توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در دنیای تجارت که همیشه در حال تغییر است، بهینه‎سازی محیط کار به وسیله انواع پارتیشن اداری، برای ایجاد فضای قابل استفاده امر غیر قابل انکاری است.پارتیشن های اداری نقش مهمی در ایجاد یک محیط کاری دوستانه، راحت، الهام بخش و سازنده را ایفا می‎نماید.

هنگامی که موضوع بودجه و هزینه به میان می‎آید، پارتیشن اداری می ‎تواند یک راه حل روشن را فراهم نماید، اگر شما به دنبال ایجاد فضایی خصوصی و یا از بین بردن دیوارها هستید، این شیوه از طراحی می‎تواند با استفاده از پارتیشن اداری مناسب انجام بسیار کمک کننده باشد. پارتیشن اداری روشی ایده‎آل برای ساخت و ایجاد فضاهای اداری را با حداکثر بهره‎وری ایجاد می‎کنند.

هدف شما از خرید پارتیشن اداری چیست؟

اولین کاری که باید انجام دهید، زمانی است که تصمیم می‎گیرید کدام نوع پارتیشن اداری برای شما مناسب‎تر است. دقیقا چه چیزی را برای فضای کاری فعلی خود می‎خواهید و اهداف کاریتان چیست؟

آیا شما نیاز به ایجاد یک منطقه پذیرش جدید دارید؟ شاید شما کمتر به فضای جلسه خصوصی برای بحث در مورد هرگونه مسائل حساس و محرمانه نیاز داشته باشید. شما به سادگی نیاز به یک منطقه جداگانه برای کارکنان خود جهت استراحت، ناهار و یا جلسات غیر رسمی دارید؟ آیا می‎خواهید کارکنان تعامل بیشتر با هم داشته باشند؟ باید درباره نحوه استفاده از پارتیشن اداری پرسش‎هایی بنیادین را مطرح نمایید و برای هرکدام پاسخی مناسب بیابید.

انواع پارتیشن اداری

  • پارتیشن چوبی

اگر شما به دنبال یک نگاه طبیعی و احساسی هستید، پارتیشن mdf یک محیط کاری عملی اما بسیار طبیعی را ایجاد می‌کند. بیشتر بخش‎های چوبی به اشکال مختلف ساخته می‎شوند و در انتخاب عرض و ارتفاع در دسترس شما قرار می‎گیرند. آنها نور را از خود عبور نمی‎دهند و فضای تعاملی کمتری به نسبت پارتیشن‎ اداری شیشه‎ای دارند. اما دارای زیبایی و تنوع بسیاری از شکل‎ها هستند. این پارتیشن‎ها معمولا از چوب mdf ساخته می‎شوند.

انواع مختلفی از پانل‎های شیشه ای از جمله ترکیبی از پانل‎های جامد، تک، دو یا سه جداره وجود دارند. این نوع از پارتیشن‎ها گزینه‎هایی برای پانل‎های شیشه‎ای گسترده و متنوع هستند که با گزینه‎های سیستم‎های قاب، ارتفاع کامل یا نیمه ارتفاع و طیف وسیعی از سبک‎ها از جمله شیشه مات و رنگی ساخته می‎شوند.

پانل‎ های شیشه ‎ای می‎توانند متناسب با طراحی دفتر شما باشند، آنها نور را از خود عبور می‎‎ دهند و باعث صرفه‎ جویی در هزینه های مصرف برق می شوند. همچنین زیبایی و نقش تعاملی آنها در ارتباط بیشتر کارکنان، به عنوان مزیت اصلی آنها شناخته می‎شود.

  • پارتیشن آکوستیک

دفاتر اداری با فضای باز بسیار خوب از فضای موجود استفاده می‎کنند، اما برخی از چالش‎ها شامل سر و صدای و عدم حفظ حریم خصوصی را ایجاد می‎کنند.

اگر در دفتر کاری شما، سر و صدا تبدیل به یک مسئله بغرنج شده است، پارتیشن اداری آکوستیک دارای فوم آکوستیک ضخیم بین پانل‎ها برای جذب صدا در فضای اداری مورد استفاده قرار می‎گیرند.

انواع پارتشین اداری ریلی، قابلیت حرکت از طریق چرخ‎های موجود در زیر خود هستند. همچنین به دلیل همین قابلیت، آنها قابلیت جمع شدن (حالت آکاردئونی) نیز دارند که به حرکت راحت‎تر و ایجاد فضای بیشتر در محیط اداری کمک می‎کنند. این پارتیشن‎ها معمولا از چوب ساخته می‎شوند.

بودجه خود را در نظر بگیرید

پارتیشن اداری در حال حاضر گزینه‎ای ایده‎آل برای خرید هستند، آنها می‎توانند یک روش بسیار مقرون به صرفه برای تقسیم فضای اداری، نسبت به ایجاد دیوار کامل و دائمی، باشند.

به همین ترتیب، پارتیشن‎بندی دفتر به این معنی است که هر گونه گسترش آینده شرکت و نیروی کار به راحتی با صفحات موقت ساده می‎تواند سریع و راحت برداشته و دوباره نصب شود.


انواع پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن اداری

  • اضافه کردن حریم خصوصی: هیچ اختلالی وجود ندارد، پارتیشن‎های اداری کارکنان را در کار خود متمرکز کرده و پیامدهای کیفی بالایی را ارائه می‎دهند. هدف اصلی یک پارتیشن ایجاد یک فضای کاری جداگانه برای همه است تا همه چیز بتواند با هم هماهنگ شود و همه پرسنل بتوانند کاری را که دوست دارند انجام دهند.
  • دور از سر و صدا نگه داشتن: دفتر جایی است که کارکنان در آن کار می‎کنند و به همین دلیل جو باید ملایم و آرام باشد. پارتیشن می‎تواند در دستیابی و اطمینان از اینکه کارکنان قادر به تمرکز بر کار خود و جلوگیری از انواع صداهایی هستند که تأثیر نامطلوب بر روی کار و سطح تمرکزشان دارند، مفید باشد. از این رو یک پارتیشن به عنوان مانعی برای سر و صدا عمل می‎کند.
  • فضای شخصی: پارتیشن گزینه‎ای برای اضافه کردن یک فضای شخصی برای هر کارمند می‎دهد تا آنها خوشحال باشند و محل کار خود را دوست داشته باشند. همچنین به آنها حس خوبی می‎دهد که برای همه ضروری است. به همین دلیل است که شما نیاز به پارتیشن در دفتر خود دارید تا نتایج دلخواه را بدست آورید.
  • آسان برای نصب: پارتیشن اداری آسان در نصب و راه اندازی هستند. آنها می‎توانند به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل شوند.

حرف آخر

پارتیشن اداری برای همه فضاهای اداری موثر و کارآمد هستند. مهم است که نوع پارتیشن و متریال مورد نظر را انتخاب کنید. پارتیشن اداری با استفاده از شیشه می‎تواند ویژگی‎های منحصر به فرد و مطلوب دفتر را برجسته کند و همچنین با استفاده از مواد غیر شیشه‎ای برخی از مناطق مانند: اتاق‎های فایل را مخفی کند. پارتیشن‎های اداری باید به شرایط عملیاتی کسب و کار برای افزایش بهره‎وری کارکنان و ترویج محیط کاری مثبت با ارائه حریم خصوصی کمک کند.

با کمک پارتیشن اداری، می‎توانید منتظر نتایج عالی باشید. شما نه تنها فضای جدیدی را به دفتر خود اضافه می‎کنید، بلکه جذابیت محل را افزایش می‎دهید و آن را جذاب ‎تر می‎ کنید. در حال حاضر، انواع مختلفی از پارتیشن اداری موجود به منظور در نظر گرفتن نیاز و سبک شما وجود دارد، بنابراین می‎ توانید به راحتی آنها را انتخاب کنید. از گزینه‎های مدرن تا طرح های سنتی، گزینه‎های گوناگونی را می‎توانید به فضای خود اضافه کنید.

عزیزان و سروران ارجمند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ مشاوره رایگان در امر طراحی و خرید پارتیشن اداری با مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید