توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز کنفرانس کلاسیک چیست و انواع آن کدامند؟ برای دریافت قیمت انواع میز کنفرانس مدرن اداری چه اطلاعاتی را باید با ما در میان بگذارد؟ برای خرید بهترین مدل میز کنفرانس به چه اطلاعاتی نیاز است؟ به عنوان نقطه کانونی غالب در اکثر اتاق های کنفرانس، میز کنفرانس نوعی معامله بزرگ هستند. آنها یک نقطه جمع آوری برای مبادله ایده ها، به اشتراک گذاری بینش، مشارکت در بحث و ایجاد رابطه معنی دار با تیم کاری هستند. اگر شما در حال خرید میز کنفرانس برای این فضای هستید تا همه را تحت تاثیر قرار دهید، این مقاله را تا پایان بخوانید.

راهنمای خرید میز کنفرانس کلاسیک

اولین چیزی که بیشتر مردم در مورد یک میز کنفرانس توجه می کنند، شکل آن است و طبق گفته بسیاری از کارشناسان شیوه ای که شکل میز را در محل کار می بینیم، خلق و خوی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. طبق یک مطالعه انجام شده “فرم ها، اشکال و طرح های فضایی در محل کار تأثیر عاطفی و رفتاری واقعی بر کارکنان دارد”. احساسات مختلف و معانی را که کارکنان و مشتریان مرتبط با اشکال مورد استفاده در مبلمان اداری و طرح بندی اداره داخلی می بینند، عبارتند از:

۱. فرم

میز کنفرانس کلاسیک 2

شکل دایره ای میز کنفرانس کلاسیک احساسات متعلق به خود را ترویج می دهد. تحریک افکار، انرژی، قدرت، وحدت و افزایش توجه و ارتباط. شکل دایره ای و گرد انتخاب طراحی کارآمد برای اتاق کنفرانس و جلسه است، زیرا آنها به کاهش حواس پرتی و پرورش فضای متمرکزتر کمک می کند. مربع و مستطیل دارای تاثیر قابل توجهی بر افکار و احساسات کارکنان و مشتریان است. هر دو با صداقت، ثبات، نظم و انضباط، تفکر منطقی و ارتباط درست را القا می کنند.

در این شکل میز کنفرانس احساس امنیت، برابری و آرامش در افراد افزایش می باید. پیشنهاد می شود که مربع و مستطیل را در اتاق های کنفرانس کوچک استفاده شود. این میزها کلاسیک ترین نوع میز کنفرانس هستند. شکل قایقی یا بیضی باعث احساس انرژی و قدرت می شود و نشان دهنده عمل، پیشرفت، جهت و هدف است. انرژی بالا شکل بیضی میز کنفرانس باعث می شود که آنها “به یک شرکت فن آوری در حال رشد بیشتر مناسب تر باشند تا یک شرکتی قدیمی در حوزه کاری حقوقی” با این حال، آنها همچنین ایده آل برای بخش های عمل گرا در تمام صنایع مانند فروش و بازاریابی هستند.

۲. عملکرد؛ میز کنفرانس کلاسیک

همانطور که محل کار همچنان به تکامل می رسد، بنابراین انجام وظایف اولیه مرتبط با فضای جلسه مهم است. در گذشته نه چندان دور، جلسات در تلاش شدید با نشستن به مدت زیاد بود. خوشبختانه، تحقیقات مدرن در مورد راه های درگیر شدن در تعامل باعث شد شرکت های جدید دست به تغییر بزنند. از قبیل جلسات ایستادن، و همچنین ابزارهای تکنیکی که باعث تشویق حرکت بیشتر، مانند کنفرانس های ویدئویی است.

در پاسخ برای داشتن جلساتی فعال تر، طراحان مبلمان، مجموعه ای از میز کنفرانس کلاسیک بسیار کاربردی را ایجاد کرده اند که کارکنان و مشتریان را قادر می سازد تا انعطاف پذیری بیشتری در دیدار با یکدیگر داشته باشند. انواع میز کنفرانس که به راحتی برای شرکت کنندگان در جلسات طراحی شده اند، شامل: تلفن همراه، قابلیت تنظیم، پنهان سازی سیم ها و کابل ها و  نمایشگرهای تصویری.

۳. تناسب

در حالت ایده آل، شما می خواهید حدود سه فوت فضا را در اطراف یک میز اداری قرار دهید، که به مردم امکان می دهد که به راحتی در فضا حرکت کنند. برای تعیین مقدار فضای مناسب میز و صندلی کنفرانس، لازم است نقشه ای از اتاق خود آماده کنید. بر روی این نقشه جانمایی مبلمان اداری مورد نیاز و فضای رفت و آمد را در نظر بگیرید، این چنین به درستی خواهید دانست کدام اندازه از میز مناسب شما است و تا چه اندازه می توانید از فضای خود استفاده کنید. میز کنفرانس کلاسیک بر حسب تعداد افراد انتخاب می شوند، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ الی ۳۰. مهم است که تعداد نفراتی که در اتاق کنفرانس دور یک میز جمع شوند را به درستی محاسبه کنید. مهم است که بین فضای موجود، تعداد نفرات و مبلمان مورد نیاز تناسب درست را بر قرار کنید.

۴. سبک؛ میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک 3

مطالعات بی شماری برای ارزیابی تاثیرات زیبایی شناسی در محل کار انجام شده است و شواهد زیادی برای حمایت از ارزش آن وجود دارد. بر طبق گفته دانشگاه هاروارد، اتاق کنفرانس که بر حسب عناصر زیباشناختی طراحی شده اند، باعث افزایش عملکرد شناختی و کاهش استرس می شوند. از آنجا که میز کنفرانس مرکز توجه هستند، پس لازم به نهایت خود زیبا و کاربردی باشد. به طو کلی انواع میز کنفرانس کلاسیک که از چوب ساخته شده اند می تواند در برگیرنده همه جوانب زیباشناختی مبلمان اداری مناسب در شرکت ها باشند.

یافتن بهترین میز کنفرانس کلاسیک

همانطور که در حال انتخاب بهترین میز کنفرانس کلاسیک هستید، از گزینه های موجود در بازار اطلاع پیدا کنید. برای اشکال، رنگ ها، سبک ها و عملکردها آگاهی های لازم را کسب کنید. فرهنگ و محل کار خود را در نظر بگیرید و از ایده ها و نظرات جدید استقبال کنید. عزیزان و همراهان ارجمند برای مشاهده انواع میز کنفرانس و همچنین دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری از مشاوره ارشد مبلمان اداری بینو لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید