توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

درست مثل افرادی که روند لباس و مد را دنبال می کنند، روند دیدن مبلمان اداری برای تماشای آن نیز وجود دارد.

با این وجود، تفاوت اصلی بین گرایشات مبلمان و گرایشات (کدر روز) مد، این است که روند مبلمان به بهبود روحیه دفتر، می تواند کارکنان را جذب کند و برای عملیات روزمره ضروری باشد! بیایید نگاهی به گرایش های اداری ۲۰۲۳ و فراتر از آن داشته باشیم.

  • تحرک

یکی از گرایشات کلیدی فضای اداری در سال ۲۰۱۸، تحرک است. به جای تکمیل میزهای بزرگ و یا کابینت های فایلینگ سنگین، مبلمان اداری قابل حمل و کمتر از همیشه ثابت است.

به جای تعدادی از سبک ها ثابت که در طراحی دفتر قرار می گیرند، روند فعلی مبلمان به تمرکز بر ایجاد فضاهای باز بیشتر برای کارکنان برای همکاری می پردازد. همه چیز از صندلی های beanbag تا میز های بزرگ باز برای ایستگاه های کاری در حال حاضر در نظر گرفته شده است، این نوع از فضا کمک به ایجاد تحرک و بهره وری بیشتر می کند.

  •  ارتباط باز

قابلیت حمل و نقل فضاهای کاری و ایستگاه های کاری بخشی از ایجاد ارتباطات باز است. استیو جابز در واقع محوطه شرکت اپل را طراحی می کند تا رویارویی های بیشتر را تشویق کند.

کارکنان جوان مایل به همکاری جمعی هستند و بسیاری از کارفرمایان بر این باورند که این کار به تولید کمک می کند تا اینکه مانع آن شود، همانطور که قبلا تصور می شد.

  •  مقیاس پذیر

به جای ایجاد اتاق های کنفرانس عظیم که ۸۰ نفر را در خود جای دهد، اما تنها نیاز به نشستن ۱۰ نفر دارند، گرایشات تولید مبلمان اداری با تمرکز بر ایجاد فضای کارآمد تر است. به جای تمرکز بر روی تعداد زیادی از افراد در اتاق، ممکن است روند اداری با تمرکز بر بهبود آکوستیک، ایجاد اتاق کنفرانس و ایجاد صدای مناسب برای گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و تبلت ها باشد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید