توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

شما از میز اداری خود برای چه کارهایی استفاده می کنید؟

یکی دیگر از راه های انتخاب یک میز اداری مناسب که فارغ از استاندارد های فیزیکی آن باشد، این است که از آن میز اداری برای چه نوع کاری استفاده می کنید؟ برای هر نوع کار مشخص یک طراحی مرتبط با آن که بتواند اصول طراحی را در ارتباط موثر انسان با فضای کار را شامل شود را لازم می دارد. در زیر چند نمونه کارهای مختلف برای انتخاب میز اداری مناسب آمده است:
۱-کارهای کاملا مرتبط با کامپیوتر;
اگر میز کار شما برای کار با کامپیوتر طراحی شده است و اگر شما از PC استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که میز مرتبط فضا یا محفظه ای را برای نگه داشتن کیس در پایین را دارا می باشد. هم چنین نگاه کنید که میز دارای حفره ای برای سیم کشی یا اتصالات الکترونیکی باشد، در واقع وجود چنین حفره ای برای ایجاد یک راه ایمن وحفظ کابل ها به دور از شما است.
۲-کارهای کاملا مرتبط با کاغذ (بدون کامپیوتر)
انتخاب یک میز اداری که سطح ممکن وسیعی را داشته باشد، بنابراین شما می توانید شیت های کاغذی گسترده، کتاب های حجیم و یا کاغذ ها و نوشته های مهم خود را بر روی آن جای دهید. همچنین شما ممکن است یک میزی را با قفسه بندی در فضای بالای سر خود در نظر بگیرید.
۳-ترکیبی از کار های مرتبط با کامپیوتر، کاغذ و حتی ملاقات ها
در نظر گرفتن یک میز L شکل اجازه می دهد که شما هم از فضای کار و هم فضایی برای ملاقات های روزانه خود استفاده کنید. هم چنین اگر منابع مالی شما اجازه می دهد، می توانید از میز U شکل استفاده کنید که برای شما فضای مناسبی برای ارائه جلسات، ملاقات ها و میهمانان شما را فراهم می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_gallery ids=”9335,9338,9347,9332,9275,9273,9263,9271″ columns=”6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_logos columns=”8″][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید