توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

پارتیشن اداری مدرن چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر پارتیشن اداری دارد؟ ویژگی‎های منحصر به فرد پارتیشن مدرن کدامند؟ راهنمای خرید انواع پارتیشن های مدرن دارای چه اطلاعات مهمی در این زمینه هستند؟ این مقاله کمک می‌کند تا در زمان انتخاب این سبک پارتیشن با دیدی وسیع و دانایی کامل اقدام نمایید. این شیوه انتخاب کمک خواهد کرد تا بعد از سفارش پارتیشن اداری از انتخاب خود کمال رضایت‌مندی را داشته باشید.

تفاوت پارتیشن اداری مدرن با انواع دیگر

پارتیشن های اداری مدرن نوعی از پارتیشن‎ اداری هستند که تفاوت‎‎های ویژه‎ای با انواع دیگر پارتیشن دارد. این نوع پارتیشن‎ها دارای دارای ویژگی‎های بصری و متریالی هستند که آن‌ها را از دیگر انواع پارتیشن متمایز می‎‎کند. از مهم‌ترین ویژگی‎‌های پارتیشن سبک مدرن، ظرافت در طراحی و استفاده از متریال‎‏های با کیفیت بالا در آن‌ها است. یکی از مه‍م‌ترین ویژگی‎های متریال استفاده شده در پارتیشن اداری مدرن، این است که به جای استفاده از فریم‎های قطور از فریم‎هایی با کیفیت بالا، ظریف و البته مقاوم در این مدل‎ها استفاده شده است و این موضوع بر روی ویژگی‎های بصری و ظاهری این پارتیشن‎ها بسیار تاثیرگذار است.

انتخاب پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن اداری

یکی از وظایف پارتیشن اداری مدرن که به ویژه به علت محبوبیت در فضاهای کاری مدرن، استفاده می‎شوند، جدا کردن فضا و ایجاد یک رابطه نزدیک به صورت تعاملی در فضای کاری است. پارتیشن اداری مدرن یک فضای کاری خصوصی را هم ایجاد می‎کنند که برای بازده بیشتر کاری و بالا بردن میزان رضایت‌مندی کارکنان بسیار تاثیرگذار است.

کاهش مشکلات با پارتیشن اداری

تعدادی از شرکت‎ها ترجیح می‎دهند در فضاهایی به صورت پلان باز کار کنند، به این دلیل که بتوانند تعامل بهتری بین افراد و فضای کاری ایجاد کنند، ولی گاهی اوقات مقداری سر و صدا ایجاد می‎شود که بر روی فرآیند کاری و رفاه کارکنان اثر می‎گذارد. در مساحت‎های بالا، پارتیشن‎های اداری تنها نقش جدا کننده‎های فضا را ندارند، بلکه آن‌ها جاذب صدا هم خواهند بود که با پنل‎های مناسبی می‎توان چنین عملی را انجام داد. نقش اساسی پارتیشن‎ اداری مدرن در فضای کاری ایجاد یک ارتباط تنگاتنگ تعاملی، روانی و رفتاری بین کارکنان و نوع کار آن‌ها است.

جنس پارتیشن اداری

بیشترین مصالح مورد استفاده در پارتیشن اداری و جدا کننده‎های فضا؛ شیشه، لمینیت، پلاستیک و همین طور پنل های تخته سفید مغناطیسی هستند. یکی دیگر از ویژگی‎های مهم پارتیشن اداری مدرن، استفاده از شیشه‎های ضخیم‎تر و با کیفیت بالا در جذب صدا و مقاوم در برابر ضربه‎ها هستند. این نکته حایز اهمیت است که متریال استفاده شده در پارتیشن‎های اداری مدرن بیشتر از شیشه و آلومینیوم آنالایز شده است، که ضد خش و دارای رنگ‎های متنوع متالیک هستند.

انواع پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن های اداری در طیف وسیعی از شکل‎ها، سایزها و با ظاهری شیک و مدرن وجود دارند و در چندین مدل متفاوت برای جداسازی فضا در محیط‎های اداری و خانگی مورد استفاده قرار می‎گیرند. در ادامه به تعدادی از این مدل پارتیشن های اداری مدرن اشاره می‌کنیم:

پارتیشن‎ اداری جدا کننده مخصوص کامپیوتر

این نوع پارتیشن برای کامپیوترهای رومیزی استفاده می‎شوند و به نحوی طراحی شده‎اند که فضای کاری فردی را از سایر بخش‎ها متمایز می‎کنند. پارتیشن اداری مدرن ساده‎ترین راه برای کاهش سر و صدای محیط هستند. میزهای جداکننده هم می‎توانند به صورت ثابت طراحی شوند و هم به صورت متحرک، هم‌چنین تعدادی از آنها قابلیت تنظیم در ارتفاع را دارند.

پارتیشن اداری سیار

جدا کننده‎های سیار به طور واضحی خود ایستا هستند و در فضاهای کاری مدولار استفاده می‎شوند.

پارتیشن اداری شیشه ای

در سبک مدرن، شیشه جایگاه ویژه‌ای دارد. وجود این نوع پارتیشن در عین حال که یک فضای مستقل کاری را ایجاد می‌نماید، می‌تواند همکاری و تعامل بین کارکنان نیز فراهم نماید. دقت داشته باشید که در یک فضای شیشه‌ای دیده می‌شوید؛ اما شنیده نمی‌شوید و این جذابیت ویژه‌ای به کارتان می‌بخشد. علاوه بر آن می‌توان از شیشه مشبک و یا پرده‌های کرکره‌ای مناسب برای زمانی که تصمیم می‌گیرید دیده نشوید استفاده نمایید. پارتیشن اداری شیشه‌ای خود دارای چندین مدل است. از آن جمله می‌توان به پارتیشن اداری فریم لس و فریم دار اشاره کرد.

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای‌

استفاده از پارتیشن اداری شیشه ‌ای به همراه خود مزایایی دارد که در بهبود روند رشد فعالیت‌های محیط کار، بسیار تاثیرگذار است. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه نور طبیعی را به دفتر کار هدیه می‌دهد و فضای کاری‌تان را در بسیاری مواقع از نور مصنوعی بی نیاز می‌نماید.
  • استفاده از شیشه فضای کاری را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.
  • شیشه باعث ایجاد زیبایی چشم‌گیری خواهد شد.
  • شیشه‌های آکوستیک ضد صدا هستند و در از بین بردن صداهای مزاحم بسیار تاثیرگذار است. به‌علاوه فضای کاری‌تان را از لحاظ کنترل صدا تحت کنترل دارد.
  • وجود شیشه تعامل و ارتباط بصری را بین اعضا و کارکنان بیشتر می‌کند.

۵ نکته هنگام خرید پارتیشن اداری

انواع دیگر پارتیشن اداری

از انواع دیگر پارتیشن‌ اداری مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارتیشن اداری شانل یا دو جداره ام دی اف
  • پارتیشن اداری دوجداره آکوستیک
  • پارتیشن اداری دوجداره هایگلاس
  • پارتیشن اداری تک جداره
  • پارتیشن اداری شیشه‌ ای، آلومینیومی و استیل
  • پارتیشن کمد یا کوموتیشن
  • پارتیشن اداری پی وی سی
  • پارتیشن اداری هوشمند
  • پارتیشن اداری متحرک

قیمت پارتیشن اداری مدرن

قیمت انواع پارتیشن های اداری مدرن متفاوت است. آنچه‌ در قیمت پارتیشن های اداری مدرن بیشترین تاثیر را می‌گذارد جنس پارتیشن اداری و متراژ کار است. به‌عنوان مثال پارتیشن اداری مدرن شیشه ای دارای انواع متفاوتی است که هر نوع قیمت مخصوص به خود را دارد. با این همه پارتیشن اداری مدرن از آنجا که بسیار کاربردی طراحی می‌شود؛ قیمت بسیار مناسبی دارد و می‌توانید نوع مورد نظر خود را با توجه به بودجه خود انتخاب نمایید. به‌علاوه برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید اقدام به استفاده از ترکیبی از چند مدل پارتیشن اداری نمایید. به‌عنوان مثال برای اتاق کنفرانس پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس بسیار مناسب است و برای اتاق‌های دیگر می‌توانید از نوع دیگر پارتیشن که قیمت مناسبی دارد نیز استفاده نمایید.

سخن پایانی

برای آن‌که تعیین کنید کدام نوع پارتیشن های اداری برای محیط کاری‌تان مناسب است می‌توانید با توجه به فضای موجود اقدام نمایید. برای آن‌که بهترین پارتیشن اداری مدرن را انتخاب کنید از کارشناسان و متخصصان شرکت تولید مبلمان اداری بینو راهنمایی بخواهید. انواع پارتیشن‌های اداری مدرن شیشه‌ ای بینو به‌صورت پارتیشن فریم لس و بدون فریم است که متناسب با فضای کاری نصب می‌شوند و دارای شرایط نصب آسان است. برای آگاهی از قیمت پارتیشن شیشه ای مدرن شرکت بینو با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید