توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی میز کنفرانس لوکس چیست و چه تفاوتی با دیگر انواع میز کنفرانس دارد؟ برای خرید میز کنفرانس اداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟ وقتی فضایی را به محیط اداری خود تخصیص می دهید، اتاق کنفرانس شما باید اولویت نخست باشد. این مرکز اتاق های شماست، جایی که مشتریان بالقوه اولین تصور را دریافت می کنند و کارکنان شما یک تیم می شوند. در هر اتاق کنفرانس، مهم ترین بخش در اتاق، میز کنفرانس است. انتخاب ظاهر و احساس اتاق کنفرانس تا حد زیادی بستگی به نوع میز کنفرانس شما برای فضای دارد. در انتخاب میز و صندلی کنفرانس نیز دقت لازم را داشته باشید و بدانید این فضا برای چه تعداد افراد و دقیقا برای چه منظور چیدمان می شود.

راهنمای خرید میز کنفرانس لوکس

اگر فضای کنفرانس شما تنها به چند نفر از کارکنانتان منتهی می شود، خرج زیاد نکنید، میز در ابعاد مناسب خریداری کنید، و یا اگر فضایی برای گردهمایی های بزرگ با مدیران ارشد دارید، لازم است از میز های بزرگ کنفرانس استفاده کنید. در اینجا چند نکته بسیار مهم برای یک میز کنفرانس خوب وجود دارد!

۱. عملکرد اصلی اتاق کنفرانس

قبل از خرید یک میز کنفرانس لوکس، شما باید مشخص کنید که چه تنظیم خاصی و چه رنگی را که می خواهید در اتاق کنفرانس خود ارائه دهید. آیا در ابتدا برای جلسات و سخنرانی های کوچک مشتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید به فکر یک میز مدولار باشید، بنابراین می توانید میز خود را بر اساس خواسته های خود بازنویسی کنید. یا شاید شما به یک میز کنفرانس سنتی بزرگ و بیضی برای جلسات و سمینارهای تیم هفتگیتان نیاز دارید. یا شاید شما به دنبال ایجاد خلاق های بصری و شسکتن قواعد هستید!

۲. میزان فضای اداری

میز کنفرانس لوکس 2

هیچ چیز نا خوشایندی از خرید یک میز کنفرانس اداری غیر مناسب نیست که فقط برای اینکه جایی در فضا را بگیرد نخواهد بود. اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع جستجوی خود به کافی فضای مورد نیاز خود را اندازه گیری کرده اید و بر اساس آن دست به انتخاب میز کنفرانس خود بزنید.

۳. ساخت میز کنفرانس اداری

مقدار واقعی گزینه های انتخابی از لحاظ مواد ساخت که برای میز شما استفاده می شود وجود دارد. هر چیزی از شیشه تا چوب وجود دارد که می تواند بر حسب نوع کسب و کار شما و ماهیت شرکتتان و همچنین ذهنیت سبکی شما (سنتی، مدرن) انتخاب شود.

۴. هزینه شما برای خرید میز

بله، اتاق کنفرانس شما اهمیت دارد، اما نه خیلی مهم است که شما را ورشکست کند! اما میز کنفرانس لوکس خود را بر حسب مقدار قیمتتان انتخاب کنید. یک بودجه بسازید و به آن به قول معروف به آن بچسبید! مهم است که مقدار هزینه های خود را محاسبه کنید. همچنین در مورد مکان خرید میز کنفرانس خود اطمینان حاصل کنید که محصولی با کیفیت به شما می دهند. باز کردن دفتر خود هیجان انگیز است، و انتخاب یک میز کنفرانس لازم نیست که بدون هیچ زحمتی باشد. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع خرید خود آماده هستید و فراموش نکنید که موارد بالا بسیار مهم هستند. برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسی های بیشتر لطفا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید