توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

هزینه‌ای که برای تهیۀ مبلمان اداری در نظر می‌گیریم، در انتخاب نوع آن بسیار نقش دارد. مبلمان اداری در طرح‌ها و سبک‌های مختلف ارائه و تولید می‌شوند. برخی از آنها شبیه طرح‌های کلاسیک هستند و برخی دیگر، طرح‌های رایج را ترجیح می‌دهند.

هزینۀ مبلمان اداری

هر یک از آنها می‌توانند نوع خاصی از فرهنگ را ترویج ‌کنند و یا مرتبط با شیوه‌ای از کسب و کار باشند. با این حال، معیارهای اساسی متعددی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید، مانند:

بودجه

مبلمان اداری نباید کل هزینه شما را بسوزاند. در عین حال که باید میزان بودجه را در نظر گرفت، لازم است به ظاهر زیبا، شیک و ارگونومیک آن توجه کرد. مبلمان اداری مقرون به صرفه به راحتی در دسترس است. با این حال نباید تنها بر کیفیت متمرکز گردید.

فضا

یکی از معیارهایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، فضای تحت اختیار است. در تلاش برای یافتن مبلمان اداری شیک و با کیفیت، ممکن است از توجه به چگونگی استفاده از فضای انتخابی و گنجایش آن غافل شویم. مبلمان اداری مناسب و با کیفیت، باید فضا را برای حرکت آزادانه فراهم کند، بدون آنکه فضای مورد نظر را شلوغ و پر ازدحام سازد.

کاربرد چند منظوره

مبلمان اداری نیز باید برای فعالیت‌های چندگانه و ذخیر‌ه‌سازی بیشتر مجهز باشد. اکثر مبلمان‌های مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار دهند. بدین شکل که فضایی جهت ذخیره‌سازی فایل‌ها و پوشه‌ها، کانالی برای نگهداری سی‌دی‌ها، کشویی برای حفظ کالاهای کوچک، قلم، دفترچه یادداشت‌ها و ورق‌های کاغذ، چاپگر، لپ‌تاپ، و غیره… ایجاد می‌کنند.

میز کامپیوتر

امروزه امکان این که بدون استفاده از رایانه کار کنیم، تقریباً بعید به نظر می‌رسد. بنابراین، هنگام انتخاب مبلمان اداری، باید به خاطر داشته باشید که فضای کافی در محل دفتر برای رایانه و تجهیزات آن وجود داشته باشد. با توجه به نکات فوق، چنانچه مبلمان اداری مانند میز کامپیوتر و غیره را انتخاب کنید، مطمئنا چیزی را در راستای اهداف شرکتتان جلو برده اید و لذت بردن از محیط مورد نظرتان را در دفتر خود خواهید داشت. جهت بررسی، مشاهده و خرید مبلمان اداری بینو با ما تماس حاصل نمایید.

هزینۀ مبلمان اداری

مبلمان اداری بخش جدایی ناپذیر یک شرکت است. از این رو همۀ شرکت‌ها نیاز به مبلمان اداری دارند. سوال این است که چقدر هزینۀ مبلمان اداری چگونه است؟ آیا نسبت به مبلمان اداری حساسیت و دقت وجود دارد؟ آیا باید ساده باشند یا جذاب و لوکس؟ آیا لازم است یک بودجۀ کلان برای آنها صرف شود یا کافیست یک بودجۀ محدود برای تهیۀ آن در نظر گرفت؟ آیا سرمایه‌گذاری برای خرید مبلمان اداری، صرفاً یک عمل جسورانه است؟

حال که با این پرسش‌ها مواجه شدیم، ممکن است در وهلۀ نخست انتخاب و خرید مبلمان اداری به نظرمان کار پیچیده‌ای بیاید. در ادامه برای روشن شدن مطلب، منظور خود را با چند مثال ساده بیان می‌کنیم: در بعضی موارد دیده شده که در یک شرکت از مبلمان اداری  بسیار زیبا، شیک، راحت و در عین حال، بسیار گران استفاده شده است. در حالی‌که در برخی از دفاتر، از مبلمان بی‌کیفیت که ظاهر زیبایی هم ندارند، استفاده شده باشد.

بنابراین، هنگامی که هر دو این شرایط را با یکدیگر مقایسه می‌کنید، درمی‌یابید که انتخاب شما بر اساس چه مواردی باید باشد. در واقع بسته به نوع فعالیت‌ها و اهداف شرکت و در راستای تأمین آسایش کارکنان باید سرمایه‌گذاری کرد.

مصرف مطابق با نیاز

خرید مبلمان اداری گران‌بها برای مصارف پایین، تحمیل هزینۀ اضافی بر شرکت است. پس باید با اندیشۀ قبلی و اتخاذ یک تصمیم سنجیده، در راه خرید مبلمان اداری گام برداشت. بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان اداری مجموعۀ گسترده‌ای از میز اداری و سیستم‌های مبلمان را طراحی و تولید می‌کنند. آنها از ایستگاه‌های کاری اپراتور مدولار گرفته تا انواع مبلمان اداری را به بازار عرضه می‌کنند. شما می‌توانید انواع گوناگون و متنوعی از سَبک (مدرن، سنتی) با اَشکال مختلف را با توجه به بودجه و محیط دفتر خود، پیدا کنید.

مبلمان اداری طیف گسترده‌ای از محصولاتی مانند، صندلی‌ اداری (ارگونومیک)، میز اداری، پارتیشن اداری، کابینت‌ها و قفسه‌های ذخیرۀ فایل و غیره … را شامل می‌شود که می‌توان با مراجعه به سایت‌های اینترنتی عرضه کنندۀ مبلمان اداری، نسبت به خرید آنها اقدام کرد. جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید