توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

خرید صندلی کنفرانس برای هر شرکتی که با سازمان‌های دیگر در تعامل و ارتباط است، امری بسیار مهم و ضروری است. تا آنجا که می‌تواند یکی از زمینه‌های جذب مشتری و در نتیجه توسعۀ کسب و کار و تحقق اهداف شرکت شود.
اگر قصد خرید صندلی کنفراس را دارید، در ادامه چند راهنمایی مفید برای شما داریم:

۱- قیمت: مانند دیگر صندلی‌های اداری، صندلی‌هایی که در اتاق کنفرانس استفاده می‌شوند نیز دارای اهمیت هستند. بله! درست حدس زدید! شما باید برای صندلی کنفرانس هزینه کنید. پس عاقلانه تصمیم بگیرید. صندلی کنفرانس می‌تواند در بهبود روابط کاری شما بسیار مؤثر باشد.

۲- جنس: جنس مواد استفاده شده در تولید صندلی کنفرانس باید دارای کیفیت باشد تا سال‌های سال دوام یابد. واضح است که هیچ‌کس تمایل ندارد بابت کالای بی‌کیفیت که دوام چندانی هم ندارد، مبلغی پرداخت کند. این‌طور نیست؟ بسته به سلیقۀ شما، ابعاد اتاق کنفرانس و نوع کسب و کاری که دارید، می‌توانید صندلی‌هایی ساخته شده از جنس چرم و چوب و یا ساخته شده از فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که هر آنچه که انتخاب می‌کنید، به اندازۀ کافی برای نگه داشتن یک فرد برای مدت زمان طولانی، استحکام داشته باشد.

۳- ویژگی‌ها: راحتی، مهم‌ترین ویژگی صندلی کنفرانس است. علاوه بر آن، باید دارای انعطاف باشند تا مشتریان و به طور کلی ارباب رجوع بتوانند آن را با توجه به شرایط فیزیکی خود، تنظیم کنند. آنها ویژگی مهم دیگری نیز دارند؛ این‌که صندلی‌های اتاق یا سالن انتظار باید همگی متحدالشکل و به یک اندازه باشند تا مکان مورد نظر را دچار بهم ریختگی بصری نکنند

۴- راحتی: صرف نظر از مواد مورد استفاده، اندازه نیز اهمیت دارد. همچنین باید اندازه متوسط باشد – نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. پارچه یا چرم استفاده شده باید با کیفیت بالا باشد تا بتواند بخشی از راحتی را به ارمغان بیاورد.

۵- هماهنگ سازی: صندلی ها باید با بقیه مبلمان موجود، و همچنین  اتاق کنفرانس در یک هماهنگی ظاهری باشد.
۶- بهترین مکان برای خرید – خرید فقط در فروشگاه های معتبر توصیه می شود، صندلی های کنفرانس را می توانید از مبلمان اداری بینو تهیه کنید.
اکنون که می دانید در مورد خرید صندلی های کنفرانس چه باید بکنید، از این نکات استفاده کنید و بهترین صندلی هایی را پیدا کنید که هر کسی را که روی آن نشسته است راضی کند.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید