توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

انتخاب مبلمان فضای اداری چگونه است؟ امروزه انتخاب مبلمان فضای اداری کمی دشوار است؛ زیرا تنوع در عرصه طراحی مبلمان اداری، بسیار زیاد است. به‌علاوه امروزه هر مکان داخلی از سبک خاصی معماری و چیدمان بهره برده است و افزودن هر وسیله جدید نیازمند توجه و تدبیری خاص است. برای تصمیم‌گیری در برابر این تنوع روز افزون ، لازم است به آگاهی لازم دست یابید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یک انتخاب مناسب کمک می‌کند تا شرکت، اداره یا اتاق کار منزل خود را به بهترین نحو زیبا سازید. از این رو پیش از خرید مبلمان اداری برای سازمان یا جهت ساخت یک دفتر خانگی برای دورکاری، ابتدا باید به سوالاتی پاسخ دهید. پاسخ این سوالات در خرید و انتخاب مبلمان فضای اداری کمک شایانی خواهد کرد.

سوالات مهم انتخاب مبلمان فضای اداری

همان‌طور که گفتیم پیش از خرید مبلمان اداری می‌بایست به چند سوال پاسخ دهید. پاسخ این سوالات به شما کمک می کند، انتخابی درست و مناسب داشته باشید. خرید و انتخاب مبلمان فضای اداری یک سرمایه گذاری برای شغل‎‌تان است. مهم‌ترین سوالات در فرآیند خرید و انتخاب مبلمان فضای اداری به شرح زیر است.

هدف شما از خرید چیست؟

خوب فکر کنید و به این سوال پاسخ دهید: چرا به فکر خرید مبلمان هستید؟ آیا می‌توان خرید آن را به زمان دیگری موکول کرد ؟ اگر جواب منفی است؛ تصمیم بگیرید که چه چیزی می‌خواهید. نوع و کاربرد آن را مشخص کنید. به‌عنوان مثال خرید کاناپه برای اتاق پذیرش با خرید یک صندلی برای اتاق ریاست تفاوت دارد. هر کدام نکات و ویژگی‌های مهم خود را دارند؛ که در زمان خرید باید به تمام نکات آگاهی داشته باشید؛ تا در انتخاب مبلمان فضای اداری موفق عمل نمایید.

محل استفاده مبلمان کجاست؟

محل جای‌گذاری مبلمان را مشخص کنید تا در انتخاب خود دقیق‌تر باشید و خیلی راحت رنگ، نوع، کیفیت، طرح آن را انتخاب کنید. در یک شرکت یا اداره، هر مکان ویژگی‌های ساختاری، معماری و چیدمانی خاص خود را دارد. به‌ عنوان مثال استفاده از یک میز کوچک برای اتاق بزرگ مناسب نیست، برعکس این مساله نیز وجود دارد؛ اگر میزی بزرگ برای اتاقی کوچک تهیه کنید، تناسبات را به‌ هم زده‌اید. در این‌صورت ممکن است وسیله را از حالت کاربردی بودن خارج کنید. به همین دلیل پیش ار انتخاب هر وسیله باید جای قرار گرفتن آن را از پیش معین نمایید.

فضای مورد نظرتان چقدر است؟

بهتر است یک نقشه از محل مبلمان و وسایل بکشید و فضا را با مبلمان دلخواه تجسم کنید. اگر شرکت راهروی کوچکی دارد؛ مبلمانی را انتخاب کنید که به‌راحتی قابل حمل باشند و هیچ‌گاه این نکته را فراموش نکنید که شاید روزی بخواهید از محیط شرکت خود اسباب‌کشی کنید.

سلامتی چقدر برایتان اهمیت دارد؟

سلامتی خود، کارکنان و مراجعه کنندگانتان چقدر برای‌تان اهمیت دارد؟ اگر این نکته در نظرتان مهم است به‌دنبال مبلمان اداری ارگونومیک باشید. به‌ویژه صندلی اداری ارگونومیک و میز اداری ارگونومیک می‌تواند برای مشاغل پر فعالیت، با ساعات طولانی کار پشت سر هم بسیار کمک کننده باشد. وقتی سلامت خود و کارکنانتان را تضمین می‌نمایید، در واقع سودمندی بزرگی در دراز مدت نصیب خود و اعضای شرکت خود کرده‌اید. مقاله “انتخاب مبلمان فضای اداری” را بخوایند.

مبلمان اداری باکیفیت چگونه است؟

کیفیت شامل موارد زیادی خواهد بود. مهم‌ترین عامل در داشتن کیفیت بالای یک محصول متریال آن است. اگر راندمان و کلاس کاری بالا برایتان اهمیت دارد، می‌توانید انتخاب مبلمان باکیفیت فضای اداری را با مواد اصیل و طبیعی پی‌گیری نمایید. به‌عنوان مثال میز اداری با چوب درختان طبیعی برای اتاق ریاست بسیار مناسب است. از طرفی ممکن است، نیاز به صندلی اداری یا میز اداری با تعداد زیاد داشته باشید. در این صورت انتخاب به‌صرفه آن است که به سراغ میز اداری با چوب MDF باشید. صندلی‌ اداری ارگونومیک می‌تواند دارای حداکثر امکانات باشد؛ که به‌دنبال آن قیمت صندلی اداری را افزایش می‌دهد. صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند چند آپشن اصلی مانند ارتفاع مناسب، داشتن جای مناسب برای قوس کمر، پشتی کمر و … باشد، که در این صورت قیمت صندلی اداری مناسب و به‌صرفه محسوب می‌شود.

چقدر بودجه برای این کار دارید؟

پیش از انتخاب مبلمان فضای اداری، بودجه‌ی خود را به‌طور واضح مشخص کنید. اگر از ابتدا بودجه‌ای برای خرید میز، اداری مبلمان اداری و .. در نظر بگیرید، در موقع انتخاب دچار سردرگمی نمی‌شوید.

از کجا مبلمان خرید کنیم؟

فروشگاه های مبلمان زیادی وجود دارند؛ که بهتر است قبل از خرید به چند تا از آن‌ها سر بزنید و محصولاتشان را از نظر قیمت، کیفیت و پشتیبانی بررسی کنید. اتیکت های محصولات را به دقت مطالعه کنید. فروشندگان موظف هستند که اگر از مواد مصنوعی درمبلمان استفاده می‌کنند، در شرح کالا قید کنند. هم‌چنین دقت کنید که اگردر برچسب مواد سازنده، فقط نام یک چوب ذکر شده باشد، باید کلیه سطوح مبلمان از آن جنس باشد. در صورت لزوم می‌توانی با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره‌های کارشناسان ما در محل چیدمان محصولات بهره‌مند شوید. برای مکان‌های با شرایط خاص مشاوران ما راهنمایی‌تان خواهدکرد تا سفارش مبلمانی شایسته را برای محیط کار یا منزل خود داشته باشید.

قیمت مبلمان اداری چقدر است؟

در حال حاضر به علت تنوع که پیشتر درباره‌ی آن صحبت کردیم، امکان وجود مبلمان اداری با قیمت‌های گوناگون در بازار وجود دارد. اما قیمت مبلمان اداری چقدر است؟ ما توصیه می‌کنیم؛ با استفاده از مقاله “قیمت مبلمان اداری” از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مبلمان اداری آگاهی کامل پیدا کنید. به‌دلیل تنوع در رنگ، طرح و مدل محصولات مبلمان اداری شرکت بینو، می‌توانید برای هر هدف و با هر بودجه‌ای، محصولی باکیفیت انتخاب نمایید. انتخاب مبلمان فضای اداری در شرکت تخصصی تولید مبلمان اداری، امری راحت و آسان است. بعد از انتخاب می‌توانید محصول را به‌صورت اینترنتی خریداری نمایید و از تخفیفات ما بهره‌مند شوید. خرید مستقیم از فروشگاه مبلمان اداری بینو نیز روش دیگری برای خرید است.

نتیجه گیری

سعی کنید با برنامه‌ریزی خرید کنید. در مورد هدف خرید ، بودجه، نوع مبلمان، گارانتی محصول و.. برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا مبلمانی مطابق با سلیقه خود و کارکنانتان را خریداری کنید و از آن لذت ببرید. هم‌چنین برای دریافت مشاوره‌های رایگان می‌توانید با ما در بینو در تماس باشید. متخصصین ما برای کمک در خرید و انتخاب مبلمان فضای اداری در تمامی مراحل همراه و پاسخگوی مشتریان گران‌قدر هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید