توسط: تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

میز اداری شاخصۀ مهم هر محیط کاری است. از آنجا که محیط کار بعد از محل زندگی، مهم‌ترین جایی است که انسان زمان زیادی را در آن سپری می‌کند. بنابراین، واجب است که بهترین میز اداری را فراهم کنیم تا کارکنان بتوانند ایده‌هایشان را در راستای اهداف آن شرکت، به ثمر برسانند. بر این اساس، صحبت در مورد میزهای اداری به عنوان یکی از ارکان اصلی مبلمان اداری، بحثی مهم و ضروری است.

برای شروع، باید بدانید فضای کار شما دارای چه ابعادی است، آیا L شکل هست؟ یا مربع شکل؟ با دانستن این موضوع، می‌توانید دست به انتخاب درست بزنید. در اینجا، میزهای چوبی و میزهای اداری ساخته شده از شیشه انتخاب‌های خوبی هستند. زیرا می‌توان اطمینان حاصل کرد که بدون باز کردن کشو، همه چیز را می‌بینند، و این خود موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

میزهای اداری باید دو نوع کشو داشته باشند: یکی گود و دیگری کم ارتفاع. کشوی گود‌تر می‌تواند برای نگه داشتن فایل‌ها مورد استفاده قرار گیرد. کشوهای کم‌عمق نیز اغلب برای نگه‌داری قلم و نوشت افزارهای کوچک استفاده می‌شود. میزهای اداری نیز نباید بیش از حد کوتاه یا بیش از حد بزرگ باشند، زیرا این کار ناگزیر بر عملکرد صحیح کارکنانی که از آنها استفاده می‌کنند، تأثیر می‌گذارد. کار فرمایان همیشه باید در نظر داشته باشند که هرگز نباید به منظور صرفه‌جویی در بودجه، مبلمان ارزان قیمت و بی‌کیفیت انتخاب کنند. زیرا با انجام این کار، در نهایت دچار مشکل خواهند شد؛ کارکنان آنها  قادر نخواهند بود که  کار خود را به نحو احسن ارائه دهند. چون در اینجا، کیفیت پایین مبلمان اداری، بازده کاری آنها  را کاهش می‌دهد. بنابراین، واجب است که بهترین میزهای اداری را برای دفتر خود انتخاب کنید؛ زیرا به طور مستقیم مربوط به کیفیت کار و بهره وری و سلامت کارکنان خواهد بود. جهت بررسی، مشاوره و خرید میز های اداری بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید