توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

فواید مبلمان اداری ارگونومیک

فواید مبلمان اداری ارگونومیک کدامند؟ بهترین مدل بر اساس فواید مبلمان اداری ارگونومیک کدام است؟ برای خرید بر اساس فواید مبلمان اداری ارگونومیک به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

آیا می‎دانستید که تقریبا یک سوم روز یک کارمند در دفتر کارش حضور دارد؟ این ممکن است وقتی برای تایپ کردن، ثبت کردن یا پاسخ دادن به تماس‎های تلفنی باشد. مهم است که کارمندان‎تان این زمان را در یک محیط امن و راحت صرف کنند. در واقع کارمندان در طول مدت زمانی شاید چندین سال در شرکت و یک ست صندلی اداری و  یک میز اداری کار می‎کنند. اگر کارکنان شما در حین انجام وظایف روزانه خود دچار درد و رنج می‎شوند، اکنون زمان خرید مبلمان اداری ارگونومیک است که درد را کاهش می‎دهند و راحتی را فراهم می‎آورند.


فواید مبلمان اداری ارگونومیک

بهبود فضای کاری ارگونومیک

صاحبان کسب و کار و مدیران دائما در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای تقویت روحیه کارکنان و افزایش بهره‎وری هستند که یکی از فواید مبلمان اداری ارگونومیک است. در عین حال در فکر کاهش مشکلات ماشی از کار نیز هستند. نصب ایستگاه‎های کاری ارگونومیک و مبلمان اداری می‎تواند به شما در دستیابی به تمام موارد فوق در یک روش مقرون به صرفه و کارآمد کمک کند.

 فواید مبلمان اداری ارگونومیک و سلامتی

بزرگترین مزیت نصب ایستگاه‎های کاری ارگونومی، تاثیر مثبت آن بر سلامت کارکنان شماست. با گذشت زمان، عناصر ارگونومیک مبلمان اداری به خوبی طراحی شده به حفظ سلامت کارمندان شما کمک می‎کند و از اثرات درد و گرفتی و مشکلات دیگر وارده به ستون فقرات، کمر و پشت جلوگیری می‎کند.

کارایی و فواید مبلمان اداری ارگونومیک

بهبود بهره‎وری و کارایی، دو مورد جانبی مثبت از فواید مبلمان اداری ارگونومیک در دفتر شما است. این بدان دلیل است که ایستگاه‎های کاری ارگونومی کارکنان را قادر می‎سازد تا به طور منظم حجم کاری روزانه خود را سازماندهی و مدیریت کنند. بیشتر کارکنان شما وقت بیشتری را صرف تکمیل وظایف خود می‎کنند، پس باید از فواید مبلمان اداری ارگونومیک و مناسب برخوردار شوند.

مبلمان اداری ارگونومیک شما را جذاب‎تر می‎کند!!!

توجه به زیبایی در محیط کار در دنیای کسب و کار بسیار مهم است. ارتقاء مبلمان اداری سنتی به مدرن‎تر  است، سبک‎های ارگونومیک نشان می‎دهد که کسب و کار شما تازه، پیشرفته و سازگار است. علاوه بر این، ایستگاه‎های کاری ارگونومی باعث می‎شود دفتر شما بیشتر به فضایی آینده‎نگرتر تبدیل شود. فواید مبلمان اداری ارگونومیک باعث می‎شود که کسب و کار بیشتر نمایانگر باشد، باعث بهبود کارایی و کاهش استرس و آسیب‎های مرتبط با کار شود.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید بر اساس فواید مبلمان اداری ارگونومیک و ارتباط با مشاورین ارشد طراحی مبلمان اداری بینو از طریق لینک زیر  تماس حاصل فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید