توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای ایجاد فضای اداری سالم به چه نکاتی باید توجه شود؟ مهمترین شرایط استاندارد دکوراسیون فضای اداری چیست و چه تاثیری در فرآیندهای شغلی و اداری دارد؟ در عرصۀ تجارت و کسب و کار، معیاری که شما را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌کند، اعضای تیم شماست. بنابراین بسیار مهم است که کارکنان سالم و با هوشی در اختیار داشته باشید تا بتوانند در سطح بالایی به کار خود ادامه دهند و هر روز بهترین نتیجه را نصیب کل مجموعه و تیم کاری کنند.

تیم کاری خوب در فضای اداری سالم

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اینکه همه در تیم شما خوشحال، سالم و کارآمد باشند، ایجاد یک محیط پویا و با نشاط در محیط کار است تا به موفقیت اعضای تیم کمک کند. برای این کار لازم است که میان این پویایی و نشاط از یک سو و انجام به موقع وظایف از سوی دیگر، تعادل ایجاد شود. در این نوشتار ۲ راه‌کار به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای ایجاد دکوراسیون فضای اداری سالم و پویا بسیار کاربردی است.

۱. مبلمان ارگونومیک

آیا برای کارکنان خود مبلمان اداری مناسب فراهم کرده‌اید تا آنها در کمال سلامت و آسودگی بتوانند با انرژی و خلاقیت خود، اهداف شرکت را پیش ببرند؟ اگر پاسخ شما به این پرسش خیر است پس باید به شما توصیه کنیم که حتماً از مبلمان ارگونومیک برای فضای کاری خود استفاده کنید. زیرا این نوع مبلمان به سلامت کارکنان و حفظ تمرکز و انرژی آنها کمک بسیاری می‌کند تا در طی روز دچار خستگی مفرط نشوند. سعی کنید برای حمایت از همۀ اعضای تیم کاری خود از میز و صندلی‌های اداری استفاده کنید که به صورت ارگونومیک طراحی شده باشند.

این نوع صندلی‌ اداری مدرن با حمایت از ناحیۀ پشت، کمر و گردن کاربر، به بهبود گردش جریان خون کمک می‌کنند. مبلمان اداری و فضای اداری سالم را بر اساس شرایط کاری و ویژگی‌های جسمانی کارکنان خود تهیه کنید. تا آخرین نسخه های با ارتفاع قابل تنظیم را امتحان کنند. میز اداری قابل تنظیم از لحاظ ارتفاع، مانند صندلی‌های اداریِ ارگونومیک، به بهبود سلامتی عضلات و فعالیت مغز کمک می‌کنند. آنها نیز برای بهبود خلق و خوی افراد مناسب هستند. بنابراین برای داشتن یک تیم شادتر و سالم‌تر، از راحتی آنها در حین انجام کار اطمینان حاصل کنید.

۲. فضای تفریحی؛ دکوراسیون فضای اداری

ایجاد فضای اداری سالم 2

امروزه این واقعیت به اثبات رسیده است که وجود تنوع در محیط کار چقدر اهمیت دارد. این تنوع هم موجب بروز نوآوری و خلاقیت می‌شود و هم سلامت‌روان کارکنان را در پی خواهد داشت. در نهایت هم بهره‌وری را افزایش می‌دهد. بنابراین برای کارمندان خود فضاهایی را برای استراحت (هرچند کوتاه‌مدت) و تفریح در نظر بگیرید. البته منظور ما این نیست که فقط یک اتاق شلوغ را مشخص کنید.

فضاهایی که به تفریح اختصاص دارند می‌توانند به شکل زمین ورزش باشند و یا سالن‌هایی برای نمایش فیلم، به شکلی که در ایام تعطیلات نیز کارمندان به همراه اعضای خانوادۀ خود از این اماکن استفاده کنند و لذت ببرند. حتی بهتر است قبل از طراحی، از اعضای تیم خود بپرسید که به چه نوع فضای اداری سالم برای استراحت و تفریح نیاز دارند. این نظرخواهی به شناخت شما از علاقه‌مندی‌های آنها کمک خواهد کرد. ایجاد فضای اداری تفریحی به شدت بر افزایش بهره‌وری و شادابی محیط تأثیرگذار است.

کلام پایانی

تمام موارد و نکاتی که ذکر شد، جزو تجریبات گروه فنی و طراحی تیم بینو بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. اگر در کنار طراحی دکوراسیون داخلی محل کار خود و مبلمان اداری، به فکر ایجاد فضایی پرانرژی و مفرّح نیز هستید، می‌توانید با مشاورین مبلمان اداری بینو برای دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری در تماس باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید