توسط: تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

۶ عامل مهم در انتخاب مبلمان اداری – پارت سوم

 

ارزش زیبایی و شناختن برند

خرید یک نوع مبلمان اداری مناسب می تواند زیبایی فضای اداری شما را دو چندان کند. یک فضای اداری که خوب طراحی شده باشد، باعث بهبود یافتن خلق و خوی، برطرف کردن استرس و افزایش بهره وری می شود.
برای این کار، داشتن یک پس زمینه کمی در مورد روانشناسی رنگ ها یک مزیت است. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید دفتر خود را به یک جو خلاق و پر انرژی تبدیل کنید، استفاده از رنگ نارنجی است. اگر شما می خواهید عقل و آرامش حاصل شود، استفاده از آبی رنگ را انتخاب کنید. با این حال، در هنگام انتخاب بسیاری از رنگ های مختلف آگاه باشید.
علاوه بر این، مبلمان اداری انتخاب کنید که نه فقط دوست داشته باشید که رنگ و یا طراحی آن را بلکه شما باید انتخاب کنید که با نام تجاری خود را و یا شخصیت دفتر خود را می رود. مبلمان اداری شما باید ارزش زیبایی شناختی و راحتی آن را فراهم کند و فراتر از آن را نیز باید هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

پاکیزگی

گام آخر برای انتخاب و خرید یک مبلمان اداری مناسب به غیر موردی که قبلاً مطرح شد، پاکیزگی و نظافت است. توجه داشته باشید که رعایت اصول بهداشتی در همان ابتدای خرید و تحویل مبلمان، رعایت شده باشد. این که آیا کالای خود را از یک فروشگاه معروف خریداری کرده‌اید و یا یک فروشگاه با نام تجاری جدید، در اصل ماجرا که همان در نظر گرفتن پاکیزگی است، تفاوتی نمی‌کند. نظافت امری است که نباید از آن چشم‌پوشی کرد. مبلمان اداری تمیز و پاکیزه، به سالم بودن فضای اداری کمک می کند.

در اینجا، شرح ۶ عامل مهم در انتخاب مبلمان اداری به پایان رسید.  در یک جمع‌بندی، باید گفت که زمان گذاشتن و صرف انرژی در جستجوی بهترین مبلمان بر اساس معیارهایی که در این سه بخش شرح داده شد، بسیار اثر بخش بوده و شکوه و عظمت کار شما را نشان می‌دهد. علاوه بر این، خود نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. این تلاش و جستجو در خرید مبلمان اداری، به پر اهمیت جلوه دادن برند و شرکت شما کمک شایانی خواهد کرد.

میز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینو

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید