توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین معایب مبلمان اداری کارکرده چیست؟ برای خرید و فروش مبلمان اداری دست دوم به چه نکاتی باید توجه شود؟ دلایل متعددی وجود دارد که شما ممکن است نیاز به استفاده از مبلمان اداری کارکرده اعم از: صندلی، میز و دیگر لوازم داشته باشید. شاید شرکت شما قربانی اقتصاد بد باشد و بودجه ای برای تامین بخشی از سرمایه های شرکت خود را نداشته باشید. آیا شما ترجیح می دهید از مبلمان قدیمی خود استفاده کنید؟ یا شاید ترجیح می دهید مبلمان دیگری خریداری کنید؟

مبلمان اداری کارکرده

به هر دلیلی، شما نیاز به تهیه مبلمان مورد نظر خود دارید. خرید مبلمان اداری کارکرده می تواند بخشی از نیازهای شما را در راستای صرفه جویی در هزینه ها را تامین کند. اما باید مراقب باشید، زیرا مبلمان بخش مهمی از سرمایه گذاری شما برای پیشرفت کسب و کارتان است. خرید مبلمان دست دوم نیاز به پرداخت بیشتر به جزییات برای اطمینان از خرید دارد. مبلمان اداری بینو به هیچ عنوان خرید مبلمان دست دوم و کار کرده را به خریدارن توصیه نمی کند.

بهترین بازدهی؛ مبلمان اداری کارکرده ؟

مبلمان اداری کارکرده m1

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، مبلمان اداری یکی از مهمترین تجهیزات در فضاهای اداری می باشد و شرکتها برای تکمیل و تجهیز فضای داخلی خود باید از انواع این وسایل و تجهیزات استفاده نمایند. به همین دلیل پیشنها اکید کارشناسان ما در شرکت برنا یاور ویرا عدم استفاده از تجهیزات اداری دست دوم و کارکرده می باشد زیرا می تواند تاثیرات مختلف منفی را در میزان بازدهی کارمندان و شرکتتان داشته باشد.

۱- تعمیرات

در حالیکه شما احتمالا وقت و تخصص برای رفتن به حالت کامل تعمیر مبلمان ندارید، قبل از خرید سعی کنید موارد را رفع اشکال کنید. به طور حتم این نوع از مبلمان نیاز ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد، به درزها و لولا ها توجه کنید، خراش و ساییدگی را بر طرف کنید.

۲- قیمت؛ مبلمان اداری کارکرده

مبلمان اداری کارکرده m3

پس از انجام موارد بالا، باید قیمت را تنظیم کنید. حتما بررسی کنید محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. مبلمان دست دوم هر چند هم بعد از سال های نو باشد، اما باید بدانید که شما مبلمان استفاده شده می خرید. پس نباید مبلغ خرید مبلمانی نو را بدهید.

۳- مذاکره

اگرچه ممکن است شما فکر کنید که یک قیمت عادلانه را تعیین می کنید، به یاد داشته باشید که هدف شما این است بر حسب بودجه خود مبلمان اداری کارکرده بخرید، بنابراین باید به درستی با خریداران بالقوه مذاکره کنید. قطعات فوق العاده و تقریبا نو ممکن است فروش بیشتر و سخت تری داشته باشند، بنابراین برای خرید آن ها مذاکره مناسب داشته باشید.

کلام پایانی

در نهایت، اقلامی که فروش نداشته باشند (به دلیل خرابی بیشتر) ممکن است بی دلیل قیمتی بالا داشته باشند، بنابراین برای کاهش قیمت و داشتن مذاکره ای خوب خود را آماده کنید. برای داشتن معامله ای دو طرفه برنامه ریزی های درست را انجام دهید. مبلمان اداری بینو، بهترین انتخاب مبلمان اداری در کشور است. ما قطعات با کیفیت را می فروشیم که می تواند بهره وری شما را افزایش دهد و سبک بیشتری به فضا اضافه کند. عزیزان و همراهان ارجمند برای دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری به صورت رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تجهیزات مانند میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری یا کتابخانه اداری لطفا با مشاورین و کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید