توسط: تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در هنگام انتخاب یک میز مدیریت مناسب بهترین گزینه بررسی نیازها و تحقیقات درباره جا و محل خرید است. به طور کلی برای خرید هر نوع مبلمان اداری لازم است در گام نخست نیازها بررسی شوند و سپس بر طبق همین نیازها به جستجوی محل خرید مناسب گشت. ما در زیر درباره میز مدیریت بیشتر توضیح می دهیم، سپس در پایان معیارهای یک فروشگاه خوب با عنوان “از کجا میز مدیریت مناسب بخریم؟” را مورد بررسی قرار می دهیم.

میزهای مدیریت دارای چه شکل هایی هستند؟

میز L شکل

میز L شکل دارای سطح زیادی برای تجهیزات مختلف بوده و در واقع چند وظیفه ای است. مناسب برای گوشه ها و مناطق بزرگ، یک میز L شکل دارای یک قمت ۹۰ درجه در سمت راست یا چپ است. تنظیم پیکربندی مناسب با توجه به راحتی شما در انتخاب این قسمت در نظر گرفته می شود.

میز  U-Shape

میز U-shaped دارای شکلی مشابه میز L شکل است. در این مورد، دو قسمت کناری به یک میز مستقیم تشکیل یکرا می دهد. میز U شکل به خوبی برای مناطق بزرگ مناسب است و فضای زیادی برای لوازم و تجهیزات فراهم می کند.

میز ساده

یک طرح میز ساده راه های بی شماری را برای پیکربندی فضای شما، از مجاور به دیوار، تا مرکز اتاق ارائه می دهد. بر خلاف میزهای L شکل و U شکل، ویژگی های میز باز معمولا شامل یک میز اصلی و هیچ قطعه مبلمان دیگری نیست. این میزها معمولا دارای سطح کمتری هستند ولی می توانند برای میز مدیریت انتخاب مناسب باشند.

میزهای مدیریت از چه متریالی ساخته شده اند؟

چوب

میزهای مدیریت چوبی، ظاهری جذاب و طبیعی را ارائه می دهند که دارای بافت ها و رنگ های گوناگون هستند. میزهای ساخته شده از چوب طبیعی معمولا گرانتر هستند ولی طول عمر و زیبایی بالایی دارند. اما میزهای MDF قسمت مناسب و کیقیت بالا را ارائه می دهند. این نوع از متریال، انتخاب اول بسیاری از کارفرمایان است.

فلز

میزهای فلزی نگاهی مدرن و صنعتی را به اتاق مدیریت می دهند و از فلز ساخته شده اند. همچنین برخی از مدل ها دارای پایه های فلزی و سطحی چوبی یا شیشه ای هستند، این مورد بستگی به انتخاب شما دارد.

پلاستیک

متریال پلاستیکی مزایای بسیاری از جمله قیمت و دوام را ارائه می دهد. در حالی که میزهای اداری پلاستیکی ممکن است ارزش زیبایی شناختی چوب یا فلزات را ارائه ندهند، اما میز های پلاستیکی اداری در رنگ های متنوعی وجود دارند. اطمینان حاصل کنید که به دنبال پلاستیک با کیفیت و یا ضخامت لمینیت فشار بالا برای اطمینان دوام بالا را خریداری کنید. این میزها همچنین از وزن کمتری نیز برخودار هستند.

اندازه میز مدیریت

پیدا کردن میز مناسب که نیازهای عملکردی شما را برآورده کند مهم است، به ویژه اگر دارای اندازه مناسب با فضای اتاق شما باشد. فضای اتاق شما باید بتواند دارای رفت و آمد راحت نیز باشد. دستورالعمل های زیر می توانند کمک کنند:

  • عرض و عمق فضای دفتر خود را اندازه گیری کنید.
  • اجازه دهید ۲-۳ پا از فضای رفت و آمد در هر دو طرف میز (اگر در کنار مجاورت دیوار قرار نداشته باشد) برای حرکت راحت وجود داشته باشد.
  • ارتفاع پایه های استاندارد به طور معمول ۳۰ اینچ است، که برای اکثر افراد با ابعاد بدنی بزرگ و یا کوچک مناسب است.
  • ارتفاع ایده آل صفحه نمایش کامپیوتر روی میز باید حدود ۳ اینچ بالاتر از سطح چشم باشد.
  • توجه ویژه ای به ارتفاع که در آن یک صفحه کلید قرار دارد کنید، این مورد برای دستیابی راحت ارگونومیک به بازوهایتان است. آرنج شما باید با زاویه ۹۰ درجه خم شود.

ویژگی های یک میز مدیریت

قفسه پوشه ها

کابینت های فایلینگ محفظه ای است که به شما کمک می کند تا اسناد مهم را ذخیره سازی کنید. دو نوع رایج ترین کابینت فایل ها عبارتند از فایل های عمودی و فایل های جانبی. کابینت های فایل اغلب در زیر میز قرار می گیرند تا دسترسی به آن ساده باشد.

جایگاه پنهان سازی کابل ها

سوراخ های مخصوص طراحی شده در پشت میزها به شما اجازه می دهد که سیم های کابل را سازماندهی و پنهان کنید تا بتوانید به درستی آنها را مدیریت کنید.

معیارهای یک فروشگاه مناسب

مهم است که مبلمانی را از جایی خریداری کنید که دارای اعتبار چندین ساله در امر فروش انواع مبلمان اداری هستند. در این راستا ما در زیر مواردی را به عنوان شناسایی یک فروشگاه خوب آورده ایم:

  • دارای سابقه و اعتبار چندین ساله در فروش موفق
  • دارای گارانتی معتبر و شرکتی
  • تولید کننده بودن شرکت خود مزیتی مهم است
  • قیمت های مناسب
  • نمونه پروژه های موفق
  • خدمات پس از فروش مناسب

کلام آخر

بسیاری از مدیران، کارفرمایان و صاحبان کسب و کار، داشتن میز مدیریت منحصر به فرد را جزء ضروریات بی چون و چرا اتاق کاری خود می دانند. این بدان معناست که عملکرد در کنار زیبایی میز مدیریت می تواند به پیشرفت اهداف مدیر و در کل شرکت تاثیر گذار باشد. خرید میزی که بتواند نیازهای گوناگونی را پاسخ گو باشد و در عین حال جلوه های مدیریتی را بازگو کند، لازمه هر فضای اداری است.

امیدواریم مقاله از کجا میز مدیریت مناسب بخریم؟ مورد توجه شما قرار گرفته باشد. این راستا، مبلمان بینو با ارائه بهترین میزهای مدیریتی با سابقه بلند در فروش انواع مبلمان اداری، توانسته در مسیر خواسته های مشتریان خود قرار گیرد. می توانید برای مشاهده و سفارش هر نوع میز مدیریتی از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwY2xhc3MlM0QlMjJzb2NpYWwtbWVkaWEtcGFyZW50JTIyJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDc3BhbiUyMGNsYXNzJTNEJTIyYiUyMiUzRSUyMCUyMCUwQSUyMCUyMCUzQ2ElMjB0YXJnZXQlM0QlMjJfYmxhbmslMjIlMjBocmVmJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ0Lm1lJTJGYmF5bm9ncm91cGNoYW5uZWwlMjIlMjB0aXRsZSUzRCUyMiVEOCVBQSVEOSU4NCVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUyMCUyMCUzQ2ltZyUyMGNsYXNzJTNEJTIyYWxpZ24tY2VudGVyLXNvY2lhbCUyMiUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAxMDAlMjUlM0IlMjBoZWlnaHQlM0ElMjBhdXRvJTNCJTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZiYXluby1jby5jb20lMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMTglMkYwOSUyRnRlbGVncmFtLmpwZyUyMiUyMGFsdCUzRCUyMiVEOCVBQSVEOSU4NCVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUyMCUyRiUzRSUwQSUyMCUyMCUzQyUyRmElM0UlMEElMjAlMjAlM0MlMkZzcGFuJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDc3BhbiUyMGNsYXNzJTNEJTIyYiUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUzQ2ElMjB0YXJnZXQlM0QlMjJfYmxhbmslMjIlMjBocmVmJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuaW5zdGFncmFtLmNvbSUyRmJheW5vZ3JvdXAlMkYlMjIlMjB0aXRsZSUzRCUyMiVEOCVBNyVEQiU4QyVEOSU4NiVEOCVCMyVEOCVBQSVEOCVBNyVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUyMCUyMCUzQ2ltZyUyMGNsYXNzJTNEJTIyYWxpZ24tY2VudGVyLXNvY2lhbCUyMiUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAxMDAlMjUlM0IlMjBoZWlnaHQlM0ElMjBhdXRvJTNCJTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZiYXluby1jby5jb20lMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMTglMkYwOSUyRmluc3RhZ3JhbS5qcGclMjIlMjBhbHQlM0QlMjIlRDglQTclREIlOEMlRDklODYlRDglQjMlRDglQUElRDglQTclREElQUYlRDglQjElRDglQTclRDklODUlMjAlRDglQTglREIlOEMlRDklODYlRDklODglMjIlMjAlMkYlM0UlMEElMjAlMjAlM0MlMkZhJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDJTJGc3BhbiUzRSUyMCUwQSUyMCUyMCUzQ3NwYW4lMjBjbGFzcyUzRCUyMmIlMjIlM0UlMEElMjAlMjAlM0NhJTIwdGFyZ2V0JTNEJTIyX2JsYW5rJTIyJTIwaHJlZiUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGYmF5bm8tY28uY29tJTJGJTI1RDglMjVBQSUyNUQ5JTI1ODUlMjVEOCUyNUE3JTI1RDglMjVCMy0lMjVEOCUyNUE4JTI1RDglMjVBNy0lMjVEOSUyNTg1JTI1RDglMjVBNyUyRiUyMiUyMHRpdGxlJTNEJTIyJUQ4JUFBJUQ5JTg1JUQ4JUE3JUQ4JUIzJTIwJUQ4JUE4JUQ4JUE3JTIwJUQ5JTg1JUQ4JUE3JTIyJTNFJTBBJTIwJTIwJTIwJTIwJTNDaW1nJTIwY2xhc3MlM0QlMjJhbGlnbi1jZW50ZXItc29jaWFsJTIyJTIwc3R5bGUlM0QlMjJ3aWR0aCUzQSUyMDEwMCUyNSUzQiUyMGhlaWdodCUzQSUyMGF1dG8lM0IlMjIlMjBzcmMlM0QlMjJodHRwcyUzQSUyRiUyRmJheW5vLWNvLmNvbSUyRndwLWNvbnRlbnQlMkZ1cGxvYWRzJTJGMjAxOCUyRjA5JTJGdGVsZXBob24uanBnJTIyJTIwYWx0JTNEJTIyJUQ4JUFBJUQ5JTg1JUQ4JUE3JUQ4JUIzJTIwJUQ4JUE4JUQ4JUE3JTIwJUQ5JTg1JUQ4JUE3JTIyJTIwJTJGJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDJTJGYSUzRSUwQSUyMCUyMCUzQyUyRnNwYW4lM0UlMEElM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][us_btn text=”برای خرید انواع مبلمان اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%2585%25D8%25A8%25D9%2584%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C-%25D9%2584%25D9%2588%25DA%25A9%25D8%25B3%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید