توسط: تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از بهترین نوع مبلمان اداری که ممکن است در همه موارد فراموش شود، پارتیشن اداری است. آنها نه تنها به ظاهر حرفه ای دفتر شما کمک می کنند بلکه نقش مهمی در ایجاد محیط کاری و کارآمد دارند.
پارتیشن های اداری، به دلایل مختلف، یک عنصر ضروری از امکانات اداری هستند. اغلب آنها معمولا بین فضاهای مختلف در یک ساختمان اداری قرار می گیرند تا حریم خصوصی و فضایی را در یک محیط باز سازماندهی کنند. به این ترتیب، پارتیشن ها یک راه موثر برای ایجاد فضای خصوصی – تعاملی هستند. هنگامی که به سراغ طراحی فضای اداری خود می روید، لازم است انتخاب سبک پارتیشن های اداری را بر حسب ماهیت کسب و کار خود را انجام دهید.
طیف گسترده ای از گزینه های پارتیشن برای فضای اداری وجو دارد، از جمله: پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن های چوبی، فرم لیس، آلومینیومی، تک جداره و غیره … را بر حسب طرح های منحصر به فرد تنها با توجه به نیازهای شخصی خود می توان تهیه کرد. در حقیقت، بهترین پارتیشن اداری برای انتخاب، بسیار مهم است و ایده خوبی است که محدوده انتخاب خود را تعیین کنید، اول اینکه مشخص کنید چه رنگ ها، مواد، سبک ها، عرض ها و ارتفاع ها برای نیازهای خاص شما مناسب است.
ارتفاع یکی از مهمترین ملاحظات است. اگر چه رنگ قابل تنظیم است، فقط سه ارتفاع اصلی در پارتیشن های موجود در دفتر وجود دارد و هر انتخاب در ارتفاع برای شما مناسب نیست. یکی از سبک های محبوب پارتیشن های اداری نیمه ارتفاع است که اغلب برای ساخت کابین در دفاتر طراحی باز استفاده می شود. اگر خواسته های دفتر شما نیاز به یک محیط آرام دارد، ممکن است بخواهید پارتیشن ارتفاع کامل را که از کف تا سقف می آید را در نظر بگیرید و بیشتر شبیه یک دیوار موقت از یک صفحه است. نوع سوم پارتیشن که معمولا در دفتر استفاده می شود، سبک “آکاردئون” است که ظاهر پارتیشن های ارتفاع کامل را دارند، اما آنها به مانند آکاردئون باز و بسته می شوند و اجازه می دهد دسترسی آسان بین فضاهای جدا شده ایجاد شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پارتیشن اداری
مواد مورد استفاده برای ساخت پارتیشن های دفتر از شیشه تا چوب و فلز است. پانتخاب شما از نوع ماده ساخت به احتمال زیاد تصمیم گیری بسیار فردی و شخصی است که براساس ماهست کسب و کار، سبک دکور و فضای موجود شما است. به عنوان مثال، اگر شما مایل به انتقال نور طبیعی بهینه سازی شده باشید، پارتیشن های شیشه ای انتخاب خوبی خواهند بود، اما اگر قصد دارید به طور منظم مبلمان اداری خود را تغییر دهید، مواد با دوام تر و سخت تر می توانند گزینه ای بهتر باشند. به غیر از ارتفاع و مواد، همچنین هنگام انتخاب پارتیشن های اداری باید امکان گسترش آینده را در نظر بگیرید. اگر شرکت شما احتمالا در آینده بزرگ تر خواهد شد، پارتیشن های متحرک یا پارتیشن های آکاردئونی که نور را راحت تر در محیط پخش می کند و در صورت نیاز نیاز به تغییر مجدد دارند، ممکن است بهترین انتخاب شما باشد.
در نهایت، هنگامی که تصمیم می گیرد که چه چیزی باعث می شود بهترین پارتیشن های اداری را انتخاب کنید، بهتر است با یک طراح متخصص مشورت کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت پارتیشن های اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع پارتیشن اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%25BE%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA%25DB%258C%25D8%25B4%25D9%2586-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید