توسط: تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

خرید مبلمان اداری ارزان قیمت به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ نحوه انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب چیست؟ در هنگام خرید مبلمان اداری به چه مسائلی باید دقت کرد؟ مبلمان اداری مناسب کار ما کدام است؟ در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در این مورد در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه شوید.

خرید مبلمان اداری ارزان قیمت

امروزه رقابت بین تولیدکنندگان مبلمان اداری و ارایه نمونه کارهای مبلمان اداری، نظیر انواع میز مدیریت، میز کارشناسی، انواع میز کار گروهی و انواع صندلی زیاد شده است. تولیدکنندگان مبلمان اداری در کاتالوگ‎های خود این مزیت خاص را برای مشتریان به‌وجود آورده‌اند که می‎توانند محصولات دلخواه خود را از میان طیف وسیعی از محصولات انتخاب کنند. اما متاسفانه در برخی موارد نیز، تنوع بیش ازحد در محصولات اداری، نوعی سردرگمی برای مشتریان ایجاد کرده است. مبلمان اداری بینو، تلاش کرده تا به‌وسیله مشاوره حضوری کارشناسان ارشد خود این مشکل را نیز بر طرف نماید. بر همین اساس، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا مطالبی که یک مشتری قبل از انتخاب و خرید مبلمان اداری باید در نظر بگیرد را؛ در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم.

هماهنگی مبلمان اداری جدید و قدیمی

در اغلب موارد؛ هدف از خرید مبلمان اداری ارزان قیمت، خرید وسایل و تجهیزاتی مانند: میز اداری، پارتیشن اداری و یا مبل و نیم ست اداری است. این مشتریان کسانی هستند که؛ دفتر کار و هم‌چنین پرسنل مشغول بکار دارند و در فضای موجود آنها انواع میز مدیریت، میز کنفرانس، کتابخانه اداری و پارتیشن وجود دارد. اگر مشتری فقط کاتالوگ محصولات را ببیند؛ ممکن است جذب فضا‎سازی کاتالوگ شود. ولی واقعیت این‌ است که در فضای واقعی رنگ و طرح بدون شک، با فضای ایجاد شده در کاتالوگ تفاوت دارد. در هنگام هر وسیله‌ای از نوع تجهیزات و مبلمان اداری آن را، در زمینه رنگ و طرح‎، نزدیک به محصولات فعلی خود انتخاب نمایید

سفارش و خرید مبلمان اداری ارزان قیمت

اگر جزو آن دسته از مشتریانی هستید که تازه در مرحله شروع راه اندازی کسب و کارتان هستید، فقط لازم است با پیدا کردن یک شرکت مناسب فروشنده مبلمان اداری که خدمات اندازه‎‌گیری و طراحی را نیز ارایه می‎دهد کار را شروع کنید. بعضی از شرکت‌‎های تولیدکننده مبلمان اداری در این زمینه حرفه‎ای عمل می‎کنند. بدان معنا که پیش از این‎که محصولی را به خریدار بفروشند؛ از محیط و مکان قرار گیری مبلمان، بازدید به‌عمل آورده و علاوه بر اندازه‌‎گیری محیط کار طرح‎هایی با ۳Dmax ارایه می‎دهند تا مشتری به‌راحتی قدرت انتخاب داشته باشد.

تناسب مبلمان جدید با پست سازمانی افراد

همان‌طور که می‎دانید افراد در سازمان‎ها در رده‎های سازمانی متفاوت هستند و به‌خاطر قرار گرفتن در جایگاه سازمانی دارای مزیت‎‌ها و امتیازات خاصی هستند. یکی از این امتیازات؛ فضایی است که در اختیار این افراد قرار گرفته است. برای پر کردن این فضای کاری با تجهیرات و خرید مبلمان اداری لازم است به جایگاه سازمانی توجه شود. برای رسیدن به این هدف، مبلمان و تجهیزات اداری اتاق ریاست باید کامل باشد. هم‌چنین افراد رده بالای شرکت به اتاقی با کلاس کاری بالا نیاز دارند، به‌همین دلیل توصیه می‌شود برای اتاق افراد خاص شرکت یا اداره اقدام به سفارش مبلمان اداری نمایید.

درنظر گرفتن ظرفیت اتاق

اندازه اتاق در انتخاب مبلمان اداری تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت؛ به‌عنوان مثال در یک اتاق کنفرانس ابعاد میز کنفرانس و چند نفره بودن آن، با تعداد حداکثر افرادی که در جلسه شرکت خواهند داشت، باید برابر باشد. هم‌چنین برای اتاق کوچک باید از وسایل ضروری و چند منظوره استفاده کرد؛ تا هم نمای ظاهری اتاق حفظ شود و هم نیاز کاربر تامین شود.

انتخاب مبلمان اداری راحت

هم‌چنین در سازمان‎‌هایی که جلسات بسیار طولانی است و ترکیبی از پیمانکار – مشاور و کارفرما در جلسات حضور دارند، باید صندلی‎ کنفرانس از نوع خوب و راحت آن انتخاب شود؛ تا مشکل خستگی و عصبی برای شرکت کنندگان در جلسه پیش نیاید. هم‌چنین برای سایر مدیران ارشد که با پرسنل خود جلسه کاری خواهند داشت؛ لازم است که از میزهای کنفرانس ۴ الی ۸ نفره متصل به میز مدیریت استفاده کرد. در لابی‎ها و پشت درب اتاق مدیران ارشد سازمان یک نیم ست و جلو مبلی تعبیه می‌شود تا افرادی که پشت در اتاق آن‌ها منتظر هستند؛ در فضای زیبا و راحت منتظر باشند و خسته نشوند.

ابعاد و کارایی مبلمان اداری

همیشه مهم‌ترین مساله در انتخاب مبلمان اداری ارزان قیمت علاوه بر زیبایی، کارایی آن است. ابعاد یک میز بسیار حایز اهمیت است. در بعضی از شرکت‌ها حتی بخش فنی نیاز به یک مانیتور دارد. به‌عنوان مثال؛ به‌دلیل استفاده از اتوماسیون اداری در سازمان‌‌ها، ممکن است کازیه روی میز قرار نگیرد، در این مواقع نیازی نیست که طول میز کاربر دارای ابعادی بزرگتر از ۱۴۰ تا ۱۶۰ سانتی متر بیشتر باشد. هم‌چنین در این گونه میزها بهتر است در بخش فایل زیر میز، جا کیسی نیز تعبیه شود. نکته دیگر آن است که؛ روی سطح میز نیز جای عبور کابل‌‎ها، تعبیه شود؛ تا نمای ظاهری میز به‌دلیل آویزان ماندن سیم‌ها به‌هم نریزد.

اندازه مبلمان اتاق مدیریت

در زمان انتخاب میز مدیریت با توجه به این‌که یک مدیر دارای کازیه، کارتابل، پوشه و سایر لوازم جانبی خواهد بود و به‌دلیل رعایت اصول و کلاس کاری؛ بهتر است طول میز حداقل ۱۸۰سانتی‎متر باشد. بهتر است کتابخانه درون دیوار اتاق مدیریت تعبیه شده باشد. هم‌چنین توجه به این نکته مهم است که‌ کتابخانه علاوه بر نگه‌داری اسناد و کتاب‎ها؛ نقش زیبایی بخشی نیز به اتاق مدیریت را داشته باشد و شبیه دیوار کوب و یا کتیبه کار شود. انتخاب سبک کتابخانه و اندازه آن نیز باید متناسب با اتاق مدیریت انتخاب شود.

زیبایی مبلمان اداری

در خرید مبلمان اداری، یکی از اولویت‌های انتخاب یک میز یا صندلی اداری زیبایی آن است. گرچه تعریف دقیقی از زیبایی نمی‌توان ارایه داد، زیرا این مساله یک موضوع کاملا سلیقه‌ایی و وابسته به میل افراد است. به‌عنوان مثال بعضی افراد کارهای کلاسیک و بعضی نیز کارهای مدرن را می‎پسندند. برخی‎ اشخاص رنگ روشن و بعضی دیگر رنگ ‎های تیره را بیشتر دوست دارند. برخی از طرح‌های دارای شکل‌های منتظم مانند مربع، مستطیل و خط‎های مستقیم لذت می‎برند برخی نیز عاشق خطوط منحنی، کارهای دایره‎ای و بیضی شکل هستند. بنابراین در خرید مبلمان اداری، انتخاب طرح، مدل و درجه زیبایی را باید به سلیقه مشتری و تایید نهایی او سپرد.

جنس مبلمان اداری

در خرید مبلمان اداری ارزان قیمت جنس محصول، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب آن است. جنس کارهای چوبی را از چوب درختان جنگلی یا چوب‎های فرآوری شده نظیر ام دی اف و ملامینه تهیه می‌کنند. تراکم و چگالی در محصولات ام دی اف نسبت به ملامینه بالاتر است. هم‌چنین در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم‎ترند. در صندلی‎های اداری نیز جنس چرم از اهمیت خاصی برخوردار است. بقیه موارد نظیر یراق آلات، دستگیره‎ها و ریل‎های کشو و فایل‎ها نیز دارای اهمیت هستند. در صندلی‎های اداری مکانیزم‌ عقب و جلو بردن صندلی و مکانیزم مربوط به تنظیم ارتفاع بسیار حایز اهمیت است.

قیمت مبلمان اداری ارزان

شاید تعجب کنید ولی باید به اطلاعتان برسانیم که ما مهم‌ترین عوامل تصمیم‎گیری برای خرید مبلمان اداری ارزان قیمت را در انتهای این مقاله قرار داده‎ایم. واقعیت این ‌است که این مساله به‌شدت روی انتخاب تاثیر خواهد گذاشت. البته خوشبختانه در بازار مبلمان اداری، انواع محصولات با قیمت‎های متفاوت یافت می‎شود. پس باید انتظار داشته باشید در زمان بررسی و پرداخت قیمت مبلمان اداری، با هر بودجه‎‌ای بتوان محصول دلخواه و مناسبی را یافت.

نتیجه گیری

هیچ‌گاه در خرید مبلمان اداری ارزان قیمت و تجهیزات اداری، محصولات بدون گارانتی معتبر را خریداری نکنید. به‌خصوص در صندلی‎های اداری؛ زیرا پس از مدتی ممکن است مکانیزم صندلی دچار مشکل شود. بنابراین مساله خدمات پس از فروش را در خرید مبلمان اداری در نظر داشته باشید. یک خرید مناسب با گارانتی معتبر در بلند مدت سرمایه‌گذاری بسیار عالی محسوب می‌شود، زیرا از ههزینه تعمیرات کاسته خواهد شد و ماندگاری محصولات نیز برای سالیان طولانی تضمین شده است. مبلمان اداری بینو افتخار می‎کند با ضمانت تعویض یک ساله تمام محصولات (صندلی‎ها و تمام مصنوعات چوبی) و خدمات پس از فروش ده ساله این اطمینان را برای مشتران خاص خود ایجاد کند.

عزیزان و همراهان گرامی جهت دریافت هرگونه مشاوره خرید مبلمان اداری رایگان در زمینه خرید مبلمان اداری، با مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید