توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

اندازه گیری فضای اداری برای عملکرد مناسب

هنگامی که برای تنظیم دفتر جدید خود یا اضافه کردن یک میز یا ذخیره سازی جدید به دفتر خود می آیید، مهم است که در مورد چگونگی مبلمان در فضای خود نه تنها از دیدگاه فیزیکی، بلکه از نظر عملکرد، فکر کنید.

در زیر چهار مورد را ذکر کرده ایم:

  • میز برای فضای دیوار

هنگامی که شما به دنبال قرار دادن میز اداری خود هستید، یک مورد که اغلب نادیده گرفته می شود مقدار فاصله بین میز و دیوار است. مهم است که این فاصله راحتی در زمان نشستن شما را فراهم کنید بدون آنکه از فضای شما بکاهد.

  • صندلی مهمان

اگر می خواهید صندلی مهمان را اضافه کنید یا صندلی مهمان موجود را جایگزین کنید، مهم است که فضای بین میز و دیوار دفتر (یا هر جا که مهمان شما باشد) را در نظر بگیرید. صندلی مهمان به طور متوسط بخشی فضا را می گیرد، بنابراین شما می خواهید حداقلی از فضای موجود را از دیوار به میز خود نگه دارید. شما باید مقدار فضای صندلی مهمان را میز پذیرش و مقدار فضای رفت و آمد را لحاظ کنید.

  • فضای کاری شما

یکی دیگر از جنبه هایی که غالبا نادیده گرفته شده، مقدار فضای فعال شما در هنگام نشستن روی میزتان است. معنای فضا که باید در صندلی خود حرکت کنید در حالی که پای هایتان زیر میز شما هستند. اگر شما به دنبال یک میز هستید که زیر آن خالی است (برای جای پاها) به یاد داشته باشید که مقدار فضای خالی زیر پا باید راحتی شما را در حرکت فراهم کند.

  • ذخیره سازی

آیا شما به دنبال اضافه کردن کشوهای به میز خود هستید؟ چیزی که در هنگام انتخاب این میز برای خودتان لازم است بدانید این است که کشوهای میز باید به اندازه ای باشد که نیاز های ذخیره سازی و راحتی شما را فراهم کند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید