توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید مبل اداری مدرن به چه فاکتورهایی بای دقت شود؟ برای اطلاع از قیمت مبل اداری دست دوم از چه روش هایی می توان استفاده نمود؟ آیا خرید مبل اداری دست دوم عملی صحیح برای تجهیز فضای اداری است؟ یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی کسب و کارهاست. سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها در سراسر جهان در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری در حال ایجاد تغییرات در فضای داخلی خود هستند تا علاوه بر ایجاد فضای بصری جذاب برای مشتریان و شرکای خود، آرامش و رضایت بیشتر را در کارکنان خود ایجاد کنند. فضاهای موجود به خوبی نشان می‌دهند که می‌توانند با طراحی مبلمان اداری و میز اداری ارگونومیک زیبایی و دلپسندی بسیار پیدا کنند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یک طراح مبلمان اداری یا میز اداری قصد دارد تا فضایی را برای کارمندان، کارشناسان، مدیران و سایر عوامل فراهم آورد که منجر به افزایش عملکرد و راحتی آن‌ها در استفاده شود. این موضوع که کدام یک از طراحی‌ها ارگونومیک هستند و کدام یک نه، موضوع بسیار چالش برانگیز و حساسی است. همچنین ما به عنوان خریدار باید به چه پارامترهایی توجه نماییم؟ و یا در هنگام خرید مبلمان اداری مدرن کدام ویژگی مهم‌تر است؟ در کدام دسته بندی محصولات مبلمان اداری و میز اداری باید جستجو کنیم؟ این‌ها و بسیار سوال‌های دیگر، اگر با این سوالات مواجه شدید و یا به دنبال پاسخ یکی از این سوالات می‌گردید، با ما همراه باشید تا در گزارش پیش رو چند نکته و ترفند که ممکن است در انتخاب مناسب به شما کمک کند را با هم مرور کنیم.

راهنمای خرید مبل اداری مدرن

کارمندان شما اکثر طول مدت کاری خود را در ایستگاه‌های کاری که برای آن‌ها در نظر گرفته‌‌اید می‌گذرانند. برای گردش کار مثبت و مثمرثمر، طراحی ایستگاه کاری باید به گونه‌‌ای باشد که نیازمندی‌های کارمندان را برآورده کند و در عین حال زیبا، جذاب و نشاط آور باشد. در کنار این موضوع، باید بگوییم  طراحی نیز می بایست به گونه‌‌ای باشد که حریم شخصی کارکنان نیز حفظ شود نیز از نکات قابل توجه است. خرید مبلمان اداری مدرن می تواند یکی از این راه حل‌ها باشد. بنابراین طراحی پارتیشن اداری کناری و روبرویی می‌تواند بسیار راه حل خوبی باشد. این انتخاب توسط شما انجام می شود  اما حساسیت ویژه‌‌ای خواهد داشت، زیرا اگر انتخاب شما با فضا سازی سازگار نباشد، ممکن است دفترکاری شما بیش از حد متراکم به نظر برسد. در این حالت باید با ایجاد راه رو‌های و فضاهای جنبی نسبت به ایجاد چنین تصوری مقابله کنید.

۱. صندلی اداری؛ خرید مبل اداری

خرید مبل اداری مدرن m2

در گروه مبلمان اداری، میز اداری و صندلی اداری دو گروه اساسی و مهم هستند. صندلی اداری از آن جهت مهم تلقی می‌شود که باید برای حداقل ۸ ساعت در روز تحمل افراد را داشته باشد. همچنین دوام بالا به علت استفاده و کاربری مداوم باید یکی دیگر از خصوصیات آن باشد. این موضوع را به عنوان راحتی و عملکرد می‌توانید در مبلمان اداری بررسی کنید. قابلیت تنظیم ارتفاع توسط کاربر، دارا بودن قوس مناسب با ارگونومی بدن انسان، انعطاف پذیری و عدم ایجاد محدودیت برای کارمندان و تکیه گاه گردن برای استراحت دادن به گردن پس از ساعت‌های متمادی کار کردن با سیستم‌های رایانه‌‌ای و… از دیگر ویژگی‌های صندلی‌ اداری خوب و مناسب هستند. بررسی‌ها نشان داده است که رنگ‌های شاد گزینش شده برای صندلی‌های اداری توسط مدیران، می‌تواند در طولانی مدت به تقویت روحیه کارکنان بی‌انجامد.

۲. میز جلسات بزرگتر

یکی از بزرگترین ویژگی‌های جلسات موفق طولانی بودن و بحث مفصل در پی به نتیجه رساندن یک موضوع خاص است. برای درگیر نگه داشتن یک یا چند تیم بر روی یک موضوع خاص و ایجاد احساس ارزش در اخذ هر تصمیم مهم، تنظیم فضای درست و صحیح در اتاق کنفرانس و خرید مبل اداری بسیار مهم تلقی می‌شود. یک میز گروهی یا میز کنفرانس خوب و زیبا، نقطه‌ی اصلی اتاق کنفرانس و یا جلسات است. طراحی میز مدرن اتاق کنفرانس و جلسات باید علمی باشد و بتواند نمایانگر فضای حرفه‌‌ای شرکت نیز باشد.

۳. کمد‌ها و قفسه‌های کوچک؛ خرید مبل اداری

هر کارمند با توجه به جانمایی صندلی اداری و میز کارشناسی یا میز مدیریت، به میزانی بر روی میز اداری خود دارای پرونده، مدارک، اسناد، لوازم التحریر، مقالات و قوانین کاری است که به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کند. این موارد بهتر است جهت زیبایی و همچنین حفظ تمرکز کارمند قبل، هنگام و بعد از انجام کار می‌بایست در یک فضای مشخص جمع آوری شود. می‌توان گفت این فضاها علاوه بر فضای ذخیره سازی هوشمندی است که در فضای اینترنت برای شما محیاست. ظاهر خوب، اشغال کم فضا، مقاوم بودن، جادار بودن و تعداد قفسه‌های مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های این کمد‌ بایگانی ریلی، کمد اداری استاندارد زونکن هستند.

۴. کلام پایانی

موارد زیادی برای دکوراسیون و طراحی داخلی یک فضای اداری عالی برای شما و همکارانتان وجود دارد. انتخاب چیدمان مناسب برای دفتر کار و مبلمان اداری عالی، بخش بزرگی از احساس درونی و بیرونی و عملکرد دفتر شما است. آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر میز اداری دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید مبل اداری وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید