توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ 1 دیدگاه

‌‌مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید پارتیشن اداری از چه روشی باید اقدام نمود؟ برای اخذ قیمت پارتیشن متحرک اداری از چه طریق اقدام کنیم تا بهترین قیمت ها را بدست آوریم؟ امروزه خرید پارتیشن اداری به امری ضروری بدل شده است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در جستجوی ‌‌خرید پارتیشن اداری مناسب برای خود هستند. پارتیشن اداری باعث افزایش بهره‌وری در کار ‌‌می‌شود و هم‌چنین از نقطه نظر زیباشناسی نیز دست‌آوردهای بسیار والایی برای شرکت‌ها ایجاد ‌‌می‌کند. ‌‌خرید پارتیشن اداری ‌‌می‌تواند گا‌‌می بلند در پیش‌برد استراتژی‌های یک برند یا شرکت باشد.

دلیل خرید پارتیشن اداری


هرچه دفتر کار بازتر به‌نظر ‌‌برسد محبوبیت بیشتری با خود به‌همراه می‌آورد. با این همه هنوز هم مزایای دادن فضای شخصی برای هر فرد مهم است. پارتیشن‌های اداری دفتر را تقسیم ‌‌می‌کنند، تا هر کارمند فضای خود را دریافت کند. در برخی موارد ممکن است نیاز باشد بین پارتیشن‌های اداری دفتر چندین پارتیشن دیگر وجود داشته باشد.

وجود چندین پارتیشن به‌صورت فشرده هم می‌تواند به سازماندهی فضای موجود و کنترل صداهای اضافی کمک ‌‌کند. این ‌‌مورد برای کارکنان یک شرکت باعث ایجاد کارآیی بالا، انگیزه گسترده، توانایی زیاد و تمرکز حواس فراوان خواهد شد. شاید تعجب کنید که یک پارتیشن اداری ساده چطور می‌تواند به بهترین شکل بهره‌وری بیشتری برای نیروی کار تولید کند!

پارتیشن بندی؛ خرید پارتیشن اداری

اگر به‌دنبال ‌‌خرید پارتیشن اداری هستید؛ باید بتوانید نوع پارتیشن متناسب با طراحی دفتر خود را پیدا کنید. برای رسیدن به این هدف ‌‌می‌توانید از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. با شیشه شفاف یا مات شده برای محیط فضاهای مستقل ایجاد نمایید. هم‌چنین ‌‌می‌توانید آرم شرکت خود را به هر پارتیشن برای ایجاد یک نام تجاری منحصر به‌فرد اضافه کنید.

این کار زیبایی و کلاس کاری ویژه‌ای به محیط کاری‌تان هدیه می‌دهد. هم‌چنین ‌‌می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا ‌‌می‌خواهید در روی پارتیشن‌ها از انواع پرده، برای تطبیق پذیری، راحتی و بهره وری فوق العاده در شرکت استفاده کنید یا خیر؟ ممکن است برای ‌‌خرید پارتیشن اداری و استفاده از پارتیشن بجای دیوار، پارتیشن های چوبی (پارتیشن ام دی اف) را در نظر داشته باشید. انتخاب انواع پارتیشن فلزی، پارتیشن چوبی یا پارتیشن متحرک و ثابت به نوع کار، نیاز اداره یا شرکت و سلیقه افراد استفاده کننده از آن بستگی دارد.

۱. نصب پارتیشن اداری


در زمان ‌‌خرید پارتیشن اداری باید بدانید که نصب انواع پارتیشن اداری دارای تخصص خاص خود است. ساخت یک دیوار به یک کار بزرگ ‌‌می‌انجامد، اما نصب پارتیشن دفتر آسان است. نصب هر نوع پارتیشن مزایای خود را دارا است. در ادامه نکاتی را درباره خرید و نصب انواع پارتیشن بیان می‌کنیم:

۲. نصب پارتیشن متحرک

این نوع پارتیشن شرایطی را برای‌تان فراهم می‌نماید که ‌‌با حرکت پارتیشن فضای کاری خود را تغییر دهید و در مواقع لزوم آن را بزرگ یا کوچک نمایید.

۳. نصب پارتیشن ثابت

این نوع پارتیشن می‌تواند زمانی که نیازمند نصب دیوار برای ایجاد فضاهای کاری متفاوت و به‌طور کامل مستقل هستید، کمک کننده باشد. ‌‌خرید پارتیشن اداری ثابت شامل انواع پاتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن اداری فلزی و پارتیشن دکوراتیو است.

۴. نصب پارتیشن شیشه‌ ای

نصب این نوع پارتیشن فضا را بزرگ و وسیع نشان می‌دهد و نور بیشتری را به محیط کاری می‌بخشد. پارتیشن‌ شیشه ای فریم لس و بدون فریم نیز از انواع پارتیشن شیشه ای ثابت هستند که تفاوت آن‌ها در وجود قاب یا عدم وجود قاب در اطراف شیشه‌ها است که سبب ایجاد تغییراتی در نمای ظاهری آن خواهد شد.

۵. نصب پارتیشن ام دی اف

نصب پارتیشن ام دی اف هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و در کنار آن فضای کاری بسیار مستقلی را ایجاد خواهدکرد. MDF دارای رنگ‌بندی‌ها و انواع متفاوتی است که متناسب با هارمونی رنگی محیط انتخاب خواهد شد.

۶. نصب پارتیشن دوجداره

نصب این نوع پارتیشن سبب ایجاد یک فضای عایق صوتی می‌شود. این نوع پارتیشن را برای اتاق‌های مخصوص شرکت در نظر بگیرید تا استقلال در یک فضای بسیار اختصاصی را از آن خود کنید.

پارتیشن فضای اداری؛ خرید پارتیشن اداری

در زمان انتخاب پارتیشن اداری باید بدانید که نیاز به پارتیشن بندی مناسبی برای فضای کاری خود هستید. چگونه باید پارتیشن بندی کنیم؟ از چه نوع پارتیشنی استفاده نماییم؟ سوالاتی از این دست را باید از کارشناسان این حرفه بپرسید. برای این منظور می‌توانید با کارشناسان و متخصصان ما تماس بگیرید و در صورت لزوم از کارشناسان حرفه‌ای ما بخواهید تا در مکان اجرای کار حاضر شوند و راهنمایی‌های لازم در این زمینه را برایتان انجام دهند، به‌عبارت دیگر؛ کار را باید به دست کاردان سپرد.

۱- خرید پارتیشن دکوراتیو

گاهی در فضاهای کاری ویژه نیازمند پارتیشن‌های اداری دکوراتیو هستیم. به‌ویژه برای اتاق‌ ریاست یا اتاق پذیرش استفاده از این نوع پارتیشن در ایجاد فضایی زیبا و با سبکی خاص موثر است. برای رسیدن به این هدف می‌توانید سفارش پارتیشن متناسب با محیط کاری مورد نظر خود را به متخصصین طراحی و اجرای این هنر بسپارید و از نتیجه آن لذت ببرید.

۲- پارتیشن اداری دست دوم


در بسیاری موارد استفاده دوباره از یک پارتیشن اداری ممکن خواهد بود؛ زیرا پارتیشن ها دارای شرایط نصب و جداسازی آسان هستند. گرچه توصیه ما آن است که از پارتیشن دست دوم دیگران برای فضاهای کاری خود استفاده نکنید. پارتیشن کاری تازه و نو می‌تواند انرژی مثبت و زیبایی را به فضای کاری‌تان هدیه دهد.

قیمت پارتیشن متحرک اداری

در زمان سفارش این جز از فضای کاری به کاربری آن توجه نمایید. قیمت پارتیشن متحرک اداری دارای رنج متفاوتی است. بر این اساس قیمت پارتیشن چوبی با قیمت پارتیشن شیشه‌ ای فرق دارد. قیمت پارتیشن دکوراتیو بنابر نوع متریال به‌کار رفته و متراژ آن تعیین خواهد شد. قیمت پارتیشن شیشه ای نیز در شرکت بینو بسیار متناسب است. می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید و قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس و بدون فریم و هم‌چنین قیمت پارتیشن آلومینیومی را با توجه به متراژ کار برآورد و دریافت نمایید و سپس اقدام به سفارش و ‌‌خرید پارتیشن اداری نمایید.

کلام پایانی

اگر تصمیم به انجام برخی تغییرات در آینده دارید، این موضوع بسیار کمک کننده است. وجود انواع پارتیشن اداری می‌تواند در کنار رفع نیاز، در هر شرایطی به افزایش بهره وری کمک کند. اگر تصمیم دارید تفکر خود را تغییر دهید و شرایط کاری بهتری را برای خود و کارکنانتان فراهم نمایید توصیه ما ‌‌خرید پارتیشن اداری است.

در این بین شرکت برنا یاور ویرا (بینو) با ارایه انواع پارتیشن اداری اعم از: پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی توانسته در راستای انتظارات و خواسته های مشتریان ارجمند خود گام بردارد. جهت بررسی، دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری و ‌‌خرید پارتیشن اداری با شماره های درج شده در سایت یا صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید