توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اولین طراحی که در نهایت منجر به مکعب امروز شد، توسط یک استاد هنر در سال ۱۹۶۴ اختراع شد.

او این نوع فضا را “دفاتر عملی” نامید که فضایی بود که احساس خصوصی را القا می کرد و منجر به افزایش بهره وری کارکنان می شد.

طرح مکعب در نهایت به طراحی اصلی دفتر تبدیل شد و به یک نماد قابل تعریف از رویای آمریکایی برای کلیه فضای های اداری گشت.

  • کابین ها و تکامل طراحی دفتر

کابین ها در قالب طراحی اداری چنین ایده هایی را به وجود آورده اند که فضا ترکیبی از سادگی باشد.

با این حال، ما شاهد آن هستیم که طراحان اداری از مفهوم دور شده اند یا تحول یافته اند تا نیازهای نسل های جدید را برآورده سازند.

هر روند جدید در مبلمان اداری، برخی از سازندگان اولیه را بر آن داشته است که طراحی ای جدید بر حسب معیارهای اولیه داشته باشند.

از بازی با شکل های ماژول های فردی برای ساختن آنها به منظور جابجایی سایر وسایل ضروری، طراحی دکوراسیون، مطابق با شیوه ای که فرهنگ اداری به طور کلی شکل گرفته است، تکامل یافته است.

  • نسل بعدی

طراحی مدرن دفتر، استفاده از مبلمان آکوستیک بیشتر است، به طور استراتژیک در کابین و ایستگاه های کاری، به منظور تشویق به همکاری بیشتر است. بعضی از شرکت ها، اتاق ها و حتی نکات کلیدی را ایجاد می کنند تا یک محیط کاری مطلوب همکاری را ایجاد کنند.

اگر چه طراحی دفتر بیشتر به سمت فضاهای باز و همکاری نزدیک می شود، گزارش های مربوط به استفاده نکردن از کابین های مکعبی نادرست است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید