توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

بهبود کیفیت هوا در فضای اداری

همانطور که ما به پاییز و زمستان می رسیم، ما نیز بیشترین مشکلات این فصول را خواهیم داشت: سرما و آنفولانزا! با تمام ریسک های اضافه شده در ماه های سردتر، می خواهید اطمینان حاصل کنید تا این خطرات را کاهش دهید و سالم بمانید. اما آیا این ممکن است که فضای اداری شما در واقع به سلامت بیشتر کمک کند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت کیفیت هوا در دفتر و آنچه که می توانید برای بهبود آن انجام دهید، این مقاله را بیشتر بخوانید.

  • کیفیت هوا: دور شدن آلرژن ها و محرک ها

بسیاری از عوامل مختلف مانند گرد و غبار از هوا پاک نشوند. از آنجایی که ادارات همواره دسترسی آسان به منابع هوای تازه ندارند، بسیاری از آلرژن ها و تحریک کننده ها مانند گرد و غبار، مو و گرده، که به فضا می آیند، آن را ترک نمی کنند. یک راه برای مبارزه با آن چه چیزی می تواند باشد؟ از یک سیستم تهویه یا فیلتر هوای آزاد استفاده کنید که می تواند برخی از مواد آلاینده را از هوا برداشته و هر کس بتواند کمی راحت تر نفس بکشد.

با این حال، آلرژن ها، تحریک کننده ها و میکروب ها فقط در هوا نفوذ نمی کنند. اغلب، اگر مراقبت و نگهداری مناسب به صورت منظم انجام نشود، مبلمان اداری شما می تواند برای این چیزهای مضر تبدیل به تله شود! به عنوان یک نتیجه از کیفیت هوا در دفتر، همانطور که سلامت کلی کارکنان شما مهم است. یک راه حل این مسئله این است که مبلمان اداری خود را عوض کنید یا آن را بازیابی کنید؛ به ویژه هنگامی که به مبلمان اداری دارید، گرد و غبار می تواند به راحتی در الیاف چوب قرار گیرد. اصلاح مبلمان اداری شما نه تنها دفتر جدید شما را تازه می کند، بلکه برخی از عوامل موثر بر کیفیت هوا در فضای اداری شما را برطرف می کند و شما را برای یک فصل سالم برای جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا آماده می کند!

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید