توسط: تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

صندلی‌ اداری نیز مانند میزهای اداری انواع مختلفی دارد که هر کدام برای مکان مشخصی استفاده و کاربرد دارند. در این نوشتار، به ۴ نوع از مهم‌ترین انواع صندلی اشاره شده است. پس با ما همراه باشید.

 

۱- صندلی مشبک

صندلی‌های مشبک شبیه به صندلی‌های کار است. اما گاهی اوقات صندلی‌ها از یک پارچه مش سوراخ ساخته می‌شوند. هدف اصلی طراحی مش، اجازه دادن به گردش هوا برای راحتی بیشتر، به ویژه در شرایط گرم و مرطوب است. صندلی‌های مشبک بسیار سبک‌تر هستند و به راحتی جا به جا می‌شوند. از آن‌جا چون هوا از طریق مش عبور می‌کند، گرد و غبار کم می شود. در واقع یکی از برتری‌های مهم صندلی مشبک، داشتن خاصیت تهویه در آن می‌باشد. این حالت تهویه در پشتی و نشیمن‌گاه صندلی‌ها، همواره باعث خنک شدن و خشک ماندن بدن کاربر می‌شود.

 

۲- صندلی‌ اجرایی

یک صندلی اجرایی نسخه ارتقا یافته از صندلی کار اصلی است. این نوع صندلی اداری به طور معمول دارای پوشش ضخیم در قسمت دسته و پایه است تا موجب راحتی بیشتر کاربر شود. در بعضی از مدل‌ها، برجستگی‌های اضافی در قسمت پشت، یک فرم مخصوص را برای حمایت بهتر از پایین تنه و قسمت عقب بدن ایجاد می‌کند. این صندلی‌ها دارای مکانیزم چرخشی و چرخ‌های متحرک هستند تا هم وزن اضافی افراد را پوشش دهند و هم به راحتی قابل حرکت باشند. بسیاری از صندلی‌های اجرایی به شما اجازه می‌دهند ارتفاع، عمق و زاویه پشت و زیر دست خود را برای راحتی بیشتر تنظیم کنید.

 

۳- صندلی‌ ارگونومیک

صندلی‌های ارگونومیک برای اکثر قسمت‌های بدن مانند بازوها، پاها، گردن و پشت (به ویژه در ناحیه کمر یا پایین پشت) بسیار مفید هستند و موجب کاهش تنش و استرس در افراد می‌گردند. صندلی ارگونومیک ایده‌آل‌ترین نوع صندلی برای افرادی است که برای مدت طولانی پشت میز می‌نشینند. زیرا از خستگی جسمانی آنها جلوگیری کرده و در نتیجه بهره‌وری آنها را افزایش می‌دهد. صندلی ارگونومیک به طور خاص اجازه می‌دهد که پایۀ صندلی، شیب، ارتفاع و عقب را برای حالت مطلوب بدن و آسایش شخصی تنظیم کنید. اگر شما به هر دلیلی صندلی ارگونومیک در اختیار ندارید، به دنبال صندلی‌ای باشید که دست کم یکی از ویژگی‌های ارگونومی را داشته باشد.

 

۴- صندلی‌ کنفرانس

صندلی‌های کنفرانس با انواع مدل‌های مختلف در ابعاد، کاربرد و سَبک‌های متنوع، متناسب با هر نوع شرکت و کسب و کاری طراحی شده‌اند. این نوع صندلی‌ها ویژۀ برگزاری جلسات با همکاران یا مشتریان طراحی شده‌اند. صندلی‌های کنفرانس به طور کلی ویژگی‌های قابل تنظیم صندلی‌های کار یا صندلی‌های اجرایی را ندارند. اما راحتی و ملاحظات ارگونومیکی در بسیاری از آنها لحاظ شده است.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶ – ۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید