توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در انتخاب میز اداری و کاری چیست؟ برای خرید انواع میز اداری با قیمت عالی به چه فاکتورها و المانهایی باید توجه شود؟ شما زمان زیادی را پشت میز اداری خود می‌نشینید. بنابراین هنگام انتخاب، لازم است که به یک خرید هوشمندانه دست بزنید. خرید میز اداری مناسب برای کلیت سازمان مفید است؛ بدین ترتیب که به بهره‌وری کارمندان کمک می‌کند، از آسیب‌های جسمانی ناشی از استفادۀ نامناسب از میز اداری، جلوگیری می‌کند.

نکات مهم در انتخاب میز اداری و کاری

استفاده از تجهیزات اداری استاندارد غیبت کارمندان را به حداقل می‌رساند، خستگی را کم کرده و نشاط را به فضای کاری اضافه خواهد کرد. میز اداری مناسب در عین حال می‌تواند بسیار پیچیده نیز باشد. در خرید میز اداری می‌بایست نکات مختلفی را مورد نظر قرار دهید. موارد کلی و جزئی فراوانی وجود دارد که توجه به آنها می‌تواند در نحوۀ خرید شما مؤثر باشد.

۱. دکوراسیون دفتر

اگر قصد خرید مبلمان اداری جدید را ندارید، بهتر است از این نکته اطمینان حاصل کنید که میز اداری و کاری موجود از نظر شکل ظاهری و مواد تشکیل دهندۀ آن، متناسب با سایر تجهیزات مبلمان اداری باشد. اما اگر به دنبال خرید مبلمان اداری جدید هستید، می‌توانید آن را متناسب با میز اداری انتخاب کنید. تعداد زیادی از تولیدکنندگان علاوه بر مبلمان اداری، میز اداری و صندلی اداری را نیز تولید می‌کنند. به عنوان مثال استفاده از مبلمان اداری فلزی در حالی که میز اداری کارمندانتان از چوب است، از لحاظ بصری جلوۀ خوبی ندارد.

۲. بودجه خرید انواع میز اداری با قیمت عالی

میز اداری و کاری با طیف وسیعی از قیمت همیشه در دسترس هستند. تغییرات قیمت معمولاً مستقیماً با کیفیت و برند کالا ارتباط دارند. از خرید میز تحریر اداری با قیمت کم خودداری کنید؛ زیرا میز اداری ارزان قیمت و نامرغوب در طولانی مدت به شما خسارت مالی و به کارمندانتان آسیب جسمانی می‌رساند. البته منظور ما این نیست که همواره دست به خرید انواع میز اداری گران‌قیمت بزنید. عامل مهم در خرید میز اداری و کاری این است که شما آنچه را که نیاز دارید، تهیه کنید. کالای مورد نیازتان در کنار بودجه‌ای که برای خرید آن در نظر گرفته‌اید، ممکن است انتخاب شما را محدود ‌کند. تعداد زیادی از میزهای اداریِ چوبی و فلزی وجود دارند که دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب عرضه شده‌اند و شما با کمی جستجو در بازار می‌توانید به آن‌ها برسید.

۳. میز تحریر مناسب

انتخاب میز اداری و کاری m2

از خرید میز اداری و کاری برای نگه داشتن همزمان رایانه و سایر وسایل و تجهیزاتی که هر روز چندین بار از آنها استفاده می‌کنید، خودداری کنید. میز تحریری را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند سطح کار مورد نیاز شما را تأمین کند. اما از انتخاب میز کاری که فضای زیادی در دفتر شما اشغال می‌کند، خودداری کنید. میز بزرگ موجب بی‌نظمی می‌شود و با اشغال نمودن فضا، جابه‌جایی را سخت می‌کند.

۴. ذخیره‌سازی؛ میز اداری و کاری

پیش از خرید میز اداری، به این فکر کنید که به چه میزان فضا برای ذخیره‌سازی نیاز دارید. روند کار شما چگونه است؟ به چند پرونده در طول روز نیازمند هستید؟ چه اسنادی را می‌بایست بررسی کنید؟ کدام یک از اسناد را دیرتر استفاده می‌کنید؟ میز تحریر با تعداد کشوهای محدود شاید به لحاظ ظاهری، زیبا باشد، اما ممکن است کاربرد چندانی نداشته باشد. با این حال، میز تحریرِ دارای کشوهای فراوان نیز موجب آشفتگی و شلوغی محیط کاری شما می‌گردد. به این فکر کنید که هنگام نشستن پشت میز، از چه وسایلی به طور مدام استفاده می‌کنید. از این اطلاعات برای تعیین میزان فضای کشو استفاده کنید.

۵. نیازهای فنآوری

نیازهای خاص فناوری خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آیا به یک میز با صفحه کلید کشویی نیاز دارید؟ آیا برای قرار دادن چندین سیم برق به یکی از دهانه‌های داخلی احتیاج دارید؟  این دهانه‌ها لازم است بالای میز باشند یا کناره‌ها و یا هر دو؟ قبل از انتخاب میز تحریر خود، با دقت در مورد محل قرارگیری و نحوه تأمین نیرو، رایانه و سایر دستگاه‌های جانبی یا تلفن همراهی که در محل کار استفاده می‌کنید، فکر کنید.

کلام پایانی

تمام موارد ذکر شده در مورد میز اداری و کاری جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود. بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری  مانند میز اداری و کاری دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید