توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید انواع میز کنفرانس اداری به چه فاکتورهایی باید دقت کنیم؟ مهمترین مدل‌های میزهای کنفرانس اداری کدامند؟ اتاق کنفرانس ماهیت ایجاد فضای جلسات با موضوع گفتمان بین افراد را دارد.

انواع میز کنفرانس اداری

میزهای کنفرانس اداری m2

در این مدل میزهای کنفرانس اداری مناسب، مهمترین شاخص در ایجاد یک فضای جلسه ای را دارد، زیرا به طور ناخودآگاه بر روان افراد تاثیر می گذارد و باعث پیشرفت کسب و کار شما می شود.  بسیاری از دفاتر مدرن، انواع میز کنفرانس متنوع را برای استفاده خود خریداری می کنند. در اینجا می توانید اتاق کنفرانس خود را به قرن ۲۱ بفرستید. برخی از مهمترین انواع میز کنفرانس اداری عبارتند از :

در ادامه به تشریح و توضیح هرچه بیشتر این مدلها خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آنها آشنا نماییم.

۱. میزهای مدولار؛ میزهای کنفرانس اداری

هنگامی که چیزی مدولار است، شامل بسیاری از قطعه های استاندارد شده است که به سادگی قابل جدا شدن و مرتب سازی هستند. میزهای کنفرانس مدولار سبک وزن، با دوام و قابل تنظیم هستند. این میزها عالی هستند، اگر نیازهای اداری شما روز به روز تغییر کند. شما می توانید میز کنفرانس خود را به شکل کاملا متناسب با نیازهای فضای جلسه یا آموزش گروهی خود تغییر دهید. به عنوان یک مزیت اضافه دیگر، میزهای کنفرانس مدولار می تواند به صورت منظم در یک کسر فضای ذخیره شده و ارائه یکپارچه سازی مدیریت سیم و کابل بدون ایجاد درز (سوراخ) را ارائه دهند.

۲. میزهای متحرک

میزهای کنفرانس اداری m3

شاید این قابلیت برای کسب و کار شما مهم است، یعنی تحرک. میزهای کنفرانس متحرک با توانایی رول (قابل حرکت با چرخ) می توانند در هر کجا در دفتر حرکت کنند.  در مقایسه با میزهای کنفرانس سنتی آنها بسیار سبک هستند. علاوه بر این، میزهای کنفرانس متحرک مانند میزهای مدولار می توانند در فضاهای بسیار کوچکتر توزیع شوند.

۳. میزهای مدرن؛ میزهای کنفرانس اداری

میز کنفرانس مدرن توسط سطوح مختلف و اشکال زاویه ای آنها متمایز می شوند. خطوط متضاد شفاف با جزئیات نامتقارن، این میزها را به شکل کامل و عملکردی تبدیل کرده است. مصالح ساختمانی معمولی برای میزهای کنفرانس مدرن شامل فلز، شیشه و چوب است. میزهای شیشه ای به طور خاص در اشکال بی حد و حصر هستند و یک ظاهر براق و ساده که به راحتی با محیط و معماری آن ترکیب می شود را ارائه می دهند. اگر شما به دنبال ظرافت و سادگی سبک مدرن هستید، شیشه بهترین راه برای برای این مورد است. برای مشاهده محصولات مبلمان اداری بینو و اطلاع از لیست قیمت انواع میز کنفرانس اداری همچنین دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسی های لازم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید