توسط: تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

پارتیشن ام دی اف MDF

ام دی اف MDF  بخشی از فرآورده‌های چوبی و در واقع نوعی تخت فیبر است که به روش خشک تولید می‌شود. امروزه استفاده از MDF  بسیار همه‌گیر شده است. حال استفاده از این نوع چوب در پارتیشن به دلیل زیبایی‌ و کیفیتی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. پارتیشن ام دی اف MDF که می‌تواند بخشی از یک فضای پلن باز باشد، زیبایی خاصی به آن می‌بخشد.

 

پارتیشن MDF؛ تلفیق سنت و مدرنیته

پارتیشن ام دی اف MDF به دیوار جدا کننده‌ای گفته می‌شود که دیوار و فریم آن از چوب MDF باشد. انتخاب پارتیشن MDF بستگی به سلیقۀ خریدار دارد. ولی غالباً استفاده از این نوع پارتیشن که جزو انواع پارتیشن اداری محسوب می‌شود، به دلیل ظاهر شیک، مقاوم و ایجاد حالتی زنده و گرم در فضا، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در مقایسه با پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن ام دی اف  در محیط کاری، تعامل کمتری بین افراد ایجاد می‌کند، اما در عوض، زیبایی بیشتری به فضا می‌بخشد. بنابراین، برای داشتن فضایی مدرن و امروزی، می‌توان با انتخاب پارتیشن چوبی، المان‌های سبک سنتی را هم لحاظ کرد و در نتیجه شکوه و رسمیت خاصی به فضا بخشید.

نقش پارتیشن MDF در ایجاد تمرکز!

پارتیشن ام دی اف MDF بیشتر در فضاهایی استفاده می‌شود که به دلیل نوع کسب و کار، به سکوت و تمرکز بالایی نیاز دارند. طبیعتاً قرار گرفتن در فضایی بسته، با کاهش سروصدا و ایجاد سکوت، به تمرکز کاری بیشتری منجر می‌شود. به این نکته دقت کنید که در هنگام خرید پارتیشن و نصب آن، باید قسمت‌هایی برای قرار گرفتن سیم و کابل تلفن و کامپیوتر تعیین شود. همچنین پارتیشن MDF باید به گونه‌ای نصب شود که همۀ قسمت‌های آن به راحتی قابل گردگیری و تمیز کردن باشد. بعضی از این نوع پارتیشن‌ها یک ویژگی مهم دارند و آن قابلیت جداسازی و یا جابجایی است.

براساس مطالبی که در بالا گفته شد، در یک جمع‌بندی می‌توان ادعا کرد که استفاده از پارتیشن MDF به دلایلی چون دوام و کیفیت بالا، قابلیت جداسازی و جابجایی، زیبایی، رسمیت بخشیدن به فضا و …. می‌تواند اولین انتخاب باشد. در این راستا، شرکت برنا یاور ویرا با تولید و ارائۀ پارتیشن‌های MDF زیبا و با کیفیت، توانسته است در راستای رفع نیازهای مشتریان خود گام بردارد. برای راهنمایی و خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و برای دیدن نمونه کارها اینجا را کلیک کنید.

شماره های تماس: ۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۰۴۶۲۵۸

نویسنده: کیوان کاری   –   برنا یاور ویرا (بینو)

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید