توسط: تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

راهنمای خرید انواع میز کنفرانس

بهترین مدل انواع صندلی کنفرانس کدام است؟ برای خرید انواع صندلی کنفرانس به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ کاربردهای انواع صندلی کنفرانس کدامند؟

یافتن بهترین مدل در انواع صندلی کنفرانس که مناسب کسب و کار شما باشد مهم است، زیرا به عنوان یک سرمایه‎گذاری در شرایط حال و آینده شما به حساب می‎آید. گفتگوها، جلسات و قرارداهای مهم همگی در این اتاق و بر روی انواع صندلی کنفرانس منعقد می‎شود. پس داشتن صندلی‎های اداری و کنفرانس مناسب جهت راحتی مشتریان ضروری است. ما در مبلمان اداری بینو می‎دانیم چه نکاتی، یک صندلی کنفرانس ایده‎آل را می‎سازد. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اتاق کنفرانس شما میزبان چندین جلسه طولانی در طول ماه و سال است، بنابراین انتخاب صندلی مناسب بسیار مهم است. درست مانند میز کنفرانس مناسب، صندلی نیز باید دارای راحتی باشد تا سلامت را تشویق کند و باعث رشد بهره‎وری شود. انواع صندلی کنفرانس باید حرفه‎ای باشند، تا از مشتریان به خوبی حمایت کنند.

انواع صندلی کنفرانس می‎تواند تاثیر زیادی بر احساس اتاق کنفرانس شما داشته باشد. در حالت ایده آل، آنها باید مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند تا بتوانند جلسات طولانی را بدون خستگی با موفقیت سپری کنند. در حقیقت مبلمان اداری باید راحتی را ایجاد کند و همچنین برند و فرهنگ شرکت شما را منعکس کنند.

  • سبک اتاق کنفرانس شما چیست؟
  • اطمینان حاصل کنید که صندلی های مدرن را در یک اتاق کنفرانس سنتی و کلاسیک قرار ندهید.
  • چقدر فضا برای قرار گیری صندلی دارید ؟ اگر یک اتاق بزرگ و باز دارید، گزینه های صندلی زیادی وجود دارد که مناسب خواهد بود. اگر فضای کوچک و فشرده ای دارید، صندلی های بزرگ و تعداد زیاد مناسب نخواهد بود.
  • چه قدر از صندلی کنفرانس استفاده خواهید کرد؟ آیا شما در طول جلسات غالبا بلند می شوید و حرکت می کنید یا در تمام ساعات نشسته اید؟

اکنون که اتاق را بررسی کرده‎اید، وقت آن است که روی صندلی خود تمرکز کنید.

سؤالات زیر را بپرسید:

آیا این صندلی پس از ورود به اتاق، احساس خوبی بر روی مشتریان خواهد داشت؟ همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که انواع صندلی کنفرانس خریداری شده خود را حفظ کنید و آن را تمیز نگه دارید، چرا که صندلی‎های کثیف مشتریان را تحت تاثیر قرار می‎دهد.

آیا صندلی کنفرانس خریداری شده، ارگونومیک است؟ این امر برای حفظ سلامتی و راحتی مشتریان و کارکنان در طول جلسات مهم است و باید در نظر گرفته شود.


انواع صندلی کنفرانس

در ادامه به هشت نکته دیگر برای داشتن خریدی مطمئن انواع صندلی کنفرانس اشاره شده است:

نکته ۱: صندلی‎های خوب دارای پشتیبانی کامل از کمر هستند.

انواع صندلی کنفرانس برای افزایش بهره‎وری و کاهش ساعت‎های از دست رفته به علت آسیب ضروری هستند. این صندلی‎ها باید راحت و دارای پشتیبانی کامل از بدن باشند. آنها باید بسیاری از موقعیت‎های قابل تنظیم، از جمله پشتیبانی کمری، ارتفاع، و تنظیمات بازگشتی را ارائه کنند.

نکته ۲: بهترین انواع صندلی کنفرانس باید دارای جای نشستن مناسب باشند.

صندلی اتاق کنفرانس در انواع مبلمان اداری، باید تخت در نظر گرفته شود تا بتوان توزیع وزن را به راحتی انجام دهد. لبه صندلی باید نرم و ملایم باشد تا بتواند راحتی ران و نشیمنگاه را ایجاد کند. جای نشستن باید پشتیبانی راحت را با استفاده از تنظیمات جلو و عقب فراهم کند.

نکته ۳: زوایا باید ۹۰ درجه باشند.

نشانه‎های معمولی که صندلی اداری مناسب شما نیست این است که: زوایای زانو، مچ پا، باسن و دست‎ها شما زاویه ۹۰ درجه را ندارند. اگر نشیمن‎گاه شما در زاویه ۹۰ درجه قرار نداشته باشد، صندلی برای شما خیلی بلند یا کوتاه است. همین امر ممکن است به زانو و مچ پای شما فشار بیاورد.

نکته ۴: متریال مناسب را در نظر بگیرید.

متریال با کیفیت را برای صندلی اتاق کنفرانس خود تهیه کنید. شما نمی‎خواهید صندلی ساییده یا خراشیده شود و همچنین می‎خواهید دارای پارچه مش‎‎دار باشد تا جای برای تنفس در پشت و عدم عرق کردن داشته باشد. از متریال‎های صندلی می‎توان به: چرم و پارچه‎های مخصوص اشاره کرد.

نکته ۵: صندلی شما باید قابل تنظیم باشد.

کلید انواع صندلی کنفرانس مناسب قابل تنظیم بودن آن است. صندلی باید در ارتفاع و همچنین در عقب به جلو قابل تنظیم باشد. تنظیمات مناسب باعث پشتیبانی لازم در قسمت شانه و گردن می‎شود که نتیجه آن افزایش گردش خون در بدن است. این تنظیمات باید به راحتی انجام شود. این برای دستیابی به وضعیت مناسب برای زمانی است که شما مدت زیادی را بر روی صندلی می‎نشینید.

نکته ۶: پشتی صندلی باید از منحنی ستون فقرات حمایت کند.

اگر پشتی انواع صندلی کنفرانس بیش از حد بزرگ یا صندلی بسیار بالا باشد، ممکن است کمر در معرض فشار زیادی قرار بگیرد. بسیاری از افراد یا مشتریان در اتاق کنفرانس زمان‎های زیادی را برای گفتگو سپری می‎کنند، پس لازمه داشتن پشتی ارگونومیک برای ایجاد راحتی بسیار مهم و ضروری است.

نکته ۷: صندلی‎های کنفرانس با کیفیت امکانات بیشتر در اختیار شما قرا می‎دهند.

پیشگامان در مبلمان اداری ارگونومیک می‎گویند: “قابل حرکت بودن بر روی صندلی ارگونومیک، افراد را تشویق به حرکت می‎کنند که این مورد به افزایش گردش خون و اکسیژن در بدن کمک می‎کند”. بهترین صندلی‎های اداری نه تنها به شما اجازه حرکت می‎‏دهد بلکه پشتیبانی لازم را نیز ایجاد می‎کنند. بنابراین لازم است قبل از خرید انواع صندلی کنفرانس، آن را امتحان کنید.

نکته ۸: دست‎ها و شانه‎هایتان فراموش نکنید.

یکی دیگر از نشانه‎های رایج صندلی نامناسب این است که شانه‎های شما نباید دچار فشار شوند، این عامل مربوط به تنظیم دسته‎های صندلی است که باعث می‎شود دست‎های شما در زمان کار، راحت باشند. داشتن قابلیت انعطاف‎پذیری در این مورد بسیار مهم است.

کلام آخر

به طور کلی اتاق کنفرانس بخش مهمی از یک فضای اداری است، زیرا آنحا خواستگاه مشتریان شماست و این به معنی داشتن توسعه و پیشرفت شرکت است. تمام این فضا بر روحیه آنها تاثیر گذار است و پرداخت درست باعث برخورداری از جلساتی مفید و پر سود خواهد بود.

عزیزان و یاران گرانقدر، جهت کسب اطلاعات بیشتر همچنین دریافت مشاوره رایگان در امر خرید و طراحی انواع صندلی کنفرانس، می‎توانید با مبلمان اداری بینو و از طریق صفحه تماس با ما، اقدام به برقراری تماس فرمایید.



۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید