توسط: تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در حالی که تصورات ابتدایی در دنیای کسب و کار حیاتی هستند، سوالی که اغلب پرسیده نمی شود این است: “نخستین تاثیری که می خواهیم فروشندگان، مشتریان و بازدیدکنندگان ما تجربه کنند چیست؟” البته پاسخ طبیعی “حرفه ای بودن” است، اما عوامل دیگری هستند که می توانند سازمان شما را در رقابت بیاندازد و همچنین می تواند نقطه اوج فروش باشد. انتخاب میز پذیرش مناسب یا کانتر اداری که با فرهنگ و محیط منحصر به فرد سازمان شما سازگاری دارد، اولین تاثیر مثبت و پایدار برای هر کسی که از طریق درهای ورودی به فضای شما وارد می شود را ایجاد می کند.

در اینجا چندین ایده وجود دارد که به شما در انتخاب میز پذیرش مناسب کمک می کند:

میز پذیرش منحصر به فرد برای طراحی مناسب

آیا ورودی فضای کاری شما در گوشه قرار دارد؟ پس میز L-Shaped می تواند بهترین انتخاب شما باشد. میزهای L شکل به منظور به حداکثر رساندن فضا برای داشتن سطح رویی زیاد در کنار موارد ذخیره سازی انتخابی عالی هستند. این میزها مناسب برای دفاتری است که ورودی اصلی در کنار آن قرار دارد و فضای اداری را برای ذخیره سازی و نگهداری کاغذ، لوازم اداری و سایر مواد مهم مرتبط با عملیات کاری روزمره فراهم می کند.

کمتر بیشتر است

گاهی اوقات لبخند و تعامل چهره به چهره بیش از نکات دیگری می تواند به جذب مشتری کمک کند. برخی از شرکت ها می خواهند فضای پذیرایی را جذاب تر و زیباتر کنند تا بازدید کننده (ها) احساس خوشایند تری داشت باشند. اگر فضا چشمگیر باشد، یک میز ساده و در عین حال با ویژگی های غنی می تواند گزینه ای بهتر باشد. میزهای پذیرش bayno فضای کم و موارد ذخیره سازی را ایجاد می کنند، در حالی که ارائه تعامل آسان بین میزبان و بازدید کنندگان را دارند.

ظرافت بصری در بودجه

از آنجایی که کسب و کارهای جدید نیاز به سرمایه گذاری مناسب برای فروش دارند، یک میز پذیرش با قیمت مناسب می تواند عالی باشد و می تواند ظاهر خوشایند و حرفه ای را ارائه دهد. جمله قدیمی “ظرافت ظاهری بیش از عملکرد تاثیر گذار است” قطعا یک عمل متعادل است، زمانی که تصمیم می گیرد که به صورت بصری فضای پذیرش خود را طراحی کنید، زیبایی نقشی مهم دارد. نکته مهم این است که با توجه به مقدار بودجه خود، میز مناسب را انتخاب کنید.

فواید میز پذیرش

منطقه ای که مشتریان یا بازدید کنندگان در یک دفتر می بینند، منطقه پذیرش است. شیوه ای که مشتری احساس می کند در هنگام ورود به اتاق انتظار در ایجاد یک تصور خوب، بسیار مهم است. مهم است که مشتری احساس خوشایند و راحتی کند. یک میز پذیرش خوب برای شروع خوب است. یک میز پذیرشی که به مشتریان اجازه می دهد ایستاده با آنها در ارتباط باشد تا حدودی انتخابی خوب است.

این برای انجام معاملات بسیار عالی است، مخصوصا هنگام نوشتن، زیرا مشتری مجبور به خم شدن نیست. یک میز پذیرش برای کارمند یا منشی عالی است، زیرا دارای ارتفاع استاندارد است تا بتوانند در صندلی خود نشسته و بدون نیاز به بلند شدن و نشستن دوباره در سرتاسر روز کار خود را انجام دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز پذیرش

چیزهایی که باید در نظر گرفت

بزرگترین مشکل در تلاش برای یافتن یک میز پذیرش کوچک گزینه های محدودی است که در دسترس است. اکثر میزهای پذیرش با طراحی L یا U با سطوح مختلف، کشوها، گزینه های ذخیره سازی و غیره کاملا بزرگ می باشند. با این حال، فضای محدود به معنی داشتن بسیاری از این چیزها است. با فضای کمتری، کارکنان فضای لازم برای انجام کارهای روزانه خود را ندارند و برای فایل های چند جانبه، ذخیره سازی به اندازه کافی ندارند. گزینه های طراحی و سبک نیز کمی محدود می شود، زیرا نمی توان فضا را کاملا برای میز اختصاص داد.

کلام آخر

یکی از ارزشمندترین مناطق در یک محیط اداری، فضای پذیرش یا انتظار است. هنگامی که مشتریان یا مهمانان وارد فضا می شوند، در گام نخست فضای پذیرش را می بینند و آنچه نگاه آنها را به خود جلب می کند، میز پذیرش است. اینجا جایی است که فرد مورد استقبال قرار می گیرد، یعنی فضایی که می تواند شروع یا پایان یک رابطه فردی یا شرکتی باشد. پس اهمیت دادن به نوع میز در این فضا بسیار لازم و ضروری است.

در این راستا می تواند انواع میزهای پذیرش bayno را مشاهده و هر کدام را بر حسب نیازهای خود خریداری کنید.


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید