توسط: تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ابزار و لوازم جانبی اداری ارگونومیک کدامند؟ برای خرید اینترنتی تجهیزات طبی به چه نکاتی باید توجه شود؟ هنگامی که ما درباره ارگونومی صحبت می کنیم، ما به بررسی کارایی کارکنان در محل کار اشاره می کنیم. نکته جالب توجه این است که یکی از مهمترین عوامل مهم در ارگونومی خوب، نگه داشتن راحتی در هنگام کار است. پس چطور می توان انتظار داشت که وقتی که گردن و پشت شما درد می کند، کارآمد باشید؟، مچ دست و یا چشمان شما آسیب دیده است؟ یک صندلی ارگونومیک خوب و یک صندلی پایدار می تواند عالی باشد، اما در مورد لوازم جانبی میز شما چی؟

مهمترین لوازم جانبی اداری ارگونومیک

گاهی اوقات این چیزهای کوچک که به عنوان لوازم جانبی ارگونومیک نامیده می شوند می توانند بزرگترین تفاوت را رقم بزند. پایه این لوازم جانبی نه تنها مفید است، بلکه برای کارکنان اداری به ویژه افرادی که دارای قد کوتاه هستند، ضروری است. وقتی تایپ می کنید، مچ دستتان باید مستقیما باشد، نباید بالا و پایین قرار یگرد. اگر فردی کوتاه تر هستید و باید مچ دست خود را خم کنید تا بتوانید تایپ کنید، ممکن است نیاز به تنظیم ارتفاع صندلی خود داشته باشید تا بتوانید آن مشکل را از بین ببرید. البته، انجام این کار ممکن است باعث پاهای شما دیگر روی زمین نباشد. در همین رابطه مهمترین لوازمی اداری استادندرد و ارگونومیک عبارتند از :

  • کشو صفحه کلید
  • پد مچ
  • مانیتور ایستاده
  • پشتی صندلی

در ادامه به بررسی هرکدام از این موارد خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آنها آشنا نماییم.

۱. کشو صفحه کلید

لوازم جانبی اداری ارگونومیک m2

صحبت کردن از تایپ کردن است، صفحه کلید ارگونومیک و سینی صفحه کلید می تواند بسیار پر سود باشد. شما احتمالا این کشو ها را در جایی دیده اید. این صفحه کلید منحنی به منظور تقلید منحنی طبیعی مچ دست شما به عنوان جایی برای تایپ کردن طراحی شده است. برای پشتیبانی اضافی، یک کشو صفحه کلید به شما اجازه می دهد موقعیت صفحه کلید خود را تنظیم کنید تا بتوانید موقعیتی را پیدا کنید که فقط برای شما مناسب و راحت است.

۲. پد مچ؛ لوازم جانبی اداری ارگونومیک

همچنین ممکن است بخواهید برخی از لوازم جانبی اداری ارگونومیک مانند پد های مچ دست را همراه با سینی صفحه کلید در نظر بگیرید. پد های مچ دست ژله ای که زیر سینی صفحه کلید است و در زیر موس رایانه شما برای مچ دست شما قرار می گیرند به طوری که شما می توانید آنها را در موقعیت مناسب برای راحتی کار استفاده کنید.

۳. مانیتور ایستاده

لوازم جانبی اداری ارگونومیک m1

مرکز صفحه مانیتور باید دقیقا روبروی چشمان شما باشد. اگر مانیتور شما ارتفاعی کم دارد، بهتر است که مانیتور قابل تنظیم را انتخاب کنید تا موقعیت صحیح آن را ایجاد کند. اگر یک پایه قابل تنظیم در مانیتور نباشد، شما می توانید یک پایه را با قرار دادن مانیتور خود بر روی چند کتاب کوچک شبیه سازی کنید.

۴. پشتی صندلی؛ لوازم جانبی اداری ارگونومیک

اگر شرکت شما به شما صندلی اداری مجهز به پشتیبانی کمکی کمر را ندهد، برای این منظور اقدام کنید. بسیاری از پشتی های صندلی های موجود گران نیستند. پیدا کردن یک گزینه با یک طرح ارگونومیک زیبا در ناحیه کمری کمک می کند تا از درد پشتی که بعد از نشستن در ساعات متمادی ایجاد شده، خلاص شوید. عزیزان و همراهان ارجمند برای اخذ مشاوره خرید مبلمان اداری به صورت رایگان همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید محصولات و لیست قیمت انواع لوازم جانبی اداری ارگونومیک لطفا با مشاورین و کارشناسان ما در شرکت برنا یاور ویرا تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید