توسط: تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

پنج راه ارزان،راحت و خیره‌کننده برای ایجاد فضای کاری ایده‌آل

 

اینکه افراد تمام طول روز کاری را بر روی صندلی خود می‌نشینند، یک دروغ محض است. زیرا مطمئناً برای کارهایی چون نوشیدن آب، استراحت و یا حضور در یک جلسه، صندلی خود را ترک می‌کنند. اما با این حال، بیشترین زمان حضور افراد در محل کار، پشت میز کارشان سپری می‌شود.

پس با این حساب، افراد که بیشترین ساعات در طی شبانه‌روز را در محل کار خود سپری می‌کنند، واجب است که به نوع دکوراسیون داخلی آن توجه نشان دهند. در ادامه تعدادی ایدۀ مناسب برای شروع کار ارائه می‌کنیم:

۱-یکی از راه‌های مفید در خلاقیت فضای کاری، ایجاد رنگ در فضای کاری به منظور بهبود بهره‌وری و آرامش است. برای این کار می‌توانید از رنگ‌های مکمل در فضای کاری استفاده کنید تا از حالت خشک و بی‌روح فضا کاسته شود. همچنین می‌توان روی آن کاغذ یادداشت‌های رنگی چسباند.

۲- استفاده از گیاهان در فضای کاری باعث انتقال احساس خوب و زنده به محیط می‌شود، حتی باعث درخشش میز شما خواهد شد. همچنین موجب پاکیزگی هوای اتاقتان خواهد شد.با این حال نحوۀ نگهداری از گیاهان هم نیازمند تخصص است.

۳- نگه داشتن کتاب‌های جدید و نو به ایجاد یک فضای کاری خودمانی کمک خواهد کرد. کتاب‌ها (مجلات، بروشور و غیره…) را می‌توان در قفسه‌ها و کتابخانه‌های شیک نگهداری کرد. این مورد فضای کاری شما را فعالانه‌تر می‌کند.

۴-  در تمام طول روز بارها از فنجان یا لیوان برای نوشیدن قهوه و نوشیدنی‌های دیگر استفاده می‌کنید؛ اما چرا از لیوان شرکت؟ شما می‌توانید از لیوان شخصی خود که نشان دهنده ذوق و سلیقۀ شماست، استفاده کنید. ممکن است بها دادن ما به نوع و مدل لیوان در محیط کار، از نظر بسیاری خنده‌دار باشد، ولی مهم نیست! آنچه که اهمیت دارد، لیوان شماست.

۵- حتی اگر دیگران میز کاری ساده و پراکنده‌ای دارند، شما میز کار خود را رنگین کنید. از نوشت‌افزارهای رنگی و فانتزی بر روی میز کاری خود استفاده کنید، مطمئناً بر ذهن شما تاثیری مثبت خواهد داشت.

انجام این راه‌کارها، در عین سادگی، بسیار ارزان هم است و در دل خود سرشار از خلاقیت می‌باشد.
نویسنده: محمد حسین بکاء – شرکت برنا یاور ویرا (مبلمان اداری بینو)

مبلمان اداری بینومبلمان اداریمبلمان اداریمبلمان اداری بینوBC2060مبلمان اداریمبلمان اداری بینومبلمان اداری بینومیز مدیریت مبلمان اداری بینومبلمان اداری بینو       مبلمان اداری بینو        مبلمان اداری بینو

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید