توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : خرید پارتیشن های اداری ارزان می تواند در راستای صرفه جویی هزینه های پرداختی هر کسب و کاری باشد. اما آنچه می تواند مهم باشد این است که ارزان قیمت بودن نباید اولویت بر کیفیت پارتیشن باشد. پیدا کردن پارتیشن اداری باید ترکیبی از قیمت مناسب در مواردی ارزان و کیفیت مناسب باشد. با اینکه به طور کلی کیفیت بالا بر قیمت بالا نیز موثر است و نباید انتظار محصولی را داشت که دارای کیفیت بالاست و در عین حال ارزان قیمت نیز باشد! ولی ایجاد تناسب بین قیمت و کیفیت آن چیزی است که باید مد نظر قرار داد.

ما در این مقاله درباره انواع پارتیشن اداری مانند پارتیشن فریم لس، پارتیشن آلومینیوم و پارتیشن ام دی اف مطالبی را بیان می کنیم تا با شناختی بهتر بتوانید بر حسب بودجه بندی خود، کیفیت مناسب را از پارتیشن اداری خود بخواهید.

پارتیشن بندی دفتر، یک روش مدرن برای ایجاد فضایی ویژه برای به حداکثر رساندن بهره وری است. به جای تنظیم دیوارهای ثابت، پارتیشن بندی با پارتیشن های اداری مختلف مانند پارتیشن شیشه ای، سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی، پارتیشن اداری قابل حمل و پارتیشن چوبی، قابل اعتماد تر و ارزان تر خواهد بود. با نصب و راه اندازی پارتیشن اداری می تواند بر گستره کسب و کار خود بیافزایید. پارتیشن ها به زمان کمتری برای نصب و راه اندازی نیاز دارند و می توانند به آسانی تقسیم شوند. همچنین کارکنان محیطی مثبت برای کار در فضای خود دارند و از این رو افزایش بهره وری چیزی است که اتفاق می افتد.

مزایای پارتیشن های اداری ارزان

۱. حریم خصوصی:

بدست آوردن جایگاه فردی خود برای کار، باعث افزایش اعتماد به نفس می شود و باعث می شود که کارفرمایان نسبت به شرکت خود و ارزش کارکنان نگرش مثبتی داشته باشند.

۲. از حواس پرتی می توان اجتناب کرد:

هنگامی که به دفتر می آیید، کارکنان ممکن است از تمرکز بر کار منحرف شوند این می تواند با پارتیشن اداری جلوگیری شود.

۳. افزایش بهره وری؛ پارتیشن های اداری ارزان

در مقایسه با اداره ای که به خوبی سازمان یافته نیست و یا به خوبی نگهداری نمی شود، دفاتر با پارتیشن اداری، بهره وری را افزایش می دهند. این بهره وری به دلیل ایجاد فضای تعاملی بالا بین بخش های گوناگون است.

۴. احساس کار در فضای شخصی:


داشتن فضای شخصی اجازه می دهد تا کارکنان اسناد و فایل های خود را با خیال راحت حفظ کنند. فضای شخصی به آنها فرصت می دهد که فکر کنند و ایده های خود را شکل دهند.

۵. استاندارد سازی؛ پارتیشن های اداری ارزان

پارتیشن بندی دفتر نه تنها به کارایی کارکنان کمک می کند، بلکه به سازمان نیز نگاه یکنواختی می دهد.

۶. مقرون به صرفه:

در مقایسه با دیوارهای دائمی، پارتیشن های اداری ارزان قیمت تر هستند.

۷. مدیریت آسان؛ پارتیشن های اداری ارزان


پارتیشن اداری همچنین در مدیریت آسان کمک می کنند. ارائه فضاهای مختلف برای کارهای گوناگون، نگهداری فایل ها و ایمن کردن در مکان هایی که به نظر سخت می رسند، با پارتیشن اداری اسان می شود.

۸. اتاق کنفرانش جداگانه مورد نیاز:

جلسه محرمانه است و باید با حریم خصوصی حفظ شود. اتاق جداگانه ای برای فضای کنفرانس ضروری است. این فضای با پارتیشن اداری به راحتی قابل ایجاد است.

حتما بخوانید: پارتیشن اداری چیست؟

نحوه نصب پارتیشن های اداری ارزان

مراقبت خوب در هنگام نصب یک نوع پارتیشن اداری می تواند ما را در حداکثر استفاده از آن کمک کند. با هدایت درست متخصص، ساختار دفتر را می توان با دانستن مزایا و معایب مناسب برای سازمان تقسیم کرد. فضا سازی مناسب امری مهم است، باید پارتیشن ها را در محل مناسب بر حسب  هر نوع کاربری فضا در محل خود نصب و راه اندازی کرد. از نور در فضا نیز غافل نشیود، یکی از مهمترین مزایای پارتیشن های اداری شیشه ای، برخورداری از نور طبیعی است.

انواع پارتیشن اداری

  1. پارتیشن چوبی
  2. پارتیشن شیشه ای
  3. پارتیشن صوتی
  4. پارتیشن پلاستیکی
  5. پارتیشن مدولار
  6. پارتیشن فریم لس
  7. پارتیشن قابل جدا شدن و قابل حمل

پارتیشن دفتر مدرن برای سازمان ها اغلب در حال حاضر پارتیشن اداری شیشه ای با سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی است. سیستم های پارتیشن آلومینیومی و پارتیشن شیشه ایی ترکیبی کامل در این روزهای بساری از شرکت ها است. سیستم های پارتیشن آلومینیومی بهترین راه حل برای نصب پارتیشن های شیشه ای را ارائه می دهند که دارای فواید زیر هستند:

  1. پراکندگی نور
  2. استفاده موثر از فضا.
  3. قابل جابجایی و جایگزینی.
  4. نگاه مدرن
  5. فضای خصوصی مناسب
  6. مقرون به صرفه

به طور کلی پارتیشن ها یکی از ارزان ترین نوع از مبلمان اداری هستند که برای تمامی فضاها و کسب و کارها می تواند بهترین انتخاب باشد. برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت پارتیشن های اداری ارزان ، دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید