توسط: تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

قیمت میز کارمندی مورد مهمی در خرید آن است، ولی مسلما دانستن قیمت میز کارمندی در کنار نوع کیفیت و کاربرد آن ضروری است. در این راستا میز کارمندی برای همه شرکت ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی دولتی به عنوان یک اصل برای افزایش بهره وری در کار و کارکنان به احتساب می‌آید. میز کارمندی باعث ایجاد محیطی مستقل در شرکت شده که مبنای آن ایجاد یک فضایی نسبتا شخصی با برخورداری از تعامل با دیگران است. پس برای رسیدن به قیمت میز کارمندی شناخت بهتر از مبلمان اداری مهم است، پس با بینو همراه باشید.

ویژگی‌های میز کارمندی چیست؟

از مهمترین ویژگی‌های میز کارمندی که بر قیمت میز کارمندی تاثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد. آگاهی از جزییات میز کارمندی می‌تواند منجر به بهبود نحوه خرید نیز شود. با هم در ادامه این نکات را مرور می‌کنیم.

عملکرد میز کارمندی

میز کارمندی همانطور که از نامش پیداست، برای کارکنان ساخته شده است. ممکن است سایز و اندازه میزهای کارمندی نسبت به میز مدیریتی که در شرکت استفاده می شود، کمتر باشد اما در عین حال بیشترین استفاده را در شرکت دارند. به طوری که کارمندان که مهمترین نقش را در افزایش بازدهی شرکت دارند، تمام زمان کاری خود را در پشت میزهای خود بگذرانند. به عبارتی در قیمت میز کارمندی و اداری عامل مهمی است.

قیمت میز کارمندی

طراحی و ساخت میز کارمندی

ساخت و طراحی میز کارمندی براساس سلیقه مشتریان انجام می‌شود. هر چند شرکت‌های طراح و سازنده نقش زیادی در زیبایی، کیفیت و دوام میزهای کارمندی دارند. در همین راستا مبلمان اداری بینو  که در صنعت چوب و ام دی اف نوآوری داشته است، ام دی اف را برای ساخت میز کارمندی مناسب‌ترین می داند. این مجموعه از جدیدترین ماشین آلات و دستگاه‌ها در ساخت این میزها استفاده می‌نماید. کارشناسان مبلمان اداری بینو در طراحی میز اداری، بهینه‌سازی مصرف انرژی و فضاسازی‌ مبتنی بر سلامت و بهداشت، ایمنی و رعایت دقیق اصول مهندسی و ارگونومی را مد نظر قرار می‌دهند و در نهایت موجب افزایش بازدهی و جلب رضایت کارمندان خواهند شد.

نکاتی موثر بر قیمت میز کارمندی

ابعاد میز کارمندی

میزهای کارمندی باید با ابعاد استاندارد طراحی و ساخته شوند. ابعاد میز به محیط و فضای شرکت بستگی دارد. اگر محیط کوچک و محدود باشد، بهتر است سایز و ابعاد میزهای کارمندی نیز کمتر باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند. در عین حال باید میز کارمندی به گونه‌ای باشد که امکان قرار دادن یک سیستم رایانه و برخی وسایل کوچک بر روی آن وجود داشته باشد.

قیمت میز کارمندی

استفاده از کشو

کشوها محلی برای نگهداری مدارک، اسناد و همچنین وسایل کار هستند. کارمندان می توانند وسایلی از قبیل خودکار، منگنه، زونکن و … را در کشوها قرار دهند. بنابراین در زمان طراحی و ساخت میز کارمندی می توان برای آن کشو تعبیه کرد. تعداد کشوها و نحوه‌ی قرارگیری آن‌ها بر طراحی میز کارمندی تاثیر گذار است از این رو می‌بایست به هنگام سفارش به قیمت میز کارمندی نیز توجه کرد.

استفاده از مواد باکیفیت

ساخت میز کارمندی باید با مواد اولیه مقاوم و مرغوب باشد تا دوام میز بیشتر شود. استفاده از MDF استاندارد و مرغوب، از جمله مواد اولیه و ضروری برای ساخت یک میز کارمندی بادوام است. وسایلی از قبیل سیستم رایانه بر روی میز کارمندی قرار می گیرد که وزن بالایی دارد. به همین دلیل باید میز توان تحمل وزن بالای برخی وسایل را داشته باشد. مواد اولیه با کیفیت مهمترین نقش بر قیمت میز کارمندی را دارند. برای مثال مقاله “میز اداری MDF” می‌تواند برای روشن شدن بهتر موضوع مواد اولیه به شما در خرید میز اداری کمک کند.

بینو

زیبایی میز کارمندی

میز کارمندی و میز کارشناسی علاوه بر اینکه برای نظم بخشیدن به امور شرکت استفاده می شود، نقش زیادی نیز در دکوراسیون و طراحی داخلی فضا دارد. حتی اگر محیط شرکت زیبا و لوکس باشد، اما میزهای کارمندی نازیبا باشند، موجب زشت جلوه کردن فضای شرکت می شود. زیبایی در کنار دوام و کیفیت، به عنوان دو فاکتور مهم برای طراحی و ساخت میز کارمندی می باشند. رنگ جذاب به همراه طرح های مدرن موجب زیباتر شدن میز کارمندی می شود.

وزن سبک

میز کارمندی باید بادوام و مقاوم باشد، اما به این معنا نیست که وزن آن هم باید سنگین باشد. گاهی یک میز می تواند سبک و در عین حال بادوام باشد. در صورتی که میز کارمندی وزن سنگینی داشته باشد، حرکت و جابجایی آن در شرکت سخت می شود. به ویژه زمانی که محیط شرکت نظافت می شود، لازم است تا میزها نیز جابه جا شوند. برخی متریال ها وزن بالایی دارند. استفاده از شیشه برای میز کارمندی ضرورتی ندارد و تنها وزن آن را بیشتر می کند.

پیشنهاد ما

اگر نیاز به دانستن قیمت میز کارمندی دارید، کافی است با ما تماس بگیرید. شرکت مبلمان اداری بینو بهترین میز کارمندی را به شما معرفی می کند. میز کارمندی بینو با قیمت مناسب در دسترس هستند. علاوه براین کارشناسان ما در طول فرآیند خرید ‌می‌توانند مشاوره‌های رایگان برای خرید میز کارمندی و دانستن عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز کارمندی را به شما اطلاع دهند. کافی با ما تماس بگیرید. یا فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کنید. علاوه بر این می‌توانید از سایر محصولات میز اداری ما در سایت و فروشگاه ما نیز بازدید کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید