توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ 1 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک چیست؟ برای انتخاب مدل میز اداری کلاسیک به چه فاکتورها و المانهایی باید توجه کنیم؟  یکی از انواع مبلمان اداری که دارای محبوبیت ویژه‌ است مبلمان اداری می باشد و با توجه به ویزگی‌هایی که دارد می‌تواند شکوه، عظمت و ابهت بسیاری به فضای اداری ببخشد. تزئینات و ویژگی‌های مختلف در مبلمان اداری خصوصا در دسته‌ی کلاسیک از تنوع فراوانی برخودار هستند. رنگ، نوع چوب مورد استفاده، رنگ و جنس رویه در صندلی‌ها و کند و کاری در ابروها و پایه، تزئینات و برش‌ها را می‌توان از برجسته‌ترین نکات طراحی دکوراسیون داخلی نامید. حال اگر شما می‌خواهید دانش خود را در زمینه‌ی مبلمان اداری بالا ببرید و یا اگر یک خریدار در این بخش هستید تا انتهای این متن همراه ما باشید. ما در این مقاله به ویژگی‌های مهم این نوع مبلمان اداری خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های مهم مبلمان اداری کلاسیک

اگر شما خریدار مبلمان اداری باشید و تصمیم به خرید مبلمان اداری کلاسیک داشته باشید شاید به این سوال برخورد کرده باشید که مبلمان اداری مدرن مهم است یا مبلمان اداری کدام یک را باید انتخاب کنید؟ پاسخ به این سوال نسبی است. بدان معنا که بستگی به شما و سلیقه‌ی سازمانی شما دارد که کدام را انتخاب می‌کنید. اما پیش از انتخاب می‌بایست در مورد ویژگی‌های آن بدانید. دانستن ویژگی‌های منحصر به فرد مبلمان اداری چه از نوع مدرن و چه از نوع کلاسیک به شما در انتخاب بهتر کمک شایانی خواهد کرد. پیش از این‌ها ما می‌دانیم که مبلمان اداری انتخاب افراد جسور، قدرتمند و تحمل گراست. این افراد به شدت علاقه دارند قدرت و تعامل سیستماتیک خود را در نظام اداری و سازمانی به رخ بکشند. اما همیشه انتخاب و خرید این نوع مبلمان اداری تنها راه حل نیست بلکه آنچه مهم است انتخاب درست مبتنی بر فاکتورهای در دسترس است.

مبلمان اداری کلاسیک جلوه‌ی خاصی به یک سازمان می‌بخشد. فضا را آرام‌تر می‌کند. تعمالات را بهتر می‌سازد و محیط را برای انجام مذاکرات مهم بهتر جذاب‌تر می‌کند. طراحی دکوراسیون داخلی از نوع کلاسیک با توجه به ویزگی‌هایی که گفتیم از اهمیت بالایی برخوردار است. شما به عنوان مالک کسب و کار هزینه‌ی زیادی را بابت خرید مبلمان اداری صرف می‌کنید از این رو در صورت درست انتخاب نشدن می‌تواند علاوه بر ضرر هنگفت مالی تمام فضای شما را تحت تاثیر قرار دهد و نتیجه‌ی عکس داشته باشد.

۱. تزئینات مبلمان اداری کلاسیک

تزئینات در مبلمان اداری حرف اول را می‌زند. بدون این که شما بخواهید سخنی بگویید آن‌ها شما را معرفی خواهند کرد. شاید به همین خاطر باشد که مبلمان اداری از قیمت بالایی برخودار است زیرا تولید کننده مدت زیادی زمان را صرف تولید آن کرده است. از این رو نمود بیرونی این نوع مبلمان ادرای زمانی مشخص خواهد شد که شما فضای کافی را در اختیار داشته باشید. در فضای کافی شما می‌تواند چیدمان و معماری داخلی را به نوعی ترتیب دهید که میز ریاست، میز کنفرانس، میز اداری و صندلی‌های اداری کلاسیک هر کدام جلوه‌ی بصری فوق العاده‌ای برای سازمان شما داشته باشند.

۲. نیم ست مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک m2

نیم ست‌های مبلمان اداری از چوب ساخته شده اند. چوب سرخ، چوب راش، چوب درختان جنگلی، چوب صنوبر و چوب کاج روسی از مهمترین چوب‌هایی هستند که در تولید مبلمان اداری و حتی تولید مبلمان اداری استفاده می‌شوند. نیم ست مبلمان کلاسیک از مبل‌های یک تا چند نفره با یک میز جلو مبلی کلاسیک تشکیل شده اند.

۳. میز کنفرانس کلاسیک

میزهای کنفرانس کلاسیک شاید نمود عینی زیبایی و ابهت مبلمان اداری کلاسیک در یک سازمان باشند. کند و کاری و تزئینات با جزئیات فراوان که می‌تواند شخصی‌سازی و سفارشی باشد تا نحوه‌ی برش‌ها و منحنی‌های چوب همگی می‌تواند آن را به عنوان نگین یک سازمان مطرح سازد. میز کنفرانس کلاسیک عموما با صندلی کلاسیک همراه و جفت است. همراهی این دو در یک اتاق کنفرانس بزرگ می‌تواند جلوه و شکوهی منحصر به فرد را سازمان شما ببخشد. البته این نکته را فراموش نکنید که این ویژگی‌ها تنها زمانی ممکن است که تعداد زیادی از تجهیزات اداری شما و یا حداقل میز ریاست و دفتر ریاست در سازمان شما به صورت کلاسیک باشد. در غیر این صورت‌عدم هماهنگی می‌تواند یک نکته‌ی منفی در دکوراسیون اداری سازمان شما باشد.

۴. میز ریاست کلاسیک

میز ریاست یا میز مدیریت کلاسیک یکی از اصلی‌ترین اجزای مبلمان اداری ایست. قرار گیری میز کلاسیک اداری در کنار صندلی اداری کلاسیک شکوه و عظمت وصف ناپذیری به فضای اداری خواهد بخشید. قطعا این فضا انتخابی درست برای سخت پسندان است.

خرید مبلمان اداری کلاسیک

اگر تصمیم نهایی شما خرید مبلمان اداری است می‌بایست در خرید خود نکاتی را رعایت کنید.  آیا فضای اداری شما مناسب داشتن این نوع مبلمان است؟ آیا نور شما مناسب است؟ هزینه و بودجه‌ی لازم برای خرید را دارید؟ چه نوع چوبی را برای کار شما مناسب است؟ انتخاب چوب در مبلمان اداری کلاسیک با آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید چگونه است؟ دوام و پشتیبانی مبلمان اداری چطور است؟ تمام این موارد و سوالاتی از این دست، اگر پاسخی مناسب داشته باشند شما را به سمت خرید مبلمان اداری مناسب رهمون می‌سازند.

کلام پایانی

در مجموع ما به شما پیشنهاد و توصیه می‌کنیم که با تیم بینو ارتباط برقرا کنید. تیم بینو با بیش ازده سال سابقه در تولید، فروش و تجهیز دفاتر اداری دولتی، خصوصی و استارت آپ‌های ایرانی می‌تواند تجربه‌ای شگرف در انتخاب، خرید و تجهیز دفتر اداری برای شما داشته باشد. اما به عنوان نکته‌ی آخر توصیه می‌کنیم که چه درخرید مبلمان اداری مدرن و چه در خرید مبلمان اداری کلاسیک یک نکته را همیشه در نظر داشته باشید و آن هم هارمونی و متناسب بودن است. متناسب بودن مبلمان اداری می‌تواند نیمی از مسیر جذابیت بصری فضای ادرای شما باشد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. بازتاب: امیر علی اکبری

دیدگاهتان را بنویسید