توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

ارزش پارتیشن شیشه‌ای به عوامل زیادی بستگی دارد که با در نظر گرفتن هر یک، می‌توان به محصول مورد نیاز بر حسب نوع کسب و کار رسید. در ادامۀ این نوشتار، برای پی بردن به ارزش واقعی پارتیشن شیشه‌ای، به نکاتی اشاره شده است:

 

۱- طراحی زیبا

برای سال‌های مدید در محیط ‌های کاری، کارکنان در آن سوی دیوارها پنهان بودند. این استتار، برای شکل‌دهی به کار تیمی و پیوند دادن افراد به یکدیگر، مشکلاتی را ایجاد می‌کرد. اما امروزه، دیوارهای شیشه‌ای، یک فضای جدید ایجاد کرده اند که با وسیع‌تر کردن دفتر، افراد را در داخل خود ادغام می‌کند. طراحی جذاب آن، محیط را بسیار زیبا، روشن و دلپذیر می‎‌کند و هر روز بر طرفداران آن افزوده خواهد شد.

 

۲- حصول اعتماد و صداقت

به کار بردن شیشه در محیط کار، به طور ناخودآگاه برای افرادی که در شرکت هستند، حاوی یک پیام است: “تعهد به شفافیت و صداقت”. اگر به دنبال راهی برای تشکیل تیم کاری خود هستید و در عین حال اعتماد مشتریان خود را نیز جلب کنید، استفاده از پارتیشن شیشه‌ای یک راه‌کار عالی است. در این صورت، افراد در قالب مشتریان متوجه می‌شوند که با آن‌ها صادق هستید و هیچ نکتۀ پنهانی “در پشت درهای بسته” وجود ندارد. بنابراین اعتمادشان به شما و گروهتان عمیق‌تر می‌شود. این شفافیت به افزایش بهره‌وری، بهبود ارتباطات و در نهایت حصول اهداف شرکت کمک می‌کند.

 

۳- بهبود ارتباطات

از جمله فواید دیگر پارتیشن شیشه‌ای، بهبود ارتباطات است. حال پرسش این است که یک دیوار شیشه‌ای چگونه به تقویت ارتباط افراد با یکدیگر کمک می‌کند؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت وقتی افراد در یک محیط کاری، می‌توانند بدون واسطه با یکدیگر صحبت کنند، ارتباطشان راحت‌تر شکل می‌گیرد. وجود دیوار، ارتباطات را کاهش می‌دهد؛ اینکه افراد نمی‌دانند پشت دیوار و درهای بسته، چه اتفاقاتی رخ می‎‌دهد، موجب کاهش اعتماد طرفین می‌گردد. اما با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای، با برداشته شدن موانع، افراد راحت ‌و بهتر می‌توانند با یکدیگر ارتباط بر قرار کنند.

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید پارتیشن اداری

 

۴- کاهش هزینه و طول عمر

در یک محیط اداری، لازم است که از کیفیت و دوام وسایل و کالاهای مورد استفاده، مطمئن شد. شیشه بسیار با دوام است و به ندرت از شکل اصلی خود خارج می‌شود. برای نصب، فضای کمتری اشغال می‌کند. علاوه بر این‌ها، نسبت به سایر جداکننده‌ها، چه در ساخت و چه در نصب، نیاز به هزینۀ کمتری دارد.

همانطور که می بینید برای پی بردن به ارزش واقعی پارتیشن شیشه‌ای، باید به ملاحظاتی همچون مطالبی که در بالا به آنها اشاره شد، دقت کرد. می‌توانید انواع پارتیشن شیشه‌ای را در سایت ما دیده و برای بررسی‌های لازم با شماره‌های زیر جهت خرید پارتیشن شیشه ای تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۰۴۶۲۵۸

 

پارتیشن تک جداره

مبلمان اداری بینو

 

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید