توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

به طور حتم قیمت صندلی اداری یکی از مواردی است که باید در هنگام خرید آن مورد توجه قرار داد. تنوع محصولات و قیمت ها باعث می شود ما در انتخاب مناسب ترین آنها دچار مشکل و سردرگمی شویم. اما ما در اینجا به مواردی دیگر درباره صندلی اداری و تاثیراتی که این موارد بر قیمت انواع صندلی دارند اشاره می کنیم.

  1. چگونه از آن استفاده می کنید؟

انواع صندلی های مختلف برای استفاده های گوناگون در محیط های اداری طراحی شده اند. به عنوان مثال، یک صندلی اجرائی برای مکالمه راحت است که آیا شما به طور مستقیم با فرد یا تلفن صحبت می کنید.

اگر شما مشکلات کمر دارید به صندلی ارگونومیک نگاه کنید. صندلی های ارگونومیک به گونه ای طراحی شده اند که هنگام نشستن، پشت و بدن را بیشتر پشتیبانی می کند. آنها معمولا با طیف گسترده ای از تنظیمات برای کمک به شما در حفظ وضعیت خوب و نشستن ثابت است.

صندلی های ارگونومیک همچنین پشتیبانی خوبی از کمر و ایده آل برای کاربران کامپیوتر های سنگین است که برای مدت طولانی بر روی میز هستند. در حالت ایده آل، یک صندلی ارگونومیک باید به راحتی از پشت شما برای حفظ حالت موضعی حمایت کند. اگر شما در مقابل یک کامپیوتر کار می کنید، بدست آوردن صندلی ارگونومیک مناسب می تواند سلامت دراز مدت شما را تغییر دهد. موقعیت و توانایی شما برای تنظیم آن یک عامل بزرگ در رضایت روزانه شما است.

  1. چه قطعاتی مهم هستند؟

بیشتر صندلی های اداری بخش های زیر را تشکیل می دهند: پشتی، صندلی و دسته ها.

کلید راحتی پشتیبانی کمری است. تطبیق منحنی طبیعی ستون فقرات مهمترین مورد است. پیدا کردن یک صندلی که به شما امکان می دهد تا به صورت ضروری به عقب برگردید، می تواند یک بزرگنمایی باشد.

صندلی نیز مهم است. شما می توانید جریان خون مناسب را در پاهای خود ترویج کنید. برای کسانی که قد بلندتر، سنگین تر و یا پهن تر از حد متوسط هستند، شما می توانید صندلی های بزرگتر و پشتی های بالاتر، راحتی بیشتری را داشته باشید.

دسته ها به شما اجازه می دهد که دست های خود را به راحتی در هنگام تایپ قرار دهید. تنظیمات اجازه می دهد تا در ارتفاع و اندازه تفاوت ها را داشته باشید. بسته به نحوه تنظیم مجدد میز، شما ممکن است بخواهید اطمینان حاصل کنید که دسته ها به شما اجازه می دهد تا آنجا که می خواهید آن ها را بالا یا پایین بیاورید.

حتما بخوانید: فواید صندلی ارگونومیک چیست؟

  1. چگونه تنظیم می شود؟

شما ممکن است بخواهید موقعیت خود را برای انجام وظایف مختلف برای جلوگیری از آسیب به درستی تنظیم کنید. اگر چنین است، صندلی اداری قابل تنظیم فقط چیزی است که شما نیاز دارید. تنظیم اجزای مختلف باید آسان باشد بنابراین مطمئن شوید که می توانید به راحتی با دستگیره ها و اهرم ها در حالی که نشسته اند، مانور دهید.

صندلی های امروز می توانند با مکانیسم های مختلفی نظیر کنترل ارتفاع، تنظیم شیب، پشتیبانی کمر متحرک و کنترل زاویه شیب ارائه شوند. صندلی چرخشی با کاستورها به شما اجازه می دهد تا به سرعت از یک قسمت از میز خود به دیگری حرکت کنید. تنظیمات ویژه و حرفه ای نقشی اساسی در قیمت صندلی اداری دارند که باید به آن توجه کنید.

  1. جنس صندلی چیست؟

صندلی های اداری دارای طراحی، سبک و رنگ های گوناگون است. پارچه های مصنوعی مقاوم در برابر سایش می توانند با دوام باشند.

صندلی چرمی راحت و با دوام هستند. صندلی های مبلمان فانتزی تولید شده در مواد وینیل برای تمیز کردن آسان هستند. صندلی مش دار دارای بهترین تهویه هستند و می تواند با شکل بدن شما سازگار باشند. جنس بدنه انواع صندلی اداری نیز در قیمت تاثیر گذار است.

  1. کجا از صندلی استفاده می کنید؟

این نقطه ای است که در آن سبک، رنگ و ابعاد را در نظر بگیرید. آیا فضای کاری شما دارای کفپوش فرش یا چوب است؟ اگر شما نیاز به حرکت در اطراف برای دسترسی به یک چاپگر یا مواجه با یک همکار دارید، کاستورها یا صندلی چرخش دار را در نظر بگیرید.

اگر یک میز را در یک اتاق یا یک دفتر کوچک می خواهید قرار دهید، ممکن است بخواهید یک طراحی را با پشتی پایین یا بدون دسته را انتخاب کنید تا اجتناب ناپذیری از فضا باشد. با انتخاب مواد مناسب می توانید با بقیه اتاق هماهنگ باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی اداری

انواع مختلفی از هر دو صندلی های اداری سنتی و صندلی های مدرن برای ایجاد یکپارچه ای وجود دارد. برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت انواع صندلی اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید