توسط: تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

پایان سال است و فکر می کنیم زمانی مناسب برای تغییرات فضای اداری نیست، اما به این معنا نیست که هنوز زمان خوبی برای ایجاد بازسازی نباشد. اگر همه چیز در اطراف دفتر نیاز به تغییرات دارد، پس این به معنی تازه شدن است! بسیاری از صاحبان کسب و کار متوجه مزایای یک طراحی مجدد اداری نمی شوند و در این کار، شما را در تغییر طرح فضای اداری به منظور افزایش بهره وری در محل کار خود، افزوده می شود. در اینجا نحوه طراحی مجدد فضای اداری را به شما می گوییم، با بینو همراه باشید.

  • درباره کسب و کار خود فکر کنید !

چه کار می کند؟ محصول یا خدمات شما چیست؟ خلاقیت در کار شما است؟ آیا کارکنان شما نیاز به همکاری دارن و یا بی سر و صدا در اتاق خود کار می کنند؟ هنگام طراحی مجدد دفتر شما باید همه این موارد را در نظر گرفت. حفظ کارکرد، ترجیحات و راحتی کارکنان در ذهن شما باعث افزایش فوری بهره وری در محل کار خواهد شد.

  • در مورد فضای فکر کنید !

از چه مقدار از فضا استفاده می کنید؟ بهترین راه برای استفاده از فضای به  صورت کارآمدتر چیست؟ کارکنان خود را به راحتی سازماندهی کنید، بخش های خود و مبلمان اداری مناسب خود را در فضای اداری می توانید برای بهره وری بیشتر لحاظ کنید. فکر کردن در مورد کاهش زمان صرف شده برای انجام وظایف مانند کپی کردن، دسترسی به فایل ها و همکاری با دیگران، و ترتیب دادن دفتر خود به طریقی که منحرف کننده و بهینه سازی این فرایندها را به حداقل برساند، است.

  • در مورد کارمندان خود فکر کنید !

ما در مورد این در گذشته نوشته ایم، اما مهم این است که به یاد داشته باشید که افراد واقعی، زنده و انسان هایی پویا برای شما کار می کنند. کسانی به طور واقعی زندگی می کنند، انسان ها به احتمال زیاد دارای نیازها، خواسته ها و ترجیحات مختلفی هستند، بنابراین مهم است که از آنها درباره آن بپرسید. داشتن نظرات آنها باعث می شود از احساساتشان را قدردانی کنید و ممکن است فقط یک ایده داشته باشند که باعث افزایش سرعت کارایی کسب و کار شما خواهد شود.

ما می دانیم که تکمیل یک پروژه بازسازی اداری می تواند تهدید کننده و غرورآفرین باشد با همه چیزهایی که در مورد آن فکر می شود. ما امیدواریم که این راهنمای ساده حداقل به شما در جهت تفکر درست راه گشا باشد. اگر سؤال و نگرانی بیشتری دارید، دریابید که ما در کنار شما هستیم.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید