توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری کدامند؟ برای خرید انواع مبلمان اداری چه باید کرد؟ راهنمای خرید انواع مبلمان اداری چه اطلاعات مهمی را در اختیار ما می‎گذارد؟

ایجاد یک دفتر با مبلمان اداری مناسب بسیار مهم است. بسیاری از مردم فکر می‎کنند انواع مبلمان اداری که در بخش‎های مختلف دفتر قرار دارد، خوب است. این روش درستی برای مدیریت کسب و کار نیست. بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که مبلمان اداری شما در واقع با توجه به سبک محیط اداری شرکت شما راه اندازی شده است. به کارگیری عناصر مختلف و مدیریت امور بر این اساس بسیار مهم است. در همین رابطه انواع متنوعی از مبلمان اداری وجود دارد که از آنها برای طراحی محیط اداری می‎توان استفاده کرد.

هنگامی که برای طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری خود از تخصص یک طراح و دیزاینر حرفه‎ای استفاده می‎کنید، می‎توانید از توانایی‎های او در امر طراحی استفاده نمایید. اما در این میان افرادی نیز وجود دارند که بودجه آنها اجازه نمی‎دهد که یک طراح داخلی را استخدام کنند. برای همه این افراد در اینجا چند نکته وجود دارد که بهتر است به خاطر داشته باشید، مخصوصا هنگامی که شما یک دفتر کوچک را ایجاد می‎کنید تا به نحوی زیبایی و بهره‎وری بیشتری را در محیط اداری خود بوجود آورید.

  • طرح عمومی دفتر

بسیار مهم است که یکی از طرح‎های کلی دفتر و طرح‎های دکوراسیون داخلی محیط اداری را در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن جزئیات می‎توانید در ایجاد فضای اداری بهتر کمک نمایید. هنگامی که نگاهی به طرح می‎کنید، مفید است که ببینید که مبلمان اداری شما چگونه چیدمانی خواهد داشت. به طور عمومی صندلی اداری باید در مقابل پنجره باشد و باید اطمینان حاصل کرد که صندلی‎ها سخت نیستند. صندلی‎ های ارگونومیک بهترین گزینه هستند. میز اداری نیز نباید چوب ماهون بزرگ داشته باشد، بلکه باید سبک وزن باشد و بتواند وزن کامپیوتر و ابزارهای دیگر را تحمل نماید.

انواع مبلمان اداری مناسب

بسیار مهم است که مبلمان اداری سفارشی به گونه‎ای باشد که مدیریت کارها به راحتی انجام شود. بهترین چیز برای داشتن یک فضای زیبا، داشتن کفپوش زیبا است. هیچ شکی نیست که کفپوش سرامیکی یا کفپوش چوبی بهترین گزینه در این زمینه است. این‎ها دفاتر را خنک و مرطوب نگه می‎دارند. همچنین توصیه می‎شود در بسیاری از واحدهای خنک کننده برای مدیریت با گرما و رطوبت آن را اضافه کنید.

انواع مبلمان اداری نیز باید رنگی روشن داشته باشد تا گرمای کمتری را جذب نماید و دمای محیط را برای کاربران حفظ کند. محیط و ابزارهای آن به طور کلی تأثیر زیادی بر دمای دفتر اداری دارد، اما با اضافه شدن کیفیت خوب و مبلمان مناسب می‎توان در مدیریت اجزاء به شیوه‎ای کارآمد کمک نمود.

  • گرفتگی فضا

برای نگهداری صحیح از محیط اداری، داشتن حرارت کمتر و مرطوب می‎تواند ایده‎آل باشد که در انواع مبلمان اداری می‎تواند پیاده سازی و اجرا شود. مبلمان اداری باید متوسط و تنها برای کارکنان و چند مشتری در یک زمان باشد. فشرده ‎سازی بیش از حد نمی‎تواند در مدیریت امور به شیوه‎ای مفید کمک نماید.

برای طراحی مفید و کارآمد بوسیلۀ انواع مبلمان اداری، ایدۀ خوبی است که دفتر شما یک صندلی انتظار جداگانه برای مشتریان و ارباب رجوع داشته باشد. ضمنا این مهم است که شما کنترل مناسبی بر روی نور محیط داشته باشید، به طوری که زمانی که با مشتریان ملاقات می کنید، دمای محیط بیش از حد گرم و غیر قابل تحمل نباشد. انواع مبلمان اداری سبک وزن نیز در نگهداری محل می‎تواند موثر باشد. پر کردن محل با مبلمان اضافی و سنگین باعث می‎شود که افراد زیادی در یک مکان قرار بگیرند که منجر به احساس تنگی فضا می‎شود. این یک شیوه معمول در بخش‎های دولتی است؛ زیرا بسیاری از مردم در حال عبور و مرور هستند و برای حضور در دفاتر دولتی اجبار دارند.

این یک ایدۀ خوب است که مبلمان اداری بیش از حد باز نباشد و یا محیط اداری دارای پنجره‎های بیش از حد استاندارد در یک فضای معمول نباشد، زیرا دمای محیط اداری باری ارباب رجوعان بسیار مهم است. به همین دلیل بسیار مهم است که فضای اداری شما به شکلی کارآمد و مثبت طراحی و پیاده سازی شود.

شما عزیزان و همراهان گرامی جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در امر خرید و طراحی انواع مبلمان اداری می‎توانید از طریق شماره زیر با مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو تماس بگیرید .

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید