توسط: تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

خرید و انتخاب مناسب مبلمان اداری با کیفیت برای هر شرکتی امری مهم است. زیرا باعث می‌شود تأثیر قابل توجهی بر بهره‌وری، احساس راحتی، افزایش روحیۀ کار تیمی و پویایی در فضای کاری داشته باشد. در اینجا چند نکته برای خرید مبلمان اداری با کیفیت آورده شده است، با بینو همراه باشید.

 

شناخت نیاز

شاید به نظر ساده بیاید، اما بسیاری از مردم هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری، به این نکته توجه نمی‌کنند که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند؟! در نتیجه بدون تجربه و شناخت، به صورت کورکورانه تصمیم می‌گیرند که منجر به ایجاد مشکلات و هدر رفتن سرمایل انها می‌گردد. سعی کنید همیشه قبل از اقدام به خرید، یک لیست کوتاه از تمام مبلمان اداری مورد نیاز خود داشته باشید. با شناسایی اقلام مورد نیاز خود مانند صندلی اداری، میز اداری، کابینت و غیره شروع کنید. علاوه بر این، در نظر گرفتن فضای موجود از جمله توجه به متراژ، جهت، زاویه‌بندی و… به تعیین اینکه چه مبلمان اداری برای دفتر شما مناسب است، کمک می‌کند.

 

برنامه‌ریزی برای مقدار فضا

در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید بیشترین استفاده را از فضای موجود ببرید. موقعیت درها و پنجره‌ها نشان می‌دهد چه نوع مبلمان اداری برای خرید مناسب است و بهترین مکان برای استقرار آنها کجاست.

 

تأمین راحتی

مبلمان اداری را انتخاب کنید که سطح بالایی از آسایش را ارائه می‌دهد. چند مورد را امتحان کنید، حتی یک نمونه از کارکنان را نیز با خود به همراه داشته باشید تا برخی از موارد را قبل از اقدام به خرید امتحان کنید

 

سبک مبلمان

مبلمان اداری که معرف نام تجاری و هویت شما باشد، همیشه انتخاب خوبی است. زمانی که برای انتخاب مناسب مبلمان اداری جستجو می‌کنید، حتماً این مورد را در نظر بگیرید. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که بهره‌وری به طور مثبت تحت تأثیر محیط کار است. بنابراین، اگر شما و تیم‌تان در دفتر خود راحت هستید، احتمالاً مولدتر خواهید بود.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید