توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آموزش دکوراسیون داخلی و انواع آن

آموزش دکوراسیون داخلی چیست؟ برای طراحی صحیح محیط اداری خود به چه نوع آموزش دکوراسیون داخلی نیاز داریم؟ مهمترین مطالب موجود در آموزش دکوراسیون داخلی کدامند؟

شما بدون شک می‎خواهید محیط کاری‎ای را طراحی کنید که باعث ارتقاء و حفظ سلامت کارکنانتان شود. بیش از این، نیروی کاری سالم تمایل به شادی و بهره‎وری بیشتری دارد و این باعث می‎شود نرخ غیبت از کار کمتر شود.
بدون شک سلامتی همانگونه که در تمام ابعاد زندگی مهم است، در فضای کاری بیش از اندازه باید دارای اهمیت باشد. طراحی محیط‎ های اداری باید به سمت حفظ ارکان سلامتی در جهت افزایش بهره‎وری گام نهد.
برای آموزش دکوراسیون داخلی رنگ، نور و هوا در کنار مبلمان اداری، هر یک به تنهایی رکنی اصلی در طراحی فضای اداری هستند که نادیده گرفتن هر کدام می‎تواند بر دیگری تاثیر ناهمگون داشته باشد. نکات بزرگ در عین حال ممکن است کوچک جلوه کنند و در فکر افراد نیایند، اما اندیشیدن به سلامتی اندیشیدن به ذات زندگی است.
خواندن این مقاله راهنمایی‎های لازم در طراحی پیشرفتۀ محیط اداریتان را به نحوی در اختیارتان می‎گذارد که بتوانید فضای سالم، شاد و مولدی را به سادگی ایجاد نمایید.


آموزش دکوراسیون داخلی

مهمترین نکات در آموزش دکوراسیون داخلی

۱. استفاده از صندلی اداری ارگونومیک
متأسفانه بسیاری از مردم دچار کمر درد و دردهای مزمن گردن می‎شوند که به عنوان یک واقعیت اجتناب ناپذیر عنوان می‎شود، احتمالا این افراد زمان زیادی را در محیط‎های اداری و کاری خود صرف می‎کنند. این ناراحتی‎ها اغلب نشانه‎ای از صندلی اداری نامناسب یا کم کیفیت است.
با آموزش دکوراسیون داخلی و ارتقاء صندلی‎ها در دفتر خود به مدل های با کیفیت بالا و ارگونومیک می‎توانید به ریسک‎هایی که کارمندان از این مورد درد و رنج می برند را به حداقل برسانید.
هنگامی که صندلی‎ها را برای ایستگاه های کاری خود انتخاب می ‎کنید، مهم است که به دنبال تعدادی از ویژگی‎ها باشید. به عنوان مثال، آنها باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشند و صندلی‎ها باید به اندازه کافی گسترده و عمیق باشند تا بتوانند تمام کاربران را با ابعاد بدنی مختلف را پوشش دهد.
لبه‎های جلوی صندلی‎ها باید گرد باشند تا ران‎ها در راحتی باشند و پشت صندلی‎ ها باید به قسمت‎ های وسط و پایین کمر و ستون فقرات کمک کنند. ویژگی‎ های چرخشی و شیب همچنین می‎توانند راحتی کاربر را افزایش دهند، بنابراین برای مدل هایی با این ویژگی نیز فکر کنید.
۲. ارتفاع میز قابل تنظیم
برای آموزش دکوراسیون داخلی، اگر چه مهم است که صندلی‎های مناسب برای کارکنان را خریداری کنید، ممکن است بخواهید راه هایی را برای پرسنل خود در طول روز کاری که بیش از حد نشسته‎اند، پیدا کنید. خطرات سلامتی در ارتباط با مدت زمان طولانی در روز، به خوبی شناخته شده است.
مطالعات نشان می‎دهد که نشستن بیش از حد به افزایش خطر ابتلا به چاقی، دیابت نوع ۲ و حتی برخی از انواع سرطان مرتبط است. تصور می‎شود که تحرک کم، متابولیسم بدن را کاهش می‎دهد، که بر توانایی آن در تنظیم فشار خون و قند خون و توانایی آن به انباشتگی چربی کمک می‎کند.
یکی از راه‎های تشویق پرسنل برای کاهش میزان نشستن در آموزش دکوراسیون داخلی این است که از میزهای قابل تنظیم ( تنظیم در ارتفاع) استفاده کنید. این نوع از مبلمان اداری به کاربران اجازه می‎دهد که بتوانند در حال نشستن یا ایستاده کار کنند. در صورت تمایل، کارکنان فرصتی برای ایستادن در ایستگاه‎های کاری شان خواند یافت و می‎توانند از سلامتی دراز مدت خود محافظت کنند.
۳- امکاناتی برای دوچرخه سواری فراهم کنید
در انواع آموزش دکوراسیون داخلی، طبق تحقیقات انجام شده توسط شورای بریتانیا برای دفاتر، ۳۸ درصد از کارکنان اداری بریتانیا سفر به محل کار با دوچرخه را در نظر می‎گیرند، اگر کارفرمایان امکانات بهتری برای دوچرخه سواری ارائه دهند. بنابراین اگر می‎خواهید کارکنان خود را تشویق کنید تا در آنها انگیزه ایجاد شود و به منظور افزایش سطح فعالیت خود و بهبود سلامت آنها، بخواهید با دقت در مورد نحوه آمدن به دفتر، فکر کنند.
۴- انعطاف پذیری بیشتر کارکنان
این روزها انعطاف پذیری یک کلمه کلیدی در آموزش دکوراسیون داخلی دفاتر است. برای کارفرمایان به طور فزاینده‎ای بر مزایای دادن آزادی بیشتری به کارکنان از نظر نحوه استفاده و تعامل با محیط‎هایشان در طول روز تاکید می‎کنند. به جای اینکه انتظار داشته باشید که پرسنل‎تان در دفاتر اداری خود باقی بمانند، می‎توانید زمینه‎هایی را ایجاد کنید که به مردم کمک بیشتری می‎کنند تا با کار خود سرگرم شوند.
به عنوان مثال، معرفی یک فضای آرام به عنوان اتاق استراحت از منطقه کار اصلی که کارکنان می‎توانند با وظایف بسیار زیادی که بر دوش دارند، زمانی برای تمرکز دوباره و دوری از سردرگمی را ایجاد کنند. شما همچنین در آموزش دکوراسیون داخلی می‎توانید یک فضای غیر رسمی را که در آن مردم می‎توانند جلسات خود را با همکاران خود انجام دهند را ایجاد کنید.
ادغام مناطقی مانند این مراکز در دفتر شما می‎تواند کارکنان را بیشتر توانمند و سازنده‎تر کند، بنابراین کمتر مضطرب و خسته می‎شوند و این خبر خوبی برای سلامتی آنهاست.
۵- یک فضای ورزشی را در نظر بگیرید
در آموزش دکوراسیون داخلی اگر یک اتاق جانبی یا بخشی از دفتر در حال حاضر استفاده نشده است، چرا از آن برای ایجاد یک فضای ورزشی برای کارکنان استفاده نکنید؟ اغلب کارکنان همانگونه که بیان کردیم نیاز به تحرک بیشتر برای سلامتی خود دارند، اما اگر تجهیزات ورزشی در فضای اداری وجود داشته باشد، می‎توانند مدت زمان لازم را قبل یا بعد از کار یا در طول زمان کاری خود، از این تجهیزات بهره‎مند شوند. همچنین کمک به افراد برای بهبود تناسب اندام، این جلسات تمرین می‎تواند یک راه عالی برای کارکنان باشد تا به خوبی کار کنند و تمرکز خود را بهبود بخشند.
کلام آخر
با پیروی از آموزش دکوراسیون داخلی، شما باید قادر به ارتقاء و حفظ سلامتی در میان پرسنل خود باشید. اگر همه این امکانات را در اختیار ندارید، می‎توانید هر کدام را که در توان دارید را برای فضای اداری خود در نظر بگیرید.

عزیزان و همراهان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ مشاورۀ رایگان در امر طراحی و خرید انواع دکوراسیون داخلی محیط اداری خود از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید