توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

طراحی مناسب مبلمان اداری با توجه به فضای موجود امری بسیار ضروری است. از آنجا که انتخاب مبلمان مناسب برای دفتر شما هزینه‌بر است، بنابراین منطقی این است که از ابتدا مشخص کنید که چه مقدار هزینه برای این کار کنار گذاشته‌اید.

 

صندلی

انواع و اقسام مبلمان اداری وجود دارد که از طرح، رنگ و جنس متفاوت و متنوعی برخوردارند. انتخاب مبلمان اداری برای قسمت‌های مختلف یک سازمان، شرکت، مطب و… عمدتاً به دکوراسیون آن و فضای موجود بستگی دارد. صندلی های انتخاب شده نیز تا حد زیادی به ماهیت کسب و کار بستگی دارد. برای مثال، معمولاً لابی‌ها با نیمکت و صندلی‌های چرمی ظاهر زیبایی می‌یابند. در کلینیک و مطب، صندلی‌های انتظار به هم چسبیده خودنمائی می‌کنند. اتاق‌های کنفرانس و جلسات نیاز به صندلی‌هایی دارند که ارتفاع آنها قابل تنظیم باشد. رنگ های تیره در یک وضعیت قابل اطمینان ایجاد می کنند که می تواند همراه روشنایی در دفتر وجود داشته باشد.

 

میز اداری

یک میز اداری جزء اساسی و حیاتی هر دفتر است که در اشکال و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند. میز اداری در سبک‌های گوناگون وجود دارد و می‌توان آن را با توجه به مشخصات خاص سفارش داد. نوع کار یک سازمان در هنگام نصب میز توسط طراحان داخلی مورد توجه قرار می‌گیرد. معمولاً اتاق مدیران اجرایی و شرکای ارشد، میزهای بزرگ‌تری دارند. مدل میزها دیگر به خطوط مستقیم و اشکال مستطیلی محدود نمی‌شود. اشکال مثلثی و لبه‌های منحنی هم می‌تواند برای ایجاد فضای مناسب‌تر و بدون محدودیت‌های مرسوم، در اشکال مستطیلی و خطوط مستقیم استفاده شوند.

 

سایر تجهیزات اداری

طراحی مبلمان اداری مناسب در طول زمان دچار تحولات بسیاری شده است. اگر چه این طور به نظر می‌رسد که طرح‌های مدولار  هزینه بیشتری دارند، اما قطعاً این قیمت بالا به خاطر دوام و کیفیت آنها است. کابینت‌های ذخیره‌سازی فایل را می‌توان در اندازه‌ها و اشکال مختلف یافت. شما می‌توانید طبق متریال (چوب یا فلز) و سبک (عمودی یا جانبی) مبلمان اداری خود را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید. مبلمان اداری باید مطابق با توجه به نیاز دفتر باشد. اکثر دفاتر به دلیل مقاومت در برابر گرد و غبار به کابینت‌های فلزی متکی هستند. طرح‌بندی و طراحی مبلمان اداری باید به گونه‌ای باشد که نه تنها فضای زیادی اشغال نکند، بلکه دسترسی و دید در قسمت‌های مختلف محل کار، امکان‌پذیر باشد.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان اداری بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۴۰۲۶۴۹۷-۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید