توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text]

بسیاری از اهمیت انتخاب صندلی اداری ارگونومیک آگاه هستند.

انتخاب صندلی که به طور موثر از نوع نشستن شما حمایت می کند، به شما کمک می کند تا از آسیب های ناشی از کمر، گردن، و مچ دست جلوگیری کند. برای انتخاب صندلی مناسب، شما نیاز به دانستن ویژگی های مختلف صندلی ارگونومیک و اینکه چگونه هر کدام به بهترین وجه نیازهای شما را تامین می کند است. نگه داشتن این موارد در ذهن کمک خواهد کرد که صندلی اداری مناسب را برای خود انتخاب کنید.

  • ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک

بخش های مربوط به یک صندلی ارگونومیک، ارتفاع، بالشتک، پشتی، صندلی و پایه است.

  • ارتفاع:

یک صندلی ارگونومیک باید به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید راحت پای خود را روی کف قرار دهید.

ارتفاع مناسب صندلی برای شما باید طوری باشد که زانوهای خود را در زاویه ۹۰ درجه کامل و موازی با لب های صندلی باشد.

  • دسته صندلی:

دسته صندلی دست ها، پشت و شانه های شما را پشتیبانی می کند و حتی اگر شما بخش بزرگی از روز کاری خود را برای تایپ کردن در یک رایانه صرف می کنید مهم تر است. دسته صندلی باید متناسب با نیازهای شما باشد.

  • پشتی:

پشت صندلی ارگونومیک واقعی باید از منحنی طبیعی ستون فقرات پشتیبانی کند. این باید به اندازه کافی بلند باشد تا بتواند از گردن و شانه های شما حمایت کند که به شما اجازه حرکت آزادانه را دهد. بسیاری از صندلی های ارگونومیک قابلیت تنظیم شدن در شیب را نیز دارند.

  • صندلی:

صندلی ارگونومیک پشتیبانی راحت برای نشیمنگاه شما را فراهم می کند. عمق صندلی باید ۲ تا ۴ اینچ را از پشت به پشت زانوی شما باشد.

  • استراحت سر:

این بخش از صندلی اداری وقتی که در یک موقعیت پایه قرار می گیرد، از سرتان حمایت می کند. این ویژگی مفید است اگر در هنگام صحبت کردن با تلفن هستید یا در طول روز کاری خود بیشتر وقت خود را صرف نشستن در موقعیت مکانی و تایپ کردن هستید مناسب است.

  • ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید

در نظر بگیرید که چقدر از صندلی اداری خود استفاده خواهید کرد. آیا شما بیشتر تایپ می کنید یا باید به راحتی به تعدادی از چیزهای مختلف روی میز خود دسترسی داشته باشید. قیمت خود را در نظر بگیرید و به سایت مبلمان اداری بینو  Baynoبروید و انواع گوناگون صندلی های اداری را مشاهده کنید تا دست به خرید مناسب بزنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2Fhome-fullscreen-sections%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید