توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

استاندارد مبلمان اداری چیست؟ و چرا رعایت آن به بهبود بهره وری در سازمان کمک می‌کند. نکات خلاقانه و مقرون به صرفه برای استفاده حداکثری از برنامه استاندارد مبلمان اداری را در ادامه بررسی خواهیم کرد. هدف ما در بینو از ایجاد یک برنامه استاندارد مبلمان اداری، ایجاد یک راهنمای مرجع برای مدیران و نمایندگان خرید است که هنگام تصمیم گیری در مورد مبلمانی که برای محیط کار خود تهیه کنند، دنبال کنند. این راهنما می‌تواند شامل میز اداری، صندلی اداری، میز کنفرانس، مبلمان اتاق پذیرایی، کمدهای بایگانی/ذخیره‌سازی، سیستم‌های انتظار، کابین‌ها و حتی ممکن است شامل برخی از لوازم تزئینی مانند کاغذ دیواری و تابلوهای دیواری برای بهبود فضای بصری سازمان‌ها نیز باشد.

استاندارد مبلمان اداری چیست؟

هدف از دستورالعمل‌های استاندارد مبلمان اداری، توانمندسازی بخش‌ها یا گروه‌های کارمندی یا فردی است تا بتوانند فضای کاری خود را به روشی خلاقانه و مقرون‌به‌صرفه برنامه‌ریزی کنند و در عین حال نیازهای سازمان را برآورده کنند. مانند رعایت مقررات مختلف (به عنوان مثال بهداشت و ایمنی)، کارایی محل کار، ارگونومی، سطوح کیفیت، استانداردهای زیست محیطی و هویت برند.
معمولاً راهنمای استاندارد مبلمان اداری با مشارکت طراح داخلی و مدیر/مالک دفتر یک سازمان پس از بازسازی یا جابجایی فضای کاری ایجاد می‌شود. طراحی داخلی با شرکت‌های مبلمان اداری و سایر تولیدکنندگان مبلمان اداری برای ارائه اطلاعات مورد نیاز برای توسعه طرح و ایجاد راهنمای مرجع محصول با مدیر خرید همکاری خواهد کرد.
برای شرکت‌های بزرگ‌تر، که حضور جهانی یا شعبه‌های متعددی دارند، معمول است که از یک برنامه استاندارد مبلمان اداری استفاده کنند. البته پیشنهاد ما این است که حتی اگر سازمان‌های کوچک و متوسط یک مکان واحد برنامه کاملی ندارند، اتخاذ عناصر راهنمای برنامه‌ریزی اداری و راهنمایی‌های طراحی در حین مقیاس‌بندی و ایجاد کسب‌وکارشان ارزشی فوق العاده ایجاد می‌کند.

چالش‌های داشتن استاندارد مبلمان در محل کار

با وجود اینکه ایجاد یک استاندارد برای خرید مبلمان اداری مزایایی دارد، اما چالش‌هایی نیز برای این استاندارد وجود دارد. این استاندارد به عنوان یک راهنمای مرجع در نظر گرفته شده است و بیان می‌کند که انعطاف‌پذیری‌هایی در برخی مناطق وجود دارد. البته در هر فرآیندی می‌بایست برای یک سازمان قابل درک باشد که بخش‌های خاصی از برنامه که الزامات آن می‌بایست رعایت شوند.

با این حال، خرید از یک تامین کننده، در یک رنگ خاص و در اندازه دقیق، ممکن است بهترین راه حل برای هر موقعیتی نباشد. ممکن است فرصت‌هایی وجود داشته باشد که در آن یک فروشنده، که در لیست فروشنده ذکر نشده است، بتواند محصول مشابه، قابل مقایسه یا احتمالاً بهتری را ارائه دهد. حتی ممکن است ارزش افزوده‌ای از جمله صرفه‌جویی در هزینه، تحویل سریع‌تر و سازگار با محیط‌ زیست وجود داشته باشد.

برنامه‌ی سازمانی خود را بشناسید

با کارهایی که می‌توانید و نمی‌توانید انجام دهید آشنا باشید. چه مواردی برای برآوردن الزامات خاص مانند قوانین ساختمان یا مقررات دولتی اجباری است؟ (برای این مورد می‌توانید الزامات مصوب دولتی را بخوایند) کجا می‌توانید فضای کافی را برای خود بسازید تا گزینه دیگری غیر از آنچه در راهنمای استفاده از مبلمان اداری آمده است ارائه دهید؟ آیا دستورالعمل‌هایی وجود دارد که به نحوه و آنچه می‌توانید بخرید اشاره می‌کند به شما امکان می‌دهد خارج از چارچوب فکر کنید؟

تحقیق آنلاین مبلمان اداری

اکنون اطلاعات زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که یافتن اطلاعات در مورد گزینه ها، مشخصات و در دسترس بودن محصول در دسترس شماست. اکثر تولیدکنندگان مبلمان اداری دارای مقالات مختلف در وبلاگ‌ها و بسایت‌ها هستند که می‌بایست به هنگام جستجوی مبلمان اداری باید در نظر داشته باشند. همچنین تعدادی از تولید کنندگان مشخصات کلی و جزئی از محصولات خود را در وب سایت خود قرار می‌دهند. برخی از شرکت‌های مبلمان اداری، طراحان داخلی، معماران، و شرکت‌های املاک و مستغلات نیز اطلاعاتی را در وبلاگ‌های خود ارائه می‌کنند تا به درک نحوه برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی یک فضای کاری کمک کنند.

کارشناسان مبلمان اداری

شرکت بینو تولیدکننده مبلمان اداری این افتخار را دارد که به درخواست کنندگان مبلمان اداری به صورت رایگان مشاوره دهد. این خدمات را شما اگر می‌خواهید مبلمان اداریی خریداری کنید، می‌توانید تنها با تماس تلفنی از آن بهره‌مند شوید. همکاران ما در تیم فنی و فروش می‌توانند با تجربه‌ی گران بها به شما در خرید بهتر مبلمان و آشنایی با استاندارد مبلمان اداری کمک کنند. همچنین اگر نیاز به معماری فضای اداری خود دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با هماهنگی با تیم فنی ما، یک بازدید از محل مورد نظر شما برای طراحی رایگان را تنظیم نمایید.

پیشنهاد ما

شما اگر به دنبال مبلمان اداری ایده آل و استاندارد برای فضای اداری خود هستید، یا میز اداری و صندلی اداری نیاز دارید و هر نوع تجهیز اداری برای بهبود فضای کاری یا تغییر دکوراسیون فضای اداری با ما در بینو تماس بگیرید. مبلمان اداری بینو بیش از ده سال سابقه تولید مبلمان اداری را دارد. در این مدت با شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بسیاری همکاری کرده است. همچنین برای احترام به حقوق مشتریان کلیه مشاوره‌های خرید در بینو رایگان است. شما می‌توانید با کارشناسان فنی و فروش ما در ارتباط باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید