کاری بسیار مهم است. در فضای اداری، از وضعیت سیستم تهویۀ مطبوع، قرار دادن دریچه‌، جابجایی هوا و محل کنترل دما اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که تعداد پنجره‌ها و استفاده از هوای تازه  می‌تواند بسیار روح‌انگیز باشد. پس بهتر است گاهی از هوای آزاد استفاده کنید. اگر در حال حاضر در فضای اداریتان، از کارکنان دربارۀ میزان دمای دفتر، گلایه‌هایی می‌شنوید، لازم است یک نفر را در رابطه با نگرانی‌های محیطی، به عنوان نماینده، رابط بین مدیریت ساختمان و سایر کارکنان تعیین کنید تا شکایات معقول، بیان شده و برای آنها راه‌حلی پیدا شود. به طور یقین گرما و سرمای محیط نقشی اساسی در خستگی و کاهش بهره‌وری افراد خواهد داشت.

 

 

۲- تمرکز خود را بر روشنایی طبیعی بگذارید

از آنجا که ۸ ساعت کار زیر نور لامپ‌های فلورسنت برای هر کسی با آسیب و زیان همراه است، تا جایی که امکان دارد برای کارمندان دریافت نور طبیعی را میّسر سازید. در غیر این صورت می‌توانید از گزینه‌های دیگر استفاده کنید؛ از جمله لامپ‌های فلورسنت فشرده (CFL) که بیشتر به نور طبیعی شبیه هستند. راه‌کار دیگر آن است که برای روشن ساختن فضای کاری خود از نور غیرمستقیم استفاده کنید. این روش، آسیب کمتری به کارکنان وارد می‌سازد.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان اداری بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید