توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

همه می خواهند نتایج سودمندی را نحوه کارکنان خود بگیرند، بنابراین در اینجا برخی از نکات که می تواند به شما کمک کند جهت جلوگیری از خستگی افراد در محیط کار و افزایش بهره وری آورده شده است:

۱– همیشه اطمینان حاصل کنید که صندلی شما دارای پشتی برای سر شما است، این باعث می شود که عضلات گردن شما شل شود و این امر به شما کمک می کند تا از خستگی هرچه بیشتر جلوگیری کنید.

۲– یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیرد این است که وزن دست ها شما همواره مورد از طریق دسته های صندلی اداری حمایت می شود، اگر نه، در نهایت می تواند منجر به خستگی در پایان روز شود.

۳–  همیشه برای مشکلات دیسک کمر تدابیری را بیاندیشید، زیرا باعث فشار بیشتر به دیسک ها می شود و می تواند به مشکلات بیشتر ستون فقرات منجر شود. برای جلوگیری از این نوع مشکلات، همیشه این کار خوبی است، همیشه صندلی را با توجه به راحتی که احساس می کنید تنظیم کنید و برای جلوگیری از مشکلات، حتما از صندلی ارگونومیک استفاده کنید.

۴– مانیتور همیشه در مقابل شما نگه داشته شود و باید برابر با سطح چشم، نه بالا و نه پایین باشد، باید دقیق مستقیم با سطح چشمان شما باشد.

۵– قرار دادن تلفن بین گوش و گردن واقعا یک کار نامناسب است، بنابراین همیشه از این کار جلوگیری کنید.

۶– اطمینان داشته باشید که صفحه کلید و ماوس در نزدیکی شما قرار داشته باشد و به راحتی قابل دسترسی باشد، بنابراین فشاری به دست ها و شانه های شما نخواهد آمد.

۷– با نگاه کردن به اشیاء که در زاویه های مختلف قرار می گیرند چند بار چشم خود را ببندید، این باعث می شود ماهیچه های چشم خود را لحظاتی آرام کنید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید