توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

تعامل و بهره وری کارکنان به سرعت در دفاتر مدرن مهم جلوه می کنند. امروزه موفق ترین شرکت ها کسانی هستند که استراتژی ها و زیرساخت های خود را به این مفاهیم ترتیب می دهند.

بر اساس یک مطالعه اخیر توسط انجمن صنایع داخلی آمریکا، ۹۰ درصد از پاسخ دهندگان بر این باور بودند که بهبود طرح های اداری می تواند باعث افزایش بهره وری کارکنان شود. طراحی مجدد اداری می تواند به شرکت شما کمک کند تا استعدادهای برتر را به دست آورد.

اما چگونه می دانید که آیا دفتر شما می تواند از طراحی مجدد استفاده کند؟ برخی نشانه هایی وجود دارد که می توانید آن را جستجو کنید، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است شما را قانع کند که زمان مناسب آن رسیده است.

  • تغییر فرهنگ

طراحی مجدد اداری می تواند یک شاخص بصری عالی از تغییر در فرهنگ سازمانی باشد. این می تواند تصور تازه ای برای کارکنان و مشتریان شما ایجاد کند. اگر شرکت شما آماده تغییر فرهنگ خود باشد، ممکن است دلیلی کامل برای طراحی مجدد فضای شما باشد.

  • دلیل سلامت

اگر شرکت شما تمرکز خود را بر سلامت کارکنان قرار دهد، می توانید طراحی ای منحصر به فرد داشته باشید.

استفاده از پارتیشن های اداری اجازه می دهد تا نور طبیعی در فضا ایجاد شود. علاوه بر این، شما می توانید مبلمان اداری خود را با صندلی های ارگونومیک و صندلی های قابل تنظیم برای به روز رسانی این فلسفه به روز کنید.

  • فضا به اندازه کافی مورد استفاده قرار نمی گیرد

شرکت شما ممکن است نیاز به فضای کابینت های ثبت شده یا ذخیره سازی های مختلف را نداشته باشد.

تمام این فضای اضافی را می توان دوباره پردازش کرد و دوباره مجددا برای خدمت به نیازهای دیگر مورد نیاز شرکت خود قرار داد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید