توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

صندلی های ارگونومیک

صندلی های ارگونومیک چیستند؟ اکثر مردم حتی نمی دانند که کلمه “ارگونومیک” به چه معنی است یا چگونگی ارتباط آن با چیزی که آنها هر روز انجام می دهند را نمی دهند. ارگونومی در محل کار یک روند رو به رشد است و تا زمانی که مردم هنوز از رایانه در خانه، شغل و هر جای دیگر استفاده می کنند، همچنان رشد خواهد کرد. ارگونومی اداری مفهوم تبدیل فضای کاری شما به محلی پویا، سالم و سازنده است. این شامل تغییر تمام چیزهایی است که شما استفاده می کنید، زمانی که شما در مورد استفاده از کامپیوتر به چیزهایی که به طور خاص با ارگونومی در ذهن طراحی شده فکر می کنید، به منطق آن پی می برید.

صندلی که در هنگام استفاده از کامپیوتر بعنوان مهمترین مبلمان اداری در فضای کاری که در مورد راحتی کاربر و وضعیت سلامت او است. فکر کنید چقدر طول می کشد که در هر روز در صندلی کامپیوتر بنشینید و سپس در مورد وضعیت یا موقعیت بدن خود در حالی که شما نشسته اید فکر کنید. اکثر مردم به درستی نشسته اند، چرا که صندلی های کمی، طراحی پشتیبانی یا تنظیم پذیری را ارائه می دهند تا بتوانند به هر کاربر با ابعاد بدنی اش متفاوت متناسب سازی کند. یک دید مشترک در یک محیط دفتر باید در مورد صندلی های ارگونومیک ایجاد شود تا از صدمات وارده به نفرات جلوگیری شود.

صندلی های ارگونومیک متناسب با کاربر طراحی شده اند و قابلیت های قابل تنظیم برای ارتفاع، شیب و پشتیبانی کمری دارند تا بدن شما را در موقعیت محرمانه و سالم در هنگام کار نگه دارد. صندلی ارگونومیک در انواع مواد ساخت در دسترس هستند چرا که مواد صندلی که با توجه به ارگونومی، بسیار مهم است. بنابراین شما باید گزینه های بسیاری که مرتبط به صندلی ارگونومیک است نگاه کنید.

صندلی های رایانه ای ارگونومیک اجازه تنظیم کامل هر حرکتی را می دهد. از ویژگی بسیار مورد توجه در صندلی ارگونومیک این است که آنها به شما اجازه تنظیم ارتفاع در صندلی خود را به طوری که در موقعیت مناسبی براساس نوع بدن شما هستند را می دهند. هر شخص متفاوت است و تولید کنندگان صندلی های ارگونومیک در هنگام طراحی مبلمان جدید این ذهنیت در تفاوت انسان را حفظ می کنند.

ارگونومی به طور کلی در محل کار یک مفهوم نسبتا جدید است ولی بیشتر مردم و شرکت ها هنوز با مشکل صدمات به کارکنان که به صندلی نامناسب و غیر ارگونومیک مربوط می شود، دست و پنجه نرم می کنند.

جهت بررسی، مشاهده و خرید مبلمان اداری بینو با شماره های زیر تماس حاصل کنید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۰۴۶۲۵۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید